Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma gaśnie po dodaniu mocniej gazu
Autor Wiadomość
Morceusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 1
Skąd: Inowrocław
  Wysłany: 12-06-2016, 10:41   Carisma gaśnie po dodaniu mocniej gazu

Na wstępie wiem, że poruszane były tematy tego typu lecz mój jest nieco inny.

Posiadam Carisme 1.8 GDI z 2000 roku. Problem jest taki gdyż auto zaczęło gasnąć po dodaniu mocniej gazu nieważne na którym biegu i czy silnik był zimny czy ciepły. W końcu auto odmówiło posłuszeństwa na dobre. Udałem się do mechanika po oględzinach i podpięciu pod komputer pokazało błąd pompy WC i dodatkowo wymiana paru elementów.

wypisze co zostało wymienione.

- same fajki (cewki zdrowe) gdyż stare rozpadały się w rękach
- świece dedykowane

Po tym zabiegu auto odpalało lecz gasło nadal w czasie jazdy.

Po podpięciu pod komputer pokazało nadal błąd pompy WC. I tu się zaczyna.
Wymieniłem pompę WC już 3 razy, auto gaśnie lecz po podpięciu pod komputer nie pojawił się błąd pompy. Dodatkowo sprawdzili ciśnienie w pompce w baku. Ciśnienie ok.

Była możliwość, że przepustnica zacina się i przez to auto gaśnie. Nie myliłem się. Po wymontowaniu i dokładnym wyczyszczeniu auto lepiej się zbiera i niby nie gasł.
Do dzisiaj. Auto zgasło, migający Check Engine , odpala po 10 sek.
Najgorsze jest to, że walczę z nim od stycznia i tracę wiarę w to autko.

Jakieś pomysły?
Czy możliwe jest, że jednak pompa w baku zaczyna się zacierać?
Czy jest jakaś nieszczelność w silniku na jakimś tłoku?
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 12-06-2016, 11:11   

Na początek dobrze mieć wykres z ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, badanie powinno być robione podczas jazdy podczas przyspieszania żeby wykryć czy jest problem z układem paliwowym.
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
carisma2000 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.8GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 50
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 11-07-2016, 12:16   

Miałem to samo. Była to przepustnica. Dałem ją do regeneracji, nie pomogło (podobno paru gości w polsce tylko potrafi to dobrze zrobić) Kupiłem używaną z allegro za 600zł i do dziś niema problemów.
_________________

 
 
Flaczyna 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 2004r
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 15
Skąd: Legnica
Wysłany: 29-07-2016, 00:21   

Miałem podobny problem. Mechanicy albo rozkladali ręce,albo chciało wymieniać pół silnika. Okazało się,ze był po prostu załamany przewód paliwowy przy ręcznej pompce pod maską...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.