Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Check Engine wypadanie zapłonu na ciepłym sil
Autor Wiadomość
Lewy-97 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Tomaszów Lub
  Wysłany: 05-09-2016, 20:29   [Cari 1.8 GDI] Check Engine wypadanie zapłonu na ciepłym sil

Witam.
Kupiłem miesiąc temu Mitsubishi Carisma 1.8 GDI z 2004r po lifcie.
Pojechałem po nią 400km od miejsca zamieszkania. Podczas drogi powrotnej po przejechaniu dość dynamicznie okolo 200 km wyrzuciło check engine (nawet nie odczułem spadku mocy lub innych niepokojacych oznak). Zresetowałem go poprzez odłaczenie akumulatora i dalej ruszyłem w trasę. Po okolo 2/3 dniach znów wyrzuciło check engine. Pojechałem do mechanika i komputer wskazał wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. W związku z tym przełożyłem cewki i kupiłem nowe świece. Błąd po krótkim czasie znów powrócił i dalej na drugim cylindrze. Na zimnym silniku wszystko w porządku. Natomiast gdy złapie temperatura to czasami chodzą 3 cylindry. Po zgaszeniu i odczekaniu az temperatura opadnie dalej chodzi na 4. Gdy jest zimny chodzi aż miło, tak jak powinien. Wyraźne niedomaganie odczuwam przy przyspieszaniu na ciepłym silniku, wtedy usterka sie ukazuje i silnik nie ma mocy (jakby chodziły 3 cylindry). Aktualnie dzieje się to coraz częściej.
Ciśnienie na każdym cylindrze okolo 16.

Mechanicy rozkładają ręce.
Proszę o pomoc.
_________________
Lewy-97
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-09-2016, 21:27   

Może wina wiązki tej cewki zapłonowej lub wtrysku, może wiązki tego wtryskiwacza po między sterownikiem silnika a wtryskiem lub samego sterownika silnika.
Nie było żadnych innych błędów tylko błąd wypadania zapłonu?
 
 
Lewy-97 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Tomaszów Lub
Wysłany: 05-09-2016, 21:48   

Sprawdzałem kable. A jak sprawdzić sterownik silnika ?
Tylko błąd P302
_________________
Lewy-97
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-09-2016, 23:04   

To raczej będzie trudne, można spróbować go rozebrać i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów lub wymienić na inny ale to wiąże się z wymianą kompletu czyli sterownika silnika, sterownika immobilisera oraz klucza ze stacyjka.
 
 
Lewy-97 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Tomaszów Lub
Wysłany: 06-09-2016, 12:51   

Spróbuje z filterkami tylko ile ich mam kupic zeby wymienic wszystkie ?
http://allegro.pl/carisma...87.html#thumb/2
_________________
Lewy-97
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.