Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L300 2,5td pod obciązeniem - skuteczność chłodzenia silnik
Autor Wiadomość
machy 
Nowy Forumowicz

Auto: L300 4x4 2,5td 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 29-07-2016, 21:34   L300 2,5td pod obciązeniem - skuteczność chłodzenia silnik

Szanowni,

wlasnie dolaczylem do forum z racji obserwacji ktora poczynilem.
Jade z Polski przez przez Azje Cetralna moim Mitsubishi L300 2,5td 4x4 i podczas długich podjazdów temperatura wody idzie do góry i jesli nie dam silnikowi schlodzic sie, dochodzi do zbyt wysokiej temperatury. Wymienilem juz termostat, korek chlodnicy, sprzeglo wiskotyczne, wyczyscilem chlodnice z zewnatrz i wewnatrz.

Czy Wasze Mitsubishi tez tak maja? Jak wrazliwe sa na zaladowanie samochodu, nachylenie drogi? Tutaj mam na dachu 60l paliwa, w srodku kolejne 60l wody, na dachu jeszcze box z bagazami itd. Moze po prostu to drogi strome tutaj w Tadzykistanie.

Jakiekolwiek Wasze doswiadczenia beda bardzo cenne.

Pozdrawiam

Michal
 
 
Pastor 
Nowy Forumowicz

Auto: L300 4WD 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 22
Skąd: Świdnica
Wysłany: 23-08-2016, 08:42   skuteczność chłodzenia silnik

Miesiąc minął od Twojego postu więc na pewno już temat przewalczyłeś - daj znac jak poszło jeśli tu zajrzysz.
Co do grzania się - te piece faktycznie maja tendencje do podnoszenia temperatury przy naprawdę długim przeciążeniu. Taki podjazd pod Ak Bajtał pewnie będzie wymagał kilku przystanków do wystudzenia, zwłaszcza że rozrzedzone powietrze na 4655 m npm też zrobi swoje. Wprawdzie sam nie miałem tego typu problemów bo podróżowałem tam motocyklem, ale widziałem co się dzieje z autami.
Jeśli się wiążesz z tym L300 na dłużej pomyśl o wymianie chłodnicy na nową. Stare bywaja już zakamienione tak że żadne płukanie w 100% ich nie wyczyści. U mnie w każdym razie pomogło.
 
 
L3004WDAC 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L300 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2016, 09:13   

Hej,
jeden z forumowiczów (chyba WojtekBe) wspominał mi o dokładaniu dodatkowej chłodnicy i wentylatora do rajdów lub właśnie do wypraw.

Pozdr J
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.