Chip tuning Pajero III 3.2 DID |
Autor |
Wiadomość |
Born
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-09-2016, 12:54 Chip tuning Pajero III 3.2 DID
|
|
|
Czy taki Chip tuning ma sens w Pajero III 3.2DID
CHIP TUNING PAJERO
Wzrost momentu jest znaczny,ale czy nie spowoduje szybszego zużycia części i jak poradzi sobie z nim automatyczna skrzynia |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 02-09-2016, 11:36
|
|
|
Chip tuning silnika polegający na: cyt. "wykonaniu nowych ustawień programu". Silnika z turbiną ze sztywną regulacją zaworu wastegate. No brawo, brawo... |
|
|
|
 |
Born
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-09-2016, 11:38
|
|
|
Georg napisał/a: | Chip tuning silnika polegający na: cyt. "wykonaniu nowych ustawień programu". Silnika z turbiną ze sztywną regulacją zaworu wastegate. No brawo, brawo... |
Czyli z daleka od takiego tuningu |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-10-2016, 19:31
|
|
|
Georg napisał/a: | Chip tuning silnika polegający na: cyt. "wykonaniu nowych ustawień programu". Silnika z turbiną ze sztywną regulacją zaworu wastegate. No brawo, brawo...
|
To najpewniej zmiany mapy czasu wtrysku paliwa bo nic innego nie da sie ruszyc (moze P4 ma zmienna geometrie turbiny bo P3 nie) - wiec w czym problem? |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 08-10-2016, 09:54
|
|
|
bluecd napisał/a: | (...) wiec w czym problem? |
Zwiększenie mocy o 30 KM i momentu obrotowego o 70 Nm - tylko ingerencją w oprogramowanie bez dodania powietrza - to oprócz zwiększenia dawki paliwa oznacza podniesienie bariery obrotów oraz pokaźne przestawienie kąta wyprzedzenia wtrysku. Te rzeczy nie są obojętne dla bezpieczeństwa pracy i trwałości silnika.
Wydolność układu smarowania i chłodzenia a także wytrzymałość podzespołów napędowych - to oddzielny temat... |
|
|
|
 |
|