 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Obroty, różne kluczyki, wentylator chlodnicy, pomocy.. |
Autor |
Wiadomość |
erb1696
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII, 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 01-06-2016, 00:54 Obroty, różne kluczyki, wentylator chlodnicy, pomocy..
|
|
|
MITSUBISHI GALANT 96r. 1.8 GLS benzyna/gaz.
Od jakiegos czasu borykam sie z dziwnym problemem z moim galantem.
Zaczely wariowac mi obroty, stwierdzony zostal wadliwy silnik krokowy, nowy wraz z przepustnica (krokowy i przepustnica sa w tym modelu nieodlacznym elementem )jest w drodze ale do tej pory o czym zaraz opowiem dalo sie jezdzic bez wiekszych problemow.
Ktoregos dnia przejechawszy okolo 20km i wjechaniu do miasta temperatura silnika wskoczyla na czerwone pole, oczywiscie od razu zgasilem samochod i ostudzilem silnik, po zgaszeniu silnika nie zalaczyl sie wentylator chlodnicy ktory do tej pory kiedy silnik zlapal temperature chodzil bez problemu, rozladowal sie momentalnie rowniez akumulator.
wczesniej zauwazylem tez ze nie dziala klima, wytlumaczylem sobie to faktem ze po prostu trzeba ja nabic. Mniejsza..
ostudzilem silnik, za pomoca kabli uruchomilem samochod, wentylator nadal sie nie zalaczal w przypadku nagrzania sie silnika.
Elektryk samochodowy stwierdzil wadliwy czujnik temperatury silnika. Zostal on oczywiscie wymieniony. Wszystkie bezpieczniki okej. Problem minal, wentylator chlodnicy jak i klima zaczely dzialac, ale.. i tu pojawia sie wprost zwariowany problem..
Posiadam dwa kluczyki od samochodu. Jeden nieoryginalny ktory dostalem przy zakupie auta, (lekko skrzywiony ) odpalajac nim samochod, silnik trzyma obroty, samochod nie gasnie na jalowym biegu, mozna spokojnie sie nim poruszac, lecz wentylator chlodnicy ani klima nie zalaczaja sie co powoduje przegrzewanie sie silnika..
Kluczyk numer 2, oryginalny, prosty kluczyk bez zadnych skrzywien.. odpalajac nim samochod, silnik nie trzyma w ogole obrotow ktore momentalnie spadaja do zera na biegu jalowym, ale za to analogicznie do sytuacji z pierwszym kluczykiem, wentylatory chlodnicy zalaczaja sie kiedy silnik sie nagrzeje a klima dziala bez problemu..
Pytanie .. dlaczego czy ktos z was mial podobny problem ? Czy jedynym wyjciem jest wizyta i elektryka czy tez moze jest to jakas pierdola ktorej samemu mozna zaradzic, prosze o rade bo osobiscie skonczyly mi sie juz wszystkie pomysly.. z gory dziekuje za pomoc, pozdroo !! |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-06-2016, 17:37
|
|
|
Nie mam bladego pojęcia czemu się tak dzieje i jaki wpływ może mieć na to wszystko kluczyk. Ale mam pomysł na rozwiązanie problemów.
Powieś pierwszy kluczyk na łóżkiem bo jest magiczny może też mieć zdolność wyłapywania koszmarów albo coś.
Używaj drugiego i sprawdź ten krokowiec bo ewidentnie nie podbija Ci obrotów, bo jak nic nie działa po za silnikiem to masz równe obroty a gdy wszystko jest sprawne i obciąża silnik to krokowiec nie potrafi utrzymać prawidłowych obrotów. No chyba że jeszcze nowego krokowca nie zamontowałeś no to czekaj cierpliwie na przesyłke powinna rozwiązać Twoje problemy.
|
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
erb1696
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII, 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 01-06-2016, 22:54
|
|
|
Myśle, że powieszenie kluczyka nad łòżkiem nie rozwiąże mojego problemu xd ale dzieki za rade.
Jutro wybieram sie do elektryka zeby sprawdzil w czym lezy problem, jesli na nic nie wpadnie to zobacze jak samochód zachowa sie po wymianie krokowego. Poinformuje w temacie, moze komus przyda sie na przyszlosc. Chociaz.nikomu nie zycze bo cala ta usterka potrafi niezle wkurzac. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-06-2016, 00:19
|
|
|
Tak na logikę,to jeśli dwa kluczyki działają w inny sposób,to zapewne jeden z nich jest ori,i wyłącza immo. Możliwe,że ktoś kombinował przy immo,aby działał nie oryginalny kluczyk,i stąd dziwne zachowania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-06-2016, 12:46
|
|
|
Galanty 7g nie posiadaja immo w kluczyku tylko zewnetrzne. erb1696 masz przy jednym z zestawow kluczykow immobilizer wiszacy sobe pod postacia plastikowego breloczka ? |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
erb1696
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII, 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 02-06-2016, 13:22
|
|
|
Przy zadbym z kluczykow nic nie wisi, Zwykly kluczyk bez zadnych guzikow czy innych wynalazkow. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-06-2016, 20:28
|
|
|
Wszyc napisał/a: | Galanty 7g nie posiadaja immo w kluczyku tylko zewnetrzne. erb1696 |
Tak samo jak nie posiadają filtra kabiny. Z tego co pamiętam,jeden z użytkowników wklejał zdjęcie takowego filtra. Nie zapominajmy,że to ostatni rok produkcji tej generacji.Po za tym jak wytłumaczyć takie zachowanie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-06-2016, 23:14
|
|
|
poszedłem na łatwiznę wiem co jest z samochodem przy oryginalnym kluczyku temat drugiego nie oryginalnego olałem i potraktowałem jak mało istotną anomalie heh
Co jeszcze mi przychodzi do głowy w kwestii kluczyków to to że w zestawie kluczyków do Galanta były 3 kluczyki dwa normalne oblane czarnym plastikiem i jeden tzw. "serwisowy" sama blacha z napisem mitsubishi bez plastiku i ten magiczny "Serwisowy" się czymś różni ( wiem że czegoś nie otwiera chyba schowka pasażera lub bagażnika jak kiedyś czytałem w manualu ) Może ten nie oryginalny został dorobiony na podstawie kluczyka serwisowego i coś nie bangla. Chodź ja mam do galanta tylko i wyłącznie jeden kluczyk i jest to ten "serwisowy" i nie spotkałem się z żadnym anomaliami od blisko 120k km |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|
|