Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.2 DID Check Engine, podwyższone obroty. Pompa?
Autor Wiadomość
piotrekmi 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Przyborów
  Wysłany: 28-05-2016, 22:58   3.2 DID Check Engine, podwyższone obroty. Pompa?

Witam,

Dziś miałem dziwny objaw:
Podjeżdżałem autem małe odcinki w umiarkowanym terenie (jazda tylko na 1 biegu). Po jednym z zatrzymań odpaliłem silnik i od razu zauważyłem że ma nieco wyższe obroty (ok 1200/min) gorzej reaguje na gaz, wyświetlił się check engine, którego nie zauważyłem w pierwszej chwili i ruszyłem autem. Auto nie miało pełnej mocy. Wydzielił się dym koloru jasnego.
Zastanawiałem się z 10 minut co robić.
Aby sprawdzić czy nie zapowietrzył się filtr paliwa (ostatnio wymieniłem i obawiałem się jakiegoś błędu) użyłem pompki, (natychmiast poleciało paliwo).
Po kolejnym odpaleniu wszystko było ok: obroty, moc, spaliny.

Jestem przed wymianą chłodnicy - mam objawy jak ja w jednym z postów gdzie wskaźnik temperatury bardzo szybko startuje do góry, sprawdzałem uszczelkę i głowicę testerem i jest ok.

Moje pytanie brzmi: czy to pierwsze objawy pompy, czy może to być związane z błędną pracą układu chłodzenia?

Auto:
Pajero III 2000r. 3.2 DID, manual.
_________________
Piotrek Mi
Pajero III 3.2 manual
2000r
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 29-05-2016, 09:16   

pompa i licznik do naprawy póki co nie wielkie koszty.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 29-05-2016, 10:31   

piotrekmi napisał/a:
Po kolejnym odpaleniu wszystko było ok: obroty, moc, spaliny.
Dopóki wszystko wraca do normy pompa jest do uratowania przez czyszczenie nastawnika. Później będą koszta - poniekąd na własne życzenie. :wink:
 
 
piotrekmi 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Przyborów
Wysłany: 02-06-2016, 15:06   

Czy ktoś wie gdzie można taką usługę wykonać między Krakowem a Tarnowem? Czy ktoś ma tu jakieś pozytywne doświadczenia?
_________________
Piotrek Mi
Pajero III 3.2 manual
2000r
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-06-2016, 21:08   

piotrekmi napisał/a:
Czy ktoś wie gdzie można taką usługę wykonać między Krakowem a Tarnowem? Czy ktoś ma tu jakieś pozytywne doświadczenia?


Nie szukaj mózgu w pod plecami. Wymontuj pompę i wyślij do Zbyszka. Gwarancja uczciwej roboty i pewność, że nie zapłacisz dwa razy. Zbyt droga impreza żeby ryzykować.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.