Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana na 1.8 DID lub 1.8 143 KM
Autor Wiadomość
Daniel1984 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Opole
  Wysłany: 26-06-2016, 12:02   Zmiana na 1.8 DID lub 1.8 143 KM

Witam mam pytanie posiadam lancera 1.6 98 KM kombi LPG autko sprawuje się znakomicie pakowne i oszczędne spalanie średnie 8,5 LPG :) niestety trochę brakuje wigoru. Wczoraj bylem na jeździe testowej w Opolu nowym modelem 1.6 117 Km i nie czułem różnicy ale co się dziwić to także 1.6 a moment obrotowy o 4 nm więcej niż w moim. Ten 1.8 DID to juz 300 nm i to od 2000 obr/min. Znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6ymEOL.html

Problem że to już 200 tysięcy wiec dwumas, dpf i wtryski mogą być zmęczone

Jakie wasze zdanie a może 1.8 143 km 178 nm przy 4250 obr/min i do tego lpg założyć?[/code]
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-06-2016, 22:30   

Myślę, że zależy od tego jakie chcesz robić przebiegi - jeżeli duże i na autostradach to warto rozważyć diesla. Jeżeli mniejsze i nie koniecznie na autostradach, to brałbym benzynę.

1.8 DiD zbiera się do setki podobnie jak 1.8 MIVEC, więc.. argumenty o 300Niutsach sprawdzą się tylko w trasie i w mieście przy niższych prędkościach - benzyna jest ospała między 10-60km/h na drugim biegu - przyspiesza dopiero od 60km/h co w mieście nie koniecznie może się przydać. "Pałowanie" na jedyncę psuje.. komfort jazdy - więc diesel ma zawsze tą przewagę nad benzyną :/

Tak jak pisałem w innym wątku - jechałem ASX 150KM Dieslem.. no i wolę Lancera w LPG.
I tańszy i lepiej mi się jechało.

Benzynę w podobnej cenie kupisz z połowę takim przebiegiem jak diesla.
A zadbany silniki i tak powinien te 300 kkm zrobić (czy benzyna czy diesel).
 
 
Daniel1984 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Opole
Wysłany: 26-06-2016, 23:07   

RalfPi, Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, muszę się przejechać lancerem 1.8 143 KM jeżeli będzie więcej wigoru niż w moim 1.6 98 KM to problem będzie z głowy. Po zakupie założę dobrą instalację BRC SQ 32 OBD z dotryskiem PB :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.