Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3,2did '04 190tys. check engine
Autor Wiadomość
Mycar 
Nowy Forumowicz

Auto: v60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 12
Skąd: Szadek
Wysłany: 26-07-2016, 22:42   3,2did '04 190tys. check engine

Witam wszystkich.
Mam problem w postaci wchodzenia w tryb awaryjny w momencie odpalenia na gorącym silniku.
Przybliżę temat.
Jeśli kręcę się "koło komina" na trasach ok 15km przy temperaturze do 20st C nie ma żadnego problemu, auto jak nowe.
Jak temperatura otoczenia podskoczy lub wezmę go w dłuższą trasę nic się nie dzieje do momentu zgaszenia, wtedy przy próbie opalenia wchodzi tryb awaryjny tzn obroty do 1500rpm brak reakcji na pedał gazu, kontrolka check i czarny dym w mega ilości.
Po osygnięciu wszystko wraca do normy i auto jest cacy.
Zimny jak i gorący, również bezpośrednio przed wejściem w tryb awarii odpala super.
Może miał ktoś podobne problemy?
Dzięki za pomoc.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-07-2016, 08:26   

nastawnik? Sprawdź egr.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Mycar 
Nowy Forumowicz

Auto: v60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 12
Skąd: Szadek
Wysłany: 27-07-2016, 14:48   

zbyszekm2 napisał/a:
nastawnik? Sprawdź egr.


Byłem na diagnostyce i wskazało dwa błędy:
26 - control sleeve position sensor system
oraz
48- GE actuator (in the middle of control sleeve position sensor inoperative) system

Może jakiś komentarz?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2016, 11:01   

Uszkodzony nastawnik dawki paliwa.
pompa do regeneracji.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Mycar 
Nowy Forumowicz

Auto: v60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 12
Skąd: Szadek
Wysłany: 28-07-2016, 19:19   

zbyszekm2 napisał/a:
Uszkodzony nastawnik dawki paliwa.
pompa do regeneracji.


Dzięki, potwierdziłeś słowa diagnosty, więc wszystko jasne.
Zastanawiam się nad samodzielnym montażem zregenerowanej pompy, czy potrzebne są do tego specjalne narzędzia? Jak ustawić koła zębate na silniku i pompie względem siebie ?

Dzięki

[ Dodano: 31-08-2016, 21:14 ]
Witam ponownie!
Pompa w samochodzie , ale dziś temat zbiornika paliwa.
Wymontowałem zbiornik i pytanie co dalej, rozumiem że można wszystko wypłukać z zmontować ponownie ale za "chwilę" będzie to samo.
Warstwa która sią łuszczy jest bardzo miękka, odpada podczas wysysania syfu wysysarką do oleju silnikowego.
Może ma ktoś jakiś "patent" na pozbycie się reszty przylegającej do zbiornika łuszczącej się warstwy.
Jak Wy to robicie?
Poniżej linki do zdjęć mojego zbiornika.

Pozdro.




 
 
maciek_pajero 
Forumowicz

Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 109
Skąd: piotrków tryb.
Wysłany: 31-08-2016, 22:08   

zdjęcia niestety nie dzialają
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 01-09-2016, 08:04   

Mycar napisał/a:
Może ma ktoś jakiś "patent" na pozbycie się reszty przylegającej do zbiornika łuszczącej się warstwy.

Z uwagi na specyfikę budowy wnętrza zbiornika o jego dokładnym oczyszczeniu można zapomnieć. :wink:
Są tylko dwa sposoby skutecznej ochrony pompy wtryskowej: radykalna poprawa filtrowania paliwa albo wymiana zbiornika - tu polecam firmę Carmont.
 
 
Mycar 
Nowy Forumowicz

Auto: v60
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 12
Skąd: Szadek
Wysłany: 01-09-2016, 09:19   

Linki do zdjęć

https://drive.google.com/open?id=0B804Cf9eoH3rYTYxTFZ6MXR5SnM
https://drive.google.com/open?id=0B804Cf9eoH3rMkdMYXFSZEprbzg
https://drive.google.com/open?id=0B804Cf9eoH3rTjdhT3dtMW5meTg

Jakoś nie wychodzi mi dodawanie zdjęć przez funkcje IMG
 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-09-2016, 13:52   

Zmieniaj zbiornik. Rure wlewu paliwa przy okazji też...
_________________
[img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.