Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca silnika na jałowym i brak mocy .
Autor Wiadomość
artdrako 
Nowy Forumowicz

Auto: Kombi 97r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: 100lica
Wysłany: 17-08-2016, 17:52   Nierówna praca silnika na jałowym i brak mocy .

Dziwna sprawa dojechałem do domu ,wszystko jest ok wsiadam za godzinę a samochód ma nie równe obroty oraz brak mocy i nie wkręca się w obroty powyżej 3tyś ewidentnie się dusi jakby brakowało mu paliwa lub powietrza.Wymieniłem świece i kabelki i dalej nie działa .
Na gazie jest gorzej praktycznie od razu gaśnie, jedynie tylko benzyna jako tako trzyma .
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem albo wie co mu sie dzieje .Galant kombi 97 rok silnik 2.0
_________________
Sierra cupe 1.6 OHC 86r B+G Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 92r B+G Było.
Mondeo sedan 2.0 01r B Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 91r B Było.
Nissan sunny było ,aby nigdy więcej.
Sierra XR4i 2.9 v6 12v 90r B+G (Cosworth) został dawcą
Skoda octavia kombi 1.9 tdi 06r było.
Mitsubishi Galant kombi 2.0 97r B+G jest
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-08-2016, 22:09   

Sprawdzałeś czy jest iskra na wszystkich świecach lub podpinałeś kompa i sprawdzałeś parametry rzeczywiste pracy :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
artdrako 
Nowy Forumowicz

Auto: Kombi 97r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: 100lica
Wysłany: 18-08-2016, 00:18   

Iskra jest mechanik sprawdzał a sprawdzenie parametrów nie bardzo wiem jak. Mechanik próbował się podpiąć pod komputer ale nie bardzo się mu udało.Mechanik wysnuł wniosek ze rozrząd mógł się trochę przestawić przy uruchamianiu auta i dlatego tak się dzieje.Na jego oko pasek jest trochę luźny,dla mnie trochę to naciągane ale nie jestem specem od aut.
_________________
Sierra cupe 1.6 OHC 86r B+G Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 92r B+G Było.
Mondeo sedan 2.0 01r B Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 91r B Było.
Nissan sunny było ,aby nigdy więcej.
Sierra XR4i 2.9 v6 12v 90r B+G (Cosworth) został dawcą
Skoda octavia kombi 1.9 tdi 06r było.
Mitsubishi Galant kombi 2.0 97r B+G jest
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-08-2016, 06:51   

artdrako napisał/a:
Mechanik próbował się podpiąć pod komputer ale nie bardzo się mu udało
Nie każdy komputer sie połaczy do odbioru live data
artdrako napisał/a:
Mechanik wysnuł wniosek ze rozrząd mógł się trochę przestawić przy uruchamianiu auta i dlatego tak się dzieje.
Żeby sprawdzić synchronizacje rozrządu to jest koło 15-20min pracy, w tym przypadku nie ma co gdybac tylko warto to zweryfikować
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-08-2016, 15:03   

Sprawdź też czy są jakieś błędy silnika bo do tego wystarczy kawałek drucika którum mostkujesz piny 1 z 4 w złączu OBD po czym włączasz zapłon i jeśli są jakieś błędy to kontrolka silnika je wymruga. Na forum jest temat o tym wraz z kodami usterek.
 
 
artdrako 
Nowy Forumowicz

Auto: Kombi 97r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: 100lica
Wysłany: 18-08-2016, 22:21   

Odebrałem auto mechanik ,ponoć rozrząd przesunął się o trzy ząbki.Niby wszystko jest ok ale czuć delikatne drgania silnika na pedale gazu czym większe obroty tym większe drgania.Charakterystyka silnika się zmieniła wcześniej biegi przerzucałem miedzy 3 tyś a 4 tys obrotów, teraz 2 tyś a 3 tyś.Próbowałem go trochę przygazowac i maksymalnie 3.5 tys i silnik wymusza zmianę biegów.Tak się zastanawiam czy dobrze poskładali rozrząd.
_________________
Sierra cupe 1.6 OHC 86r B+G Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 92r B+G Było.
Mondeo sedan 2.0 01r B Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 91r B Było.
Nissan sunny było ,aby nigdy więcej.
Sierra XR4i 2.9 v6 12v 90r B+G (Cosworth) został dawcą
Skoda octavia kombi 1.9 tdi 06r było.
Mitsubishi Galant kombi 2.0 97r B+G jest
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-08-2016, 22:28   

artdrako napisał/a:
Tak się zastanawiam czy dobrze poskładali rozrząd.
Oczywiście źle. Teraz masz przestawiony wałek balansowy od pompy oleju i stąd te drgania. Jedź jak najszybciej na poprawkę.
 
 
artdrako 
Nowy Forumowicz

Auto: Kombi 97r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: 100lica
Wysłany: 19-08-2016, 00:51   

OK ,Dzieki za pomoc podjadę jutro
_________________
Sierra cupe 1.6 OHC 86r B+G Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 92r B+G Było.
Mondeo sedan 2.0 01r B Było.
Sierra sedan 2.0 DOHC 91r B Było.
Nissan sunny było ,aby nigdy więcej.
Sierra XR4i 2.9 v6 12v 90r B+G (Cosworth) został dawcą
Skoda octavia kombi 1.9 tdi 06r było.
Mitsubishi Galant kombi 2.0 97r B+G jest
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 20-08-2016, 21:33   

ja miałem tosamo dzisij sie zabrałem na wyzwanie i jako kompletny laik podniosłem kolektor wymieniłem wszystkie przewody, coprawda jeden gwint zerwałem w ten srodkowy co wchodzi dokolektora ijedna srubka wpadła mi pomiędzy V-ki ale roznica jest masakrycznie inna.
Jedna dziwna rzecz tak po wyżej 150 słychac taki metaliczny dzwięk i niewiem czym to jest spowodowane, czy może tą śrubką ktora jest pomiędzy głowicami?:) bonic innegomi nie przychodzi na mysl...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.