Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Faluja obroty, gasnie na biegu jałowym
Autor Wiadomość
kiekusek 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,8 GDI 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 14 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Krzyz Wlkp
Wysłany: 16-03-2015, 20:09   

W 90% tankuje na Orlenie, zazwyczaj do pełna i nigdy nie dopuszczam do rezerwy, problemy zaczely sie po wymianie oleju na mobil wraz z filtem oczywiscie, potem auto troche stali w garażu nieużywane ok 2 tygodni, ale to chyba ma niewiele wspolnego, auto posiada także instalacje vebasto (nie wiem jak sie dokladnie to pisze) wiec nie wiem czy będzie mozliwosc dodatkowego filtra
 
 
DIABEŁ 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Intense 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 34
Skąd: Gorzów
Wysłany: 16-03-2015, 21:16   

Witam Miałem bardzo podobne problemy ze swoją cari Problemem była brudna przepustnica ,po wyczyszczeniu nauka obrotów i wszystko wróciło do normy POZDRAWIAM
_________________

 
 
kiekusek 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,8 GDI 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 14 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Krzyz Wlkp
Wysłany: 17-03-2015, 14:19   

W dniu dzisiejszym została "rozebrana" i porządnie wyczyszczona przepustnica, faktycznie wewnątrz pozostawiała wiele do życzenia, potem nauka obrotów, objawy ustały i spokojnie wróciłam swoją cari do domu, mam nadzieję, że już tak pozostanie, dziękuję wszystkim za pomoc, Pozdrawiam serdecznie :)
 
 
Grobar 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma GDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 22
Skąd: Ełk
Wysłany: 01-04-2015, 08:52   

U mnie podobne objawy jak miał "kiekusek" (falujące obroty na jałowym, przy hamowaniu, skrętach), tyle, że dodatkowo pali się pomarańczowa kontrolka silnika. Na wyświetlaczu konsoli są zakłamane parametry: średnia prędkość, średnie spalanie, odległość do przejechania na pozostałej benzynie.
Byłem u dwóch mechaników, w tym ostatnio Grafix Bosch. Ten pierwszy przeczyścił przepustnicę i nic to nie dało. Zrezygnował z dalszej naprawy, gdyż stwierdził, że ma "za słaby komputer do tego auta". Pojechałem więc do Boscha z myślą, że kwestia komputera nie będzie problemem. Rzekomo sprawdzano/czyszczono kolektor, przepustnicę i niby mechanicznie w porządku, ale na komputerze wychodzą błędy z przepustnicy. Zasugerowali mi wymianę tej części. Pominę kwestię traktowania mnie jako klienta ich warsztatu, ale odnośnie usterki, nie sprawiali wrażenia, że są pewni postawionej przez siebie diagnozy. Doradzicie coś?
 
 
lubega1983 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI lif
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-04-2015, 09:29   

Sprawdź czy faktycznie wyczyścili przepustnice. Wd40 lub Contact spray i w spinki ! Sprawdź czy czujnik położenia przepustnicy jest dobrze przymocowany. Sprawdź mocowanie klem ( dokładnie ). Zrób reset kompa i naucz obrotów ( wszystko można zrobić u siebie na podwórku . Pozdrawiam.

[ Dodano: 11-04-2015, 09:31 ]
Sprawdź w jakim położeniu jest przepustnica na zimnym silniku...zamknięta , uchylona ??!!
Możliwych usterek nie może być wiele.
Zrób to co napisałem w poście powyżej.
 
 
Grobar 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma GDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 22
Skąd: Ełk
Wysłany: 06-06-2015, 11:00   

Jeszcze jeden symptom. Rozgrzany silnik, po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach pracy na biegu jałowym, auto wchodzi na obroty (1800-2000), następnie podczas ruszenia auto nie reaguje na gaz, trzeba ostro "deptać" Carismę, żeby zaczęła się toczyć, brakuje jej mocy, tak jakby nie działały wszystkie cylindry. Objaw ten mija, po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku minut. Świece?

[ Dodano: 06-10-2015, 09:10 ]
Przyczyną był nie ustawiony czujnik położenia przepustnicy TPS.
 
 
rwd14b 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma II 1.9 DID, I 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: zawiane
Wysłany: 19-07-2016, 12:27   

U mnie też falują obroty na biegu jałowym. Jeszcze nie czyściłem przepustnicy. Zaglądałem do niej, ale tragedii nie ma. Zauważyłem dodatkowo, że przy falowaniu wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i magicznie zaczyna pracować równo. Czy to odma czy nadal przepusnica?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.