Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik gaśnie podczas jazdy
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-07-2016, 21:48   

Zaślep zawór EGR i zrób testy przez kilka dni , przyczyna kolejna może być po niestarannym wyczyszczeniu przepustnicy , są tam malutkie kanały powietrza , zalecam przedmuchać te kanały i wyregulować przepustnicę . Musisz być pewny czy problem jest po stronie powietrza , paliwa czy zapłonu .
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 19-07-2016, 16:21   

Zmiana paliwa i raz się to stało i to na początku a zrobiłem już prawie 200 mil na razie testował bez obciążenia z tuby w przyszłym tygodniu potestuję z obciążeniem a w weekend jeszcze raz to wszystko poczyszcze i jak pogoda dopisze to zrobię to w domu

[ Dodano: 13-09-2016, 03:07 ]
Panowie egra jesszcze nie zaślepiałem (nie miałem jakoś czasu) dodam że problem jest nafal.
I przypomniało mi się że jakiś czas temu został zalany (raczej aparat zaplonowy) i jakieś 30 min temu znowu go zalałem (niestety kałuże) i silnik oczywiście zdech.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-09-2016, 08:48   

No to masz odpowiedz, musisz sie zająć układem zapłonwym
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 13-09-2016, 14:37   

Marcino napewno się tym zajmę w weekend bo dziś lecę do pl (tylko nie mam za bardzo pomysłu jak się za to zabrać, nie wiem czy jestem w stanie to sprawdzić)
Kolejna żecz po dojechaniu do świateł i zatrzymaniu się, obroty raz trzymaja ok 750 a czasem spadają dużo poniżej tak w granicach 500
P.S.
Tylko cewke czy coś jeszcze tam trzeba zmienić to kupię jak trzeba
Jak by mi ktoś ogarnoł numer to by było świetnie bo pewnie będę zmuszony zamówić z aso
JMASREA5A1Z000219
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.