Spokojny Łoś |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 02-07-2016, 19:33
|
|
|
eremita napisał/a: |
Jak 6 nie przekracza to faktycznie fajnie pali |
praktycznie kazdy diesel 1.6 bedzie tak palil |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 02-07-2016, 22:32
|
|
|
W sumie racja. Firmowy golf VII 1.6 tdi też tyle pali... |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 03-07-2016, 12:33
|
|
|
A ile ma palić mały diesel? 15?
Fragu, bardzo fajne foty - Wincyj takich wrzucaj! Wincyj! |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 03-07-2016, 17:49
|
|
|
mkm napisał/a: | A ile ma palić mały diesel? 15? |
Panie 4l, a czasem jak jade wolno to przybywa |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-07-2016, 22:53
|
|
|
Ja mialem 207 hdi 1,4 palil 5,6 przy spokojnej jeździe w ale nie jechał, jak trochę go podusiłem to było 6,4
C5 hdi 2,0 palił 10 w mieście.
Oczywiście piszę o korkach w Poznaniu,
Dlatego jak faktycznie pali poniżej 6 to mi się podoba.
Ja jak bym się jeszcze raz zdecydował na diesla to musiałby mieć system start stop bo wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 04-07-2016, 07:02
|
|
|
eremita napisał/a: | mieć system start stop bo wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach. |
Mam to w firmowym golfie i jest to pierwsza rzecz, którą wyłączam po zajęciu miejsca w aucie |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-07-2016, 08:14
|
|
|
eremita napisał/a: | wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach | słyszałem, że diesel na wolnych obrotach pali tak mało, że nie opłaca się go wyłączać - szczególnie, że na odpalenie weźmie dużo |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-07-2016, 09:33
|
|
|
W K2 robili fajny test czy start stop się opłaca. Różnica była naprawdę minimalna. Jak doliczymy zużycie rozrusznika, alternatora i akumulatora to taniej wyjdzie tego nie używać. |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-07-2016, 10:23
|
|
|
Ja kiedyś sceniciem dla testów przejechałem 100km po mieście wyłączając go na każdym postoju, efekt był 2l mniej.
Krzyzak napisał/a: | słyszałem, że diesel na wolnych obrotach pali tak mało, że nie opłaca się go wyłączać - szczególnie, że na odpalenie weźmie dużo |
to wyzeruj licznik średniego spalania i patrz co się dzieje przy odpalonym samochodzie stojącym w miejscu
Dla mnie diesel jest oszczędny na terasie a do dając do tego turbo, dwu mas, wtryski to wole pomykać na LPG |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10689 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-07-2016, 12:51
|
|
|
Owczar napisał/a: | Marcino, zrób jeszcze takie spalanie |
NIe ma sznas..... jadąc na LPG pewnie wyjdzie podobnie za 100km:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-07-2016, 22:23
|
|
|
Owczar napisał/a: | Jak doliczymy zużycie rozrusznika, alternatora i akumulatora to taniej wyjdzie tego nie używać. |
dokładnie, akumulatory juz potaniały, ale nadal są drozsze o ok. 200zł od zwykłych, rozruszników sie nie naprawia, a alternator musi byc mocniejszy, przy dsg w vw i dojezdzaniu do swiateł, auto jeszcze sie nie zatrzyma, a silnik juz gasi. Nikt mi nie powie ze to dobre dla skrzyni... |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 04-07-2016, 22:36
|
|
|
...i to bezcenne wrażenie, gdy dojeżdżasz do świateł, silnik gaśnie i masz wrażenie, że Twojego ultra oszczędnego diesla szlag trafił. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10689 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-07-2016, 12:04
|
|
|
Matejko napisał/a: | Nikt mi nie powie ze to dobre dla skrzyni... |
A co tam ma sie dziać w taiej skrzyni? Pompa hydrauliczna się wyłancza i nie ma ciśnienia... na sucho nie chodzi:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-07-2016, 14:09
|
|
|
Matejko napisał/a: | rozruszników sie nie naprawia | ale ogólnie czy tylko tych? - bo ztcw. to się naprawia... ja naprawiam co się da... |
|
|
|
 |
|