tuning silnik did 102km |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-02-2007, 09:25 Chip tuning DID
|
|
|
Pieniek napisał/a: | Mam już wykresy z hamowni jednak ponieważ jestem świeżym forumowiczem a w dodatku odpornym na wiedzę informatyczną to za cholerę nie wiem jak je umieścić w poście. | Zrób z tego pliki w formacie JPG o rozmiarze max. 800x600, załaduj na serwer tutaj
Następnie pełny adres do zdjęcia na serwerze jaki pojawi się po wysłaniu pliku wklej do posta poprzedzając go frazą [IMG] a kończąć frazą [/IMG]. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2007, 18:26
|
|
|
Mam nadzieję że wykresy umieściłem właściwie |
_________________ Pieniek |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-02-2007, 19:09 Chip tuning DID
|
|
|
Pieniek napisał/a: | Mam nadzieję że wykresy umieściłem właściwie | No niestety
Jeszcze ważna rzecz - nie może myć spacji w nazwie pliku.
I nie URL tylko IMG
Niech to jaki MOD/ADMIN poprawi. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2007, 19:19
|
|
|
Sorki ale jak mówiłem cienki jestem w te klocki. Może teraz będzie dobrze. |
_________________ Pieniek |
Ostatnio zmieniony przez Pieniek 14-02-2007, 22:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jacek Jabłoński [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 21:46
|
|
|
silnik 115 km ma regulacje łopatek turbiny a 102 niestety nie doladowanie reguluje upustem ciśnienia.zadziwily pieniek mnie twoje wyniki dlatego pytałem jaka byla baza silnika 102 czy 115 jest to bardzo ważne.w polsce sp. bardzo mało było sprzedanych w 115km bo były dużo droższe. |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2007, 22:29
|
|
|
No to się czegoś nowego dowiedziałem.
Przypomniało mi się, że kiedyś w ASO oferowano do Carismy HP boxy zwiększające moc podobno do 143KM, kosztowało to około 2500 zł ale w dłuższej perspektywnie z powodu zwiększenia wyłącznie dawki paliwa to ustrojstwo zapychało katalizatory i zapiekało kierownicę spalin.
Ja u siebie jestem zadowolony z płaskiego przebiegu krzywej momentu, natomiast zdziwiłem się, iż moja krzywa momentu na seryjnym sofcie ma się nijak do oficjalnych wykresów tego silnika. |
_________________ Pieniek |
|
|
|
 |
kris_S [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2007, 21:49
|
|
|
Panowie a co powiecie na BOXA V-TECH. Właściciel jednego z warsztatów w Piotrkowie namawia mnie na ten wynalazek. Na stronach V-TECHu znalazłem nawet wykresy z hamowni dla silnika 102 KM i wygląda obiecująco. Moc + 15KM, moment +40 Nm. Może ktoś ma doświadczenia z tego typu wynalazkami. Chętnie usłyszałbym jakieś opinie. |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 00:15
|
|
|
Nie kladz boxa tylko zrob soebie chipa. Mapy w chipie beda dostosowane pod Twoje auto. |
|
|
|
 |
|