[EAxx] Elektrycznie składane/rozkładane lusterka |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-08-2016, 13:41
|
|
|
Ale mam taka opcje, tylko jej nie wlaczam, bo nie widze najmniejszego sensu ich skladania A szyb praktycznie nie odsuwam, tylko do odebrania biletu na parkingu |
|
|
|
 |
West
Mitsumaniak Mitsubishi forever!

Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 195 Skąd: Gryfów Śląski
|
Wysłany: 06-09-2016, 13:16
|
|
|
Koledzy... Nie mogę nigdzie znaleźć jak zciągnąć obudowę zewnętrzną lusterka - tą w kolorze auta... Podpowie ktoś lub skieruje gdzie jest to opisane. Dzięki i Pozdrawiam |
_________________ Był Lancer, był Galant jest Grandis
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-09-2016, 13:45
|
|
|
West napisał/a: | Koledzy... Nie mogę nigdzie znaleźć jak zciągnąć obudowę zewnętrzną lusterka - tą w kolorze auta... Podpowie ktoś lub skieruje gdzie jest to opisane | Hehe, robiłem to po raz pierwszy 2 dni temu. Powiem jedno - jest jazda
Zdejmujesz szklany wkład lusterka, czyli odchylasz go ręcznie w górę w głąb obudowy, od dołu wkładasz cienki płaski śrubokręt podważając 2 zatrzaski wkładu. Jak wyskoczą to pociągasz wkład w dół, bo u góry trzymają go 2 uchwyty. Odpinasz wtyczkę ogrzewania lusterka i odkładasz wkład. Obudowa lusterka (ta w kolorze) trzyma się na kilku wkrętach. Oczywiście do jednego nie ma dostępu, bo zasłania go zupełnie obudowa silniczka składania/rozkładania lusterek w wersji po II lifcie. W wersji bez składania/rozkładania lusterek przy odrobinie sprytu uda się go odkręcić. Wtedy mamy po robocie. W lusterku z silniczkiem musisz odkręcić 3 śrubki od dołu mocujące podstawę lusterka do obudowy i odsunąć podstawę. Następnie odkręcasz chyba 2 z 3 wkrętów mocujących podstawę wkładu lusterka do obudowy. Wtedy silniczek składania/rozkładania lusterka dostanie luzu. Następny krok to odczepienie plastiku na styku podstawy lusterka z obudową, trzeba go odsunąć, trudno mi wytłumaczyć jak i w którą stronę, musisz eksperymentować tylko ostrożnie, bo plastik jest kruchy. Pod nim od strony podstawy lusterka silniczek trzyma jeszcze 1 mały wkręt. Po jego odkręceniu silniczek "wyjdzie" ze swojego miejsca i ujrzysz ostatni wkręt mocujący element w kolorze do obudowy lusterka. Odkręcasz go, podważasz element w kolorze, bo po kilkunastu latach będzie sklejony brudem do obudowy i masz go w ręku |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
|
|
|
 |
ma_ko
Mitsumaniak
Auto: Outlander '07 XLS 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 66 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 04-08-2017, 10:17
|
|
|
Nie wiem czy dobry temat ale nie znalazłem innego o lusterkach Wie ktoś może gdzie kupić najlepiej oryginalny wkład do podgrzewanego lusterka od kierowcy do Avance? Szukać po szrotach? Albo może ktoś ma numer części takiego? chyba że ktoś ma doswiadczenie z czymś takim: http://allegro.pl/lewy-wk...6912970672.html Mam pękniete i mechanik już się czepia drugi rok |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-11-2018, 15:17
|
|
|
Mam specyficzny problem z lusterkiem po stronie pasażera, nie przerabiałem jeszcze tego.
Nawet po maksymalnym ustawieniu lusterka "do wewnątrz" (w stronę auta), nadal nie ma widoczności do tyłu tak, ja powinno być. Żeby była poprawna widoczność, musiało by być jeszcze kawałek obrócone w stronę kierowcy.
Rozebrałem wszystko, szkło zamontowane na zatrzaskach poprawnie, silniczki kręcą poprawnie do końca we wszystkie strony, a jednak w maksymalnej pozycji nadal jest za mało.
Czy to jakiś mechanizm od anglika wsadzony, czy jak? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-11-2018, 15:34
|
|
|
misza116 napisał/a: | Czy to jakiś mechanizm od anglika wsadzony, czy jak? |
Może tak być .
Zobacz może jest jakieś wytłoczenie RHD czy tym podobne. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-11-2018, 16:06
|
|
|
Bebechy w LHD i RHD powinny być te same. Podstawy lusterek są różne. |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-11-2018, 18:17
|
|
|
To chyba angol. Na każdym z Europejczyka jest LHD, a na tym jednym nie ma żadnego oznaczenia.
[ Dodano: 10-11-2018, 18:59 ]
Da radę wymienić sama podstawę bez cięcia kabli? Jak je rozebrałem, to kabel był jakoś zakamuflowany, nie szło go łatwo wyjąć. I czy pasuje podstawa z przedlifta do drugiego liftu, że składanymi lustrami? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-11-2018, 20:51
|
|
|
misza116 napisał/a: | Da radę wymienić sama podstawę bez cięcia kabli? | Niestety nie, bo wtyczka nie przejdzie przez otwór w podstawie, trzeba odciąć kable i ponownie polutować. misza116 napisał/a: | I czy pasuje podstawa z przedlifta do drugiego liftu, że składanymi lustrami? | Pasuje. |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 11-11-2018, 16:11
|
|
|
Hugo napisał/a: | trzeba odciąć kable i ponownie polutować. |
Nie trzeba nic ciąć tylko zrobić zdjęcie lub spisać położenie kali i wypiąć wszystkie konektory małym śrubokrętem.Potem analogicznie je zapiąć i gotowe. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-11-2018, 18:33
|
|
|
piotrkor1, brawo Ty. Nie pomyślałem o tym w ogóle i wymieniając podstawy lusterek ciałem wszystkie kable i lutowałem Chociaż znając moje szczęście do rozbiórki wtyczek to może lepiej, że lutowałem |
|
|
|
 |
Ajron
Forumowicz

Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 193 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-11-2018, 10:40
|
|
|
W tym tygodniu będę się brał chyba za przełożenie składanych elektrycznie w miejsce standardowych. Posiadam oba lusterka 7-pinowe i panel sterowania, wszystko z około 15 cm wiązki.
Dobrze, że Ksiao wytłumaczył ponad 5 lat temu, jak należy to zrobić |
_________________
Nie ma czasu na wyjaśnienia, szybko, sprawdź mój temat! |
|
|
|
 |
|