Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem, pomarańczową kontrolką?
Autor Wiadomość
Pi0trek 
Nowy Forumowicz
SzweJ


Auto: Galuś 00' Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 30-08-2016, 20:35   Problem z odpaleniem, pomarańczową kontrolką?

Witam..

Otóż, mam miażdżący problem ze swoim cudownym autkiem, no ale do rzeczy.
Kilka dni temu przegoniłem trochę Gala, dojeżdżam z powrotem pod blok, a podczas jazdy po osiedlowej drodze (20 na godzinę) zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka od poziomu oleju. Autko odstawiłem. Następnego dnia sprawdzam olej, jest w normie, czyli połowa. I teraz za każdym razem, po odpaleniu i przejechaniu z 10 metrów zapala się wspomniana kontrolka.. Ale teraz najlepsze z tego wszystkiego - Dzisiaj pojechałem z żonką gdzieśtam, zgasiłem autko, odczekałem z 5 minut, próbuje odpalić - a tu ZONK, autko kręci, kręci, kręci, ale nie odpala. Nauczony, że kiedyś coś takiego miałem - podnoszę tylną kanapę, odkręcam śrubki, ściągam pokrywę i tam znajduje się (chyba) wtyczka od pompki paliwa. Odpinam wtyczkę, trzepie kablami, wpinam wtyczkę z powrotem - auto odpala o.0 .
I teraz konsensus sprawy:

1. Dlaczego świeci się pomarańczowa kontrolka skoro olej jest?
2. Czy możliwe jest, że pompka paliwa się 'zawiesza' i dopiero odpięcie i wpięcie wtyczki ją poprawnie uruchamia?

Nie wiem czy akurat te dwie sprawy mają ze sobą coś wspólnego, ale wcześniej się nic nie świeciło, jak i samochód odpalał elegancko (jak na GDI) ;)

Pozdrawiam
_________________
Srutututu ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-08-2016, 21:11   

Te dwie rzeczy nei mają ze sobą związku, od poziomu oleju mógł się uszkodzić czujni, wiązka albo przekaźnik, co do odpalania, to możliwe, ze zawiesz asię pompa, kiedy sie stanie raz jeszcze tak samo, to zmierz ciśneie paliwa przed pompą WC
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.