Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z hamulcami
Autor Wiadomość
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 17-08-2016, 12:45   Problem z hamulcami

Już ręce mi opadają ....Panowie wymieniłem tarcze przednie ,tylnie i klocki przejechane 200km tarcze przednie pokrzywione(tarcze Bosch) Wymiana na Textar klocki ATE przejechane 2000km tarcze pokrzywione toczenie nic nie daje krzywią sie ponownie.Sprawdzenie czujnikiem piast jedna z nich krzywa bicie 4 Setki.Ok wymiana piasty i ponownie tarcze przednie ATE klocki TRW Wyważenie przednich kół 18stek trasa Wiedeń i powrotna tarcze w drodze powrotnej podczas hamowania ponownie wykazuja oznaki bicia ...Poddałem sie.....Juz mi chodzi po głowie sprzedanie Miśka choć przy obecnych cenach z dużą stratą...Dodam,że po drodze nie było wody,deszczu,kałuż a hamowanie odbywało się delikatnie z użyciem silnika...
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-08-2016, 23:04   

To je Panie niezawodny japoński samochód :evil: Miałem to samo :(
Niech sprawdzą działanie tyłu - u mnie zacinający się tył (sprawdzany oczywiście przez ASO na przeglądach :evil: ) powodował nadmierne obciążenie przednich hamulców i szybkie wichrowanie oraz zużycie.
Możesz spróbować zestawu zwykłe tarcze EBC oraz klocki EBC Greenstuff. EBC daje gwarancję na tarcze pod warunkiem bicia do jakiejś wartości potwierdzonego przy montażu.
Tak dla porównania - to obecnie mam przy ponad 140kkm założone wciąż fabryczne klocki i tarcze z tyłu, fabryczne tarcze z przodu i od przebiegu 90kkm drugi komplet klocków. Ale to badziewna Skoda, a nie diamentowa jakoś(ć). I na pewno jeżdżę szybciej niż Outkiem, bo mi asfalt rozwinęli ;) przynajmniej w niektórych kierunkach ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.