Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Szyszkowa
23-06-2014, 20:26
falujące obroty
Autor Wiadomość
emila469 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero pinin 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Cze 2014
Posty: 1
Skąd: lublin
Wysłany: 23-06-2014, 18:01   falujące obroty

witam wszystkich serdecznie , mam problem z moim mitsubishi pajero pinin 2,0 z roku 2001 podczas jazdy zaczoł gubic obroty gdy dodawałam gazu , teraz gdy go zapalam to faluja mi cały czas , dodam jeszcze że miga lampka kontrolna silnika , komputer nie pokazuje błędu bardzo proszę o pomoc z góry dziekuję i Pozdrawiam serdecznie
_________________
emila
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 23-06-2014, 21:34   

Czyszczenie przepustnicy powinno pomóc ale niech Ci nie próbują "mechanicy" ustawiać wolnych obrotów. Tylko niech wyczyszczą i nie ruszają reszty ,chyba że mają pojęcie o GDI i odpowiednie oprogramowanie.
_________________

 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 27-06-2014, 15:45   

i skończyło się to jakoś ? czy trwa ? ...

update :
to u mnie się zaczęło znowu .. poprzednia naprawa 500 pln poszła .. rozkminiam możność kupienia innego silnika - bo taki trafię z niskim przebiegiem za 1200 pln.. ze swapem wyjdzie max 1500 - a nie 500 co trzy miesiące ...wrrrrrrrrrrrrr ...

NIENAWIDZĘ TEGO SILNIKA
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
sylwek12345 
Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero Pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-06-2016, 08:12   

dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-06-2016, 20:52   

sylwek12345 napisał/a:
dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy


Myślisz, że kogoś interesują Twoje zdawkowe odpowiedzi, które nic nie wnoszą po 2 latach. Czy świadomie nabijasz posty? :twisted:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
mike-s 
Forumowicz

Auto: PININ 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 44
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 03-06-2016, 14:33   

A u mnie odkleił się magnes :evil:
sprawdź jak chodzi przepustnica normalnie paluchem otwarcie i zamknięcie (oczywiście przy wyłączonym silniku) też falowały obroty . obecnie samochód chodzi ale będę musiał zrobić to fachowo. pozdrawiam
pamiętaj o nie ruszaniu śruby "wolnych obrotów"

[ Dodano: 18-09-2016, 18:05 ]
No a dzisiaj odkleił się drugi magnes :evil: oryginalnie nawet magnes nie był porysowany żeby się lepiej trzymał, co z tego , że ciekawie wymyślony technologicznie samochód :D jak wykonanie słabe i blachy. Teraz czekam na pompę lub EGR. Mam nadzieję że sprzedam zanim się jeszcze coś popsuje. Chyba przerzucam się na anglika ma ktoś doświadczenie np z Discovery 2 lub 3???
 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 19-09-2016, 07:09   

Nwm jak 2 ale 3 awaryjna. Przyjezdzaja ludzie i narzekaja troche. Fakt ze wyglada swietnie;)
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 19-09-2016, 14:03   

W 3 najgorsza sprawa to silnik i zawieszenie. Silnik 2.7 PSA jest za słaby i do tego awaryjny. Z drugiej strony paliwożerne v8. Szkoda ze na nasz rynek nie było wersji 4.0v6 od forda. Zawieszenie to pneumatyka wiec jak działa jest super a jak pada to boli po kieszeni.
W Disco II niezawodność na zadowalającym poziomie. Jesli chodzi o silniki to diesel niezawodny, a v8 paliwożerne.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.