 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E3x 88-92] Po łataniu baku Misiek nie chcę palić od strzała |
Autor |
Wiadomość |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2007, 14:20 [E3x 88-92] Po łataniu baku Misiek nie chcę palić od strzała
|
|
|
Witam!
Jestem nowy na forum, chociaż sporo czytałem nie miałem do tej pory konieczności nic pisać.
Mowa o:
Mitsubishi Galant 1.8 TD z 1990r. 220 000 tyś przebiegu.
Ostatnio pękł mi zbiornik paliwa, nie możliwe okazało się zdobycie jakiegoś nie oryginalnego zamiennika, a oryginał kosztuję jedyne 4095 zł ;]
Znalazłem mechanika, który zgodził się za to wziąć. Jemu również nie udało się znaleźć zbiornika więc postanowił załatać, to wyszło mu dobrze (chociaż pełnego baku jeszcze nie lałem od tamtej pory, więc się okarze jak naleje). ale pojawiły się inne problemy: Do tej pory miesiek palił od strzała, zero stękania, i trzymał pięknie obroty na jałowym, a teraz pali za drugą(trzecią) próbą i do tego po długim piłowaniu, ponad to jak zachamuje stoję na luzie albo z wcisniętym sprzęgłem to obroty spadają (falując delikatnie) aż czasem zgaśnie (muszę cały czas delikatnie wciskać pedał gazu żeby mi nie gasł).
Samochód był niedawno na przeglądzie, i miał wymienione sporo części. do wizyty u owego "speca" działał bez zarzutu, no cud miód i malina a teraz ... uuuu źle z nim.
pomóżcie |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-04-2007, 14:22
|
|
|
Truman, a czy zbionik nie jest taki sam dla wszystkich Galantow?
Nie sadze zeby MMC do diesla pakowalo inny. A jezeli chodzi o zbiornik - moze mechanik cos nie tak podlaczyl? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-04-2007, 17:33
|
|
|
Zapowietrzyles uklad paliwowy. Trzeba go odpowietrzyc za pomoca pompki przy filtrze paliwa. Kiedys juz raz o tym pisalem ale powtorze. Odkrecasz srubke przy pompce (u gory korpusu z filtrem paliwa) i pompujesz az przestanie wydobywac sie powietrze i pojawi sie ropa. Trzymajac wcisniety tloczek dokrecasz srubke i powinno byc ok. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2007, 19:57 dzięki za pomoc...
|
|
|
OK...nalałem świerzego paliwa i jest nieco lepiej, ale okazuje się, że albo pojawiła się nowa dziura, albo mechanik spie*****ł robote, tak czy inaczej znowu cieknie.
Wiecie może gdzie można kupić zbiornik za normalne pieniądze? Albo może wiecie gdzie w Warszawie i okolicy można oddać miśka w pewne naprawcze ręce.
Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie...
No więc sprawa stanęła na tym, że misiek wylądował u poleconego mechanika (żaden z mitsumaniaczych mechaników nie miał przed majowym weekendem czasu). Na allegro za 150 PLN (z przesyłką) kupiłem zbiornik i czekam na telefon od mechanika. Pompy wkońcu nie odpowietrzyłem bo samochód stał cały czas więc nie było potrzeby. Może wieczorem odbiorę miśka, zaleję do pełna i zaczne spać spokojnie i jeździć jak człowiek, tymczasowo muszę się przemieszczać FIAT'EM 126p ... to dopiero jest przygoda.
[ Dodano: 18-06-2007, 20:48 ]
Kolejne dziury we wlewie znalezione i załatane.
Gdzie znajdę tą pompkę paliwa z śrubką żeby odpowietrzyć układ? Czy to jest takie coś nieco grubsze od puszki piwa, mniej więcej po środku przy przedniej szybie(pod maską oczywiście) z taki jakby grzybkiem u góry w którym jest śrubka? Bo jeżeli tak to próbując odkręcić tą śrubkę kręcił mi się cały ten grzybek i nic z tego nie wyszło, więc nie wiem czy przytrzymać grzybka i odkręcić śrubkę czy jak? |
|
|
|
 |
|
|