[EA3A/W 2.4] szaleja obroty i zaczyna przerywać |
Autor |
Wiadomość |
globus1802
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Płock
|
Wysłany: 19-09-2016, 21:46 [EA3A/W 2.4] szaleja obroty i zaczyna przerywać
|
|
|
Witam. Panowie prosze was o pomoc, problem polega na tym, ze w moim galancie (2.4 gdi 2001r) na pułapie 3 tys obr/min silnik zaczyna wpadac w wibracje tak jak by nie chodzil na wszystkich cylindrach i zapala sie odrazu check. Wymienilem juz świece, cewke ( bo komputer pokazywal błąd na 3-cim cylindrze ) i problem jest dalej, nie wiem gdzie szukac przyczyny. Trzymając ciągle gaz na 3 tys obroty szaleja w zakresie 3000-3250. Z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20979 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-09-2016, 07:18
|
|
|
Może wymieniłeś cewkę złego cylindra .
Pozamieniaj cewki miejscami i zobacz czy błąd będzie wtedy na innym cylindrze.
Jeśli pozostanie na tym samym cylindrze to może to wina wtryskiwacza .
Tutaj masz temat wypadania zapłonów, może tam coś znajdziesz.
http://forum.mitsumaniaki...t=83913&start=0 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
globus1802
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Płock
|
Wysłany: 20-09-2016, 07:35
|
|
|
Cewke podmienialem na kazdym cylindrze i dalej jest to samo, jesli podczas jazdy nie dodam gazu do oporu i nie przekrocze 3 tys obr wszystko jest ok, w momencie kiedy wciskam gaz i automat redukuje silnik przekracza 3 tys i zaczyna sie taka praca jak by nie chodzil na wszystkich cylindrach, odpuszcze gaz spadnie ponizej 3 tys i jest dobrze. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
globus1802
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Płock
|
Wysłany: 20-09-2016, 20:03
|
|
|
Na postoju silnik rowno pracuje, dzisiaj wyskoczyl blad P0303 czyli wypadanie zaplonu, uczylem go obrotow dzisiaj i mam zamiar wyczyścić przepustnice bo juz nie wiem co robic i gdzie szukac problemu |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2016, 16:19
|
|
|
globus1802 napisał/a: | Na postoju silnik rowno pracuje, |
Ale żeby była jasność: powyżej tych 3000RPM też? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
suchyds
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2,5 v6 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: 21-09-2016, 22:36
|
|
|
Witam kolego jestem swieży na forum ale mnustwo przeżyłem z galem wiec pomoge
wyczysc dokładnie przepustnice i obowiazkowo wymień filtr paliwa
powinno pomoc
[ Dodano: 21-09-2016, 22:41 ]
miałem podobny problem
jak silnik był zimny wszystko ok,silnik sie nagrzał, próba przygazowania zaczynał przebierać
pierwsze skojarzenie przebicie na kablach.wymieniłem swiece kale i kopułek dalej to samo wyczysciłem przepustnice jak reka odjoł |
_________________ suchy
8,6/100 cykl mieszany |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-09-2016, 08:13
|
|
|
suchyds, nie odbierz tego jako krytykę, ale na forum staramy się pisać poprawnie
teraz przeglądarki podkreślają błędy na czerwono, mają słowniki - miganie się nie ma sensu |
|
|
|
 |
globus1802
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Płock
|
Wysłany: 23-09-2016, 07:35
|
|
|
Powyżej 3 tyś rpm silnik pracuje równo i na kazdych innych obrotach tez pracuje równo tylko ten przedział o którym pisałem, i dokładnie jest tak jak napisales na zimnym silniku jest ok rozgrzeje się i zaczyna głupieć. W takim razie biore sie za przepustnice i filtr paliwa. Wielkie dzięki za pomoc
[ Dodano: 23-09-2016, 13:54 ]
Dodam, że to tylko na wolnych obrotach galant rowno pracuje podczas jazdy do poki sie nie rozgrzeje jest dobrze, później jest coraz gorzej, wymienie filtr i przepustnice i zobaczymy co sie bedzie działo
[ Dodano: 26-09-2016, 19:16 ]
Panowie a takie pytanie mi sie nasunęło do glowy, czy przeplywomierz moze miec wplyw na wypadanie zaplonu?? Bo przepustnica wymieniona, kolektor tyle ile dalo sie wyczyścić wyczyscilem, a tu w ogole nie widac poprawy, zostal filtr paliwa ale dostalem zly typ i musze go zamienic. Co by moglo jeszcze miec wplyw na wypadanie tego zaplonu?? Prosze o kazda pomoc i z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
suchyds
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2,5 v6 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: 27-09-2016, 12:45
|
|
|
Przepływomierz też ma wpływ, żeby go sprawdzić to odpal autko, niech silnik zejdzie ze ssania w tym momencie odpinasz wtyczke od przepływomierza i po chwili silnik powinien zareagować. Natomiast jeżeli nie będzie żadnej reakcji to znaczy że przepływomierz może być uszkodzony. Ja na twoim miejscu wymieniłbym filtr paliwa i zrobiłbym próbę z przepływomierzem. Jeżeli to nie pomoże to podłącz autko pod porządny komputer |
_________________ suchy
8,6/100 cykl mieszany |
|
|
|
 |
|