 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przerywa |
Autor |
Wiadomość |
majsterjan
Nowy Forumowicz
Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009 Posty: 14 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-10-2009, 19:59 przerywa
|
|
|
Witam serdecznie,znowu mam problem z moim autem.a mianowicie chodzi o to ze przerywa podczas jazdy przy przyspieszaniu od ok 2000 tys obr,problem jest tez ze nie pala mi sie zadne kontroli np check enigine. chcialbym to sprawdzic komputerm ale nie wiem czy to ma sens.
ogolnie tez chcialem zapytac jak mozna samemu zrobic taka diagnostyke,jak narazie to mam tylko laptopa i nic poza tym,prosze o pomoc i udzieleniu mi cennych wskazowek,
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc |
_________________ 3000GT 93r 320KM |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2009, 21:10
|
|
|
Problem przerywania, poruszany jest często TUTAJ. Masz do wymiany kondensatory w ECM silnika. Opis, jak podłączyć led'a do złącza diagnostycznego i numery kodów są na TYM forum, nie musisz używać laptop'a do tego. Sorry, dziś nie mam czasu Ci pomóc, o 4:00 wyjazd mnie czeka, ale w sobotę nie wykluczone. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 29-10-2009, 21:19
|
|
|
Niekoniecznie musi to być wina kondensatorów, przyczyn przerywania może być wiele. W większości przypadków za przerywanie odpowiedzialne są zmęczone kable zapłonowe i tak było również u mnie. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 29-10-2009, 23:41
|
|
|
tu akurat n3000 ma racje , przyczyn moze byc wiele . dodam ze u mnie jakis tydzien przed tym jak padl modul zaplonowy tez mi dziwnie przerywal...
zaplon - kable , modul zaplonowy albo cewka
czujnik polozenia walu-- moze byc
kondensatory
przeplywomierz okablowanie, ewentualnie sama przeplywka
raczej rzadsze , problemy z wtryskami ,regulatorem cisnienia , pompa paliwa...
jesli nie zapala ci sie check engine to bledy tez nie wyskocza. zacznij od obejrzenia kabli, a jesli nigdy ich nie wymieniales , to wlasnie jest dobra pora |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
majsterjan
Nowy Forumowicz
Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009 Posty: 14 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-10-2009, 09:49
|
|
|
jednym slowem wszystko trzeba sprawdzic.dzieki za info.jesli moglbym prosic,to podeslijcie mi informacje na temat podlaczenia tej diody,bo nie mam zielonego pojecia jak to zrobic i na jakiej zasdzie to dziala.dziekuje pozdrawiam |
_________________ 3000GT 93r 320KM |
|
|
|
 |
flamaster
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 29 Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
|
Wysłany: 19-11-2009, 14:03 po rozgrzaniu silnik przerywa
|
|
|
Gdy silnik się rozgrzeje to zaczyna przerywać, na dwóch garach paliwa nie dopala.
-założone są nowe świece (420zł)
-nowe przewody (dałem za nie 200zł)
-wymienione cewki zapłonowe
-wymieniony ECU
Komputer nie wyrzuca błędów, nie świecą się kontrolki.
Auto stoi w warsztacie (podobno dobrym),
-elektronik sprawdził urządzenia
-sprawdzili ciśnienie,
-iskra jest
-wtryski podają,
-zawory się otwierają,
Dajcie mi jakiś pomysł bo się na tym kompletnie nie znam..... |
_________________ ===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er================== |
Ostatnio zmieniony przez flamaster 20-11-2009, 00:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 19-11-2009, 23:21
|
|
|
Tak sobie mysle ,ze moze ci sie wtryski przycinaja,albo kupiles marnej jakosci swiece ,albo kable.
Powiem ci ze w tych autach swiece i kable musza byc najwyzszej jakosci co sprawdzilem na swojej skorze.
Mi kiedys przerywal ,ale to byla wina przeplywki i tez bledy nie wyskakiwaly ,ale to bylo wyraznie jakby wszystkie gary odcinalo.
No ewentualnie jezeli po wymianie swiec i kabli jest to samo to proponuje przejrzec wtryski, lub nawet pozamieniac je miejscami jezeli wiesz dokladnie ktore gary nie chodza |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
flamaster
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 29 Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
|
Wysłany: 20-11-2009, 10:52
|
|
|
wpadł mi inny pomysł do głowy, może mechanik nie ma do tego serca i się nie zna. Czy ktoś zna w woj. śląskim warsztat który znalazłby usterkę w moim samochodzie i ją usunął? ręce mi po mału opadają.... |
_________________ ===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er================== |
|
|
|
 |
ADAMGT [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2009, 21:37 przepustnica
|
|
|
Ja bym jeszcze wyczyścił przepustnice i silniczek krokowy,na pewno jest tam syf.Na ciepłym silniku objawy się pogarszają. Mi pomogło.A z warsztatem mam taki co to potrafi dobrze zrobić,ale nic więcej. |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 13-12-2009, 11:10
|
|
|
Zależy z której strony śląska jesteś. Jak tak bliżej małopolski to możesz podrzucić autko do mnie. Mieszkam koło wolbromia. Tj 20 km od Olkusza. Jak coś to PW. |
|
|
|
 |
flamaster
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 29 Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
|
Wysłany: 02-06-2011, 10:54
|
|
|
silnik pracuje już równo, były następujące problemy:
-uszkodzony przepływomierz
-nieszczelny przewód paliwowy
-przytkany filtr paliwa |
_________________ ===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er================== |
|
|
|
 |
Kamil-87
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth 6g72 nonturbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 3 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 07-09-2016, 13:56
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu, poszukuje przewodow zapłonowych do Dodga Stealth rok 1991 bez Turbo dohc, czy te NGK 8752 (RC ME78) będą pasować? W katalogu NGK jes, że są do wersji Turbo i od roku 1992, znowu na e bayu znalazłem informację,ze pasują do Turbo i bez. Ma ktoś jakieś doświadczenia? Z góry dziękuję😃 |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 08-09-2016, 12:26
|
|
|
Część. Jeżeli masz silnik 6g72 24v to NGK RC-ME78 będą pasować. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Kamil-87
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth 6g72 nonturbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 3 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 08-09-2016, 20:56
|
|
|
Tak mam 6g72 24v DOHC, ok dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
|
|