 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z odpaleniem, pomarańczową kontrolką? |
Autor |
Wiadomość |
Pi0trek
Nowy Forumowicz SzweJ

Auto: Galuś 00' Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-08-2016, 20:35 Problem z odpaleniem, pomarańczową kontrolką?
|
|
|
Witam..
Otóż, mam miażdżący problem ze swoim cudownym autkiem, no ale do rzeczy.
Kilka dni temu przegoniłem trochę Gala, dojeżdżam z powrotem pod blok, a podczas jazdy po osiedlowej drodze (20 na godzinę) zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka od poziomu oleju. Autko odstawiłem. Następnego dnia sprawdzam olej, jest w normie, czyli połowa. I teraz za każdym razem, po odpaleniu i przejechaniu z 10 metrów zapala się wspomniana kontrolka.. Ale teraz najlepsze z tego wszystkiego - Dzisiaj pojechałem z żonką gdzieśtam, zgasiłem autko, odczekałem z 5 minut, próbuje odpalić - a tu ZONK, autko kręci, kręci, kręci, ale nie odpala. Nauczony, że kiedyś coś takiego miałem - podnoszę tylną kanapę, odkręcam śrubki, ściągam pokrywę i tam znajduje się (chyba) wtyczka od pompki paliwa. Odpinam wtyczkę, trzepie kablami, wpinam wtyczkę z powrotem - auto odpala o.0 .
I teraz konsensus sprawy:
1. Dlaczego świeci się pomarańczowa kontrolka skoro olej jest?
2. Czy możliwe jest, że pompka paliwa się 'zawiesza' i dopiero odpięcie i wpięcie wtyczki ją poprawnie uruchamia?
Nie wiem czy akurat te dwie sprawy mają ze sobą coś wspólnego, ale wcześniej się nic nie świeciło, jak i samochód odpalał elegancko (jak na GDI)
Pozdrawiam |
_________________ Srutututu
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-08-2016, 21:11
|
|
|
Te dwie rzeczy nei mają ze sobą związku, od poziomu oleju mógł się uszkodzić czujni, wiązka albo przekaźnik, co do odpalania, to możliwe, ze zawiesz asię pompa, kiedy sie stanie raz jeszcze tak samo, to zmierz ciśneie paliwa przed pompą WC |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|