[EAxx] Rozpórka przednia, górna |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-07-2016, 12:24
|
|
|
W galancie bardzo duże znaczenie ma tył. Oryginalen tuleje po tylu latach to śmieci... Po wymianie wszystkiego z tyłu to auto jeździ zupełnie inaczej.
Choć biorąc pod uwagę to jak gniją kielichy w galancie, usztywnienie tego elementu może pomagać. Choć ja jestem zwolennikiem - najpierw zawias na tip top, a potem ulepszenia. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26-07-2016, 12:26
|
|
|
Ja póki co z tyłu tylko łączniki wymieniałem poza amorkami.
Nie widać by było coś nie halo.
Przy obciążeniu też ok.... ale jak będzie trzeba wymieniać to się okaże jakie wychodzą różnice.
Anyway .. tył ważny bo działa jak wahadło z luzami ... dobry przód nic nie pomoże |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-07-2016, 22:27
|
|
|
Owczar napisał/a: | najpierw zawias na tip top, a potem ulepszenia. |
Rozpórka to taki rarytas, że jak się pojawia na sprzedaż to się kupuje niezależnie od aktualnego stanu zawieszenia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-07-2016, 08:56
|
|
|
Jak halogeny od VR4 |
|
|
|
 |
Piospi
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 268 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-07-2016, 13:55
|
|
|
Owczar napisał/a: | Piospi, dużo lepsze prowadzenie osiągniesz regenerując zawieszenie aniżlei dokładając rozpurkę.
BTW. Jak to możliwe, że masz EA z 2004? |
Zaryzykuję, kupię i zdam relację. Mam nadzieję, że zdam pozytywną relację co Pieraś
Owczar - mój błąd, poprawione, mój to rocznik 2003 :] |
_________________ 三菱自動車工業株式会社 |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-10-2016, 22:18
|
|
|
Jak wygląda sprawa z demontażem rozpórki? Wiem, że z montażem jedni mówią, że tylko na podniesionym, inni, że tylko opuszczony
Jeśli potrzebuję zdjąć na chwilę i założyć, można bez podnoszenia auta?
Wydawało mi się, że tu nie ma filozofii, ale "fachowiec" jak wymieniał mi ostatnio filtry od gazu, zamiast ułatwić sobie życie i ją ściągnąć, walczył z godzinę pod rozpórką, aż nabrałem wątpliwości. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-10-2016, 08:09
|
|
|
Piospi i jak?
Misza116 ... normalnie postaw auto na rownym i montuj/demontuj.
Wahaczy tez nie dokreca sie na podniesionym tylko opuszczonym bo naprezenia sie zrobia, wowczas po opuszczeniu auta szlag je trafia. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
|