Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Korektor siły hamowania
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-10-2016, 10:12   

Tutaj Owczar pokazał jak to ma być....
Owczar napisał/a:
Ok, przypomnę się na PW. A Ty u siebie wstawki robiłeś? Zastanawiam czy nie będzie to potem puszczalo.

[ Dodano: 22-10-2015, 21:55 ]
W sumie to nie będzie już chyba potrzeby :)

Dla potomnych
http://galant-club.com/fo...B7%D0%BE%D0%B2/

Mam nadzieję, że w miar ę gładko pójdzie odkręcanie. Przy okazji zwalenia dolotu będzie lepszy dostęp więc może uda mi się zrobić - jak starczy czasu.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-10-2016, 10:28   

Tak widziałem te zdjęcia niestety paruski ja nie paniemaju, na lekcje chodziłem tylko dlatego że pani miała "niezłe bimbały" i nie mam pojęcia co gościu z tym zrobił, a tłumacz, wujek dobra rada mówi...

"Ponadto, poprzez włożenie wtyczki spawać z tyłu (I gotowane argon) dobra, ponieważ Płyn hamulcowy jest bardzo higroskopijny. Okazuje się w ten sposób warzone w lewo, w prawo magazynie"

szyfrem raczej, pytam kogoś kto to robił i jest mi w stanie doradzić co zrobił. W tym wątku wiele osób pisało o wybebeszaniu korektora, chętnie się dowiem szczegółów.
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2016, 10:32   

Mi się nie udało odkręcić tego badziewia z grodzi. Łeb śruby się uszkodził. Ostatecznie wymieniłem przewody hamulcowe. Brat miał złączki do przewodów.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-10-2016, 10:43   

Na mój rozum wyglada ze wyrzucasz te tłoczki ze środką i zamykasz z powrotem dekeielkami z oringami i zabezpieczasz pierśieniem i to wszytko. Jak oringi dobre to nie powinno cieknąć nic.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-10-2016, 10:54   

Czyli oringi nie trzymają, ciekawe czy się dokupi :/
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-10-2016, 11:26   

W sklepie oringami napewno.... po 50gr:) Trzeba wziąć na wzór. Ja mam taki sklep u siebie i na miejscu się mierzy i dobiera.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 19-10-2016, 12:20   

Wywal go i wprowadź przewody bezpośrednio w pompę ABS. Ja tak zrobiłem i jestem pewien, że nic nie pocieknie, żaden korek nie wyleci i przy okazji nikogo, w tym siebie, nie zabiję.
W pierwszym Galancie co prawda też wybebeszyłem korektor ale w drugim już go wyrzuciłem i w kombiaku też mam taki zamiar.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 20-10-2016, 09:29   

Już za późno ponieważ mam docięte i podgięte przewody pod korektor, ale znalazłem problem, uszkodziłem oringi przy wkładaniu. Obydwa są obcięte na zewnętrznej krawędzi.
_________________

 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 20-10-2016, 09:54   

pappagiorgio napisał/a:
Już za późno ponieważ mam docięte i podgięte przewody pod korektor

No to teraz dotnij i zarób jeszcze dwa krótkie przewody, które będą szły z pompy do zarobionych już przewodów. Podejrzewam, że nie wyjdzie Ci więcej jak 20-30zł.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 20-10-2016, 13:46   

Marcino napisał/a:
W sklepie oringami napewno.... po 50gr:) Trzeba wziąć na wzór. Ja mam taki sklep u siebie i na miejscu się mierzy i dobiera.


A zaznaczałeś może, że to do płynu hamulcowego? Ja wziąłem z pracy oringi ale akurat się okazało, że są z materiału nieodpornego na płyn hamulcowy na bazie glikolu.
_________________

 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 20-10-2016, 17:47   

Również polecam go wyrzucić kompletnie. Przewody możesz złączyć specjalnymi złączami które kosztują kilka złotych
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 20-10-2016, 23:49   

Tak też zrobiłem :) kupiłem oringi odporne na płyn ale niestety grubsze niż oryginalne i nie dało rady tego założyć, miałem takie złączki, dorobiłem przewody od pompy i złączyłem z tymi co idą z tyłu. Mogłem od razu wywalić korektor i puścić przewody do pompy abs, nie poharatał bym sobie tak rąk i nie stracił kolejnych cennych włosów, masakrycznie jest tam mało miejsca ;)
_________________

 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 22-10-2016, 10:36   

I teraz w końcu zaczął hamować.
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
  Wysłany: 12-12-2016, 13:17   

Mam pytanie. W tym wątku ktoś pokazywał takie kawałki przewodów z końcówkami z gwintem wewnętrznym (podobnymi do tej:http://przewody-hamulcowe...x1-rurka-48.jpg ) do zastąpienia korektora, niestety nie mogę znaleźć zdjęć całych przewodów ale chyba wiadomo o co chodzi. Zastanawiam się jaka tam jest końcówka w tych przewodach DF czy SF? Na szybko zrobiłem u siebie to tak:

[img][/img]

[img][/img]

Pierwotnie przewody układałem pod wybebeszony korektor, niestety przy składaniu uszkodziłem oringi, nowych nie mogłem dokupić, więc na szybko zrobiłem taką prowizorkę. Nie podoba mi się takie rozwiązanie, chciałem to uprościć. Dorobił bym nowe przewody od pompy ABS, wygiął na dole pod kątem 90st i na ich końcu dał bym właśnie końcówkę z gwintem wewnętrznym (jak na zdjęciu wyżej), było by estetyczniej i bardziej zwarto, ale nie wiem jaką końcówkę zakłóć czy DF czy SF? Dodam, że przewodów idących do tylnych hamulców nie chce ruszać (wyginać itd.) za mało miejsca jest a jak spierniczę to będę wymieniać całość.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-12-2016, 18:35   

Galant fabryczne specznienie ma tzw "lejek", końcówke nakretke potrzebujesz cos podobnego co pokazales na zdjeciu, tak aby przewód na tyl spasował z tym od pompy ABS - a jak tam masz zrobione to sam wiesz najlepiej. Obecne rozwiazanie nie jest złe o ile kjest prawidłowo zmontowane i nie ma tamtędy przecieków
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.