[1.8 GDI] Wymiana szpilek przednich piast. |
Autor |
Wiadomość |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 10-07-2016, 10:46 [1.8 GDI] Wymiana szpilek przednich piast.
|
|
|
Koledzy, zostalem zmuszony do wymiany bo przy odkrecaniu urwalem 2 szpilki. Ktos to robil juz? Podobno sie wybija ale wolalbym sie upewnic zanim rozbiore. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 10-07-2016, 20:38
|
|
|
Raczej oryginalne nakrętki będą zdecydowanie lepsze do oryginalnych felg. Tego typu co z linku w poście powyżej w ogóle się nie nadają do oryginalnych felg. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-07-2016, 21:46
|
|
|
Jeśli urwano szpilkę to raczej były felgi stalowe i takie nakrętki http://allegro.pl/nakretk...5492504584.html po których zakręceniu gwint szpilki wystaje około 0,5cm poza nakrętkę przez co ta część koroduje oraz zbiera się tam sporo syfu i czasem podczas odkręcania nakrętki zrywa się na tej części gwint lub szpilka się ukręca. Takie pełne nakrętki zapobiegają tego typu problemom. |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-07-2016, 14:12
|
|
|
Oryginalne zamknięte nakrętki z ruchomą podkładką pasują dobrze i doalufelg i stalowych - oczywiście też fabrycznych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-07-2016, 12:27
|
|
|
Wiec tak, szpilki wymienione. Koszt jednej oryginalnej to 19zl, nakretka rowniez oryg 18zl. Nakretki zwykle nie pasowaly bo nie wprowadzaja felgi odpowiedni chociaz na sile by zakrecil.
Mala rada przy wybijaniu trzeba znalezc szczeline w zacisku najlepiej, w innych polozeniach szpilka sie kosi i nie chce wyjsc. |
|
|
|
 |
|