 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma gaśnie po dodaniu mocniej gazu |
Autor |
Wiadomość |
Morceusz
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 1 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 12-06-2016, 10:41 Carisma gaśnie po dodaniu mocniej gazu
|
|
|
Na wstępie wiem, że poruszane były tematy tego typu lecz mój jest nieco inny.
Posiadam Carisme 1.8 GDI z 2000 roku. Problem jest taki gdyż auto zaczęło gasnąć po dodaniu mocniej gazu nieważne na którym biegu i czy silnik był zimny czy ciepły. W końcu auto odmówiło posłuszeństwa na dobre. Udałem się do mechanika po oględzinach i podpięciu pod komputer pokazało błąd pompy WC i dodatkowo wymiana paru elementów.
wypisze co zostało wymienione.
- same fajki (cewki zdrowe) gdyż stare rozpadały się w rękach
- świece dedykowane
Po tym zabiegu auto odpalało lecz gasło nadal w czasie jazdy.
Po podpięciu pod komputer pokazało nadal błąd pompy WC. I tu się zaczyna.
Wymieniłem pompę WC już 3 razy, auto gaśnie lecz po podpięciu pod komputer nie pojawił się błąd pompy. Dodatkowo sprawdzili ciśnienie w pompce w baku. Ciśnienie ok.
Była możliwość, że przepustnica zacina się i przez to auto gaśnie. Nie myliłem się. Po wymontowaniu i dokładnym wyczyszczeniu auto lepiej się zbiera i niby nie gasł.
Do dzisiaj. Auto zgasło, migający Check Engine , odpala po 10 sek.
Najgorsze jest to, że walczę z nim od stycznia i tracę wiarę w to autko.
Jakieś pomysły?
Czy możliwe jest, że jednak pompa w baku zaczyna się zacierać?
Czy jest jakaś nieszczelność w silniku na jakimś tłoku? |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 12-06-2016, 11:11
|
|
|
Na początek dobrze mieć wykres z ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, badanie powinno być robione podczas jazdy podczas przyspieszania żeby wykryć czy jest problem z układem paliwowym. |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
carisma2000
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.8GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 50 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 11-07-2016, 12:16
|
|
|
Miałem to samo. Była to przepustnica. Dałem ją do regeneracji, nie pomogło (podobno paru gości w polsce tylko potrafi to dobrze zrobić) Kupiłem używaną z allegro za 600zł i do dziś niema problemów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Flaczyna
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 2004r
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 29-07-2016, 00:21
|
|
|
Miałem podobny problem. Mechanicy albo rozkladali ręce,albo chciało wymieniać pół silnika. Okazało się,ze był po prostu załamany przewód paliwowy przy ręcznej pompce pod maską... |
|
|
|
 |
|
|