Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Olej w ukladzie chlodzenia 1.9TD
Autor Wiadomość
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2007, 20:04   

Jeżeli chodzi Ci o przełożenie swojego osprzętu z turbiną do silnika wolnossącego to może być z tym problem gdyż przeważnie silniki wolnossące mają dużo wyższy stopień sprężania od turbodiesli.
_________________
Pieniek
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 22:18   

Wlasnie spojrzalem ze zwykly klekot ma sprezanie 21,5:1 a TD 20,5:1 wiec faktycznie takie rozwiazanie odpada.
 
 
irekher
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 22:32   

dylson, o ile dobrze pamiętam do zwykły disiel nie ma turba i takiej dynamik.A czy są w tym modelu zwykłe diesle ?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2007, 23:13   

dylson, zmiana silnika gdy nie wiadomo jaka jest przyczyna ustarki to jak strzelanie z armaty do komara.

Fakt jest faktem, ze w silnikach diesla Renault montowanych w Carismach i V/S40 glowica to slaby punkt. Ale jezeli silnik jest OK to po co zmieniac caly. Kupic glowice, zmienic i jezdzic.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2007, 15:22   

Hubeeert, oczywiscie masz racje. Tylko co bedzie jak kupimy taka samo glowice jak mamy teraz? Sam przeciez napisales ze to slaby punkt tych silnikow. A jesli silnik siedzi jeszcze w aucie mamy mozliwosc sprawdzenia go. Najchetniej to bym wziol boscha i go pociol na kawalki i by bylo po problemie...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-04-2007, 15:23   

dylson, glowice mozna sprawdzic. Zapytaj Bartka - on ma z tego prawie doktorat ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
cmiel
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2007, 21:21   

Nie wiem czy to prawda, jeśli nie to mnie poprawcie ale czy pękniętej głowicy nie da się zreanimować? Może warto narpiew zlokalizować pęknięcie lub mikropęknięcie, jeżeli jest?
Co do uszczelki to u mnie uszczelka pod głowicą była stalowa więc po przegrzaniu i tak nie było na niej nic widać (bo się nie wypaliła) taka uszczelka zawsze po wyjęciu jest ok. Głowica była przesunięta
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 00:10   

Hubeeert napisał/a:
dylson, glowice mozna sprawdzic

Wiem ze mozna. A mozna samemu czy trzeba oddac do specjalistow?
Hubeeert napisał/a:
Zapytaj Bartka - on ma z tego prawie doktorat

Jakiego Bartka? Mozna prosic nick :oops:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-04-2007, 00:57   

dylson napisał/a:
Jakiego Bartka? Mozna prosic nick
Oczywiscie, ze mozna - nick: Bartek :D

[ Dodano: 20-04-2007, 00:57 ]
I tak - oddaje sie do specjalistow.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 10:40   

Hubeeert napisał/a:
nick: Bartek

No tak proste w swojej prostocie :lol: :P
 
 
ppp
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 08:34   [Cari 1.9TD] olej w układzie też mam

wszyscy piszą o planowaniu głowicy a co z blokiem też powinien być planowany.kupiłem 2miesiące cari :twisted: i narazie obserwuje po przejechaniu pewnego odcinka dolewam wodę do zbiorniczka i w ten sposó płukam bo nie wiem może przed moim kupnem było coś robione.Ale mysilę że może być powiązane z turbiną,bo jest ciemniejszy olej w zbiorniczku niż w silnku.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 30-04-2007, 15:45   

Czy ktos sie orientuje czy silnik renault dti jest taki sam jak w naszych carismach? Tam podobno juz jest pompa sterowana elektronicznie, caly osprzet zostaje moj. Wydaje mi sie ze powinien podejsc, ale na 100% pewny nie jestem.
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 00:44   ble

chłopie opanuj się, weź się w garść. każdy motor F8QT 66 kW będzei podchodzil, ale zmiana bzdetów będzie przwyższała wartości motoru- który Bogu duch jest tutak winny. Aha jeszcze sprostowanie, Ty nie masz pompy sterowanej elektronicznie-epic, zwykła na linkę ona jest i tyle. Pozdro
PS Nie bierz wszytskiego do serca co Ci koledzy piszą.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 17:32   

carisma1, wiem ze nie mam pompy sterowanej elekronicznie. Chodzi o zaadoptowanie silnika dti do mojej carismy na moich gratach. A sam silnik dti wcale nie jest drozszy od TD, a latwiej taki kupic. Sama glowica kosztuje ok 800-1000zl + sprawdzenie mojej czy to napewno glowica + jeszcze jedna nowa uszczelka pod glowice. A sam silnik bez osprzetu kosztuje 2tys zl. Wiec jezeli chodzi o koszty to sa praktycznie takie same.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.