[EAxx] Korektor siły hamowania |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-10-2016, 10:12
|
|
|
Tutaj Owczar pokazał jak to ma być....
Owczar napisał/a: | Ok, przypomnę się na PW. A Ty u siebie wstawki robiłeś? Zastanawiam czy nie będzie to potem puszczalo.
[ Dodano: 22-10-2015, 21:55 ]
W sumie to nie będzie już chyba potrzeby
Dla potomnych
http://galant-club.com/fo...B7%D0%BE%D0%B2/
Mam nadzieję, że w miar ę gładko pójdzie odkręcanie. Przy okazji zwalenia dolotu będzie lepszy dostęp więc może uda mi się zrobić - jak starczy czasu. |
|
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 19-10-2016, 10:28
|
|
|
Tak widziałem te zdjęcia niestety paruski ja nie paniemaju, na lekcje chodziłem tylko dlatego że pani miała "niezłe bimbały" i nie mam pojęcia co gościu z tym zrobił, a tłumacz, wujek dobra rada mówi...
"Ponadto, poprzez włożenie wtyczki spawać z tyłu (I gotowane argon) dobra, ponieważ Płyn hamulcowy jest bardzo higroskopijny. Okazuje się w ten sposób warzone w lewo, w prawo magazynie"
szyfrem raczej, pytam kogoś kto to robił i jest mi w stanie doradzić co zrobił. W tym wątku wiele osób pisało o wybebeszaniu korektora, chętnie się dowiem szczegółów. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-10-2016, 10:32
|
|
|
Mi się nie udało odkręcić tego badziewia z grodzi. Łeb śruby się uszkodził. Ostatecznie wymieniłem przewody hamulcowe. Brat miał złączki do przewodów. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-10-2016, 10:43
|
|
|
Na mój rozum wyglada ze wyrzucasz te tłoczki ze środką i zamykasz z powrotem dekeielkami z oringami i zabezpieczasz pierśieniem i to wszytko. Jak oringi dobre to nie powinno cieknąć nic. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 19-10-2016, 10:54
|
|
|
Czyli oringi nie trzymają, ciekawe czy się dokupi :/ |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-10-2016, 11:26
|
|
|
W sklepie oringami napewno.... po 50gr:) Trzeba wziąć na wzór. Ja mam taki sklep u siebie i na miejscu się mierzy i dobiera. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 19-10-2016, 12:20
|
|
|
Wywal go i wprowadź przewody bezpośrednio w pompę ABS. Ja tak zrobiłem i jestem pewien, że nic nie pocieknie, żaden korek nie wyleci i przy okazji nikogo, w tym siebie, nie zabiję.
W pierwszym Galancie co prawda też wybebeszyłem korektor ale w drugim już go wyrzuciłem i w kombiaku też mam taki zamiar. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 20-10-2016, 09:29
|
|
|
Już za późno ponieważ mam docięte i podgięte przewody pod korektor, ale znalazłem problem, uszkodziłem oringi przy wkładaniu. Obydwa są obcięte na zewnętrznej krawędzi. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 20-10-2016, 09:54
|
|
|
pappagiorgio napisał/a: | Już za późno ponieważ mam docięte i podgięte przewody pod korektor |
No to teraz dotnij i zarób jeszcze dwa krótkie przewody, które będą szły z pompy do zarobionych już przewodów. Podejrzewam, że nie wyjdzie Ci więcej jak 20-30zł. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 20-10-2016, 13:46
|
|
|
Marcino napisał/a: | W sklepie oringami napewno.... po 50gr:) Trzeba wziąć na wzór. Ja mam taki sklep u siebie i na miejscu się mierzy i dobiera. |
A zaznaczałeś może, że to do płynu hamulcowego? Ja wziąłem z pracy oringi ale akurat się okazało, że są z materiału nieodpornego na płyn hamulcowy na bazie glikolu. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 20-10-2016, 17:47
|
|
|
Również polecam go wyrzucić kompletnie. Przewody możesz złączyć specjalnymi złączami które kosztują kilka złotych |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 20-10-2016, 23:49
|
|
|
Tak też zrobiłem kupiłem oringi odporne na płyn ale niestety grubsze niż oryginalne i nie dało rady tego założyć, miałem takie złączki, dorobiłem przewody od pompy i złączyłem z tymi co idą z tyłu. Mogłem od razu wywalić korektor i puścić przewody do pompy abs, nie poharatał bym sobie tak rąk i nie stracił kolejnych cennych włosów, masakrycznie jest tam mało miejsca |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 22-10-2016, 10:36
|
|
|
I teraz w końcu zaczął hamować. |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 12-12-2016, 13:17
|
|
|
Mam pytanie. W tym wątku ktoś pokazywał takie kawałki przewodów z końcówkami z gwintem wewnętrznym (podobnymi do tej:http://przewody-hamulcowe...x1-rurka-48.jpg ) do zastąpienia korektora, niestety nie mogę znaleźć zdjęć całych przewodów ale chyba wiadomo o co chodzi. Zastanawiam się jaka tam jest końcówka w tych przewodach DF czy SF? Na szybko zrobiłem u siebie to tak:
[img] [/img]
[img] [/img]
Pierwotnie przewody układałem pod wybebeszony korektor, niestety przy składaniu uszkodziłem oringi, nowych nie mogłem dokupić, więc na szybko zrobiłem taką prowizorkę. Nie podoba mi się takie rozwiązanie, chciałem to uprościć. Dorobił bym nowe przewody od pompy ABS, wygiął na dole pod kątem 90st i na ich końcu dał bym właśnie końcówkę z gwintem wewnętrznym (jak na zdjęciu wyżej), było by estetyczniej i bardziej zwarto, ale nie wiem jaką końcówkę zakłóć czy DF czy SF? Dodam, że przewodów idących do tylnych hamulców nie chce ruszać (wyginać itd.) za mało miejsca jest a jak spierniczę to będę wymieniać całość. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-12-2016, 18:35
|
|
|
Galant fabryczne specznienie ma tzw "lejek", końcówke nakretke potrzebujesz cos podobnego co pokazales na zdjeciu, tak aby przewód na tyl spasował z tym od pompy ABS - a jak tam masz zrobione to sam wiesz najlepiej. Obecne rozwiazanie nie jest złe o ile kjest prawidłowo zmontowane i nie ma tamtędy przecieków |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|