[EAxA] Konserwacja podwozia |
Autor |
Wiadomość |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 28-10-2016, 13:01
|
|
|
O ile dobrze kojarzę to Novol odsunął się od możliwości wrzucania epo na reaktywny. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-10-2016, 13:17
|
|
|
Dokłądnie tak... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
adm78
Forumowicz
Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-10-2016, 13:30
|
|
|
booohal napisał/a: | O ile dobrze kojarzę to Novol odsunął się od możliwości wrzucania epo na reaktywny. |
Znowu uogólnienie, odsunął sie w gamie własnych produktów i po drugie novol to nie wyrocznia.
Widziałem stare bmw 6 tak zabezpieczone przed czteroma laty i spod wygląda super, nic nie odłazi i zero rudej, żadnych ubytków w powloce. Dlatego sam sie zgodzilem na takie rozwiązanie.
Zdam relacje po zimie. |
_________________ rafal
 |
|
|
|
 |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 29-10-2016, 21:58
|
|
|
adm78 napisał/a: | Widziałem stare bmw 6 tak zabezpieczone przed czteroma laty i spod wygląda super |
Po mojemu to nie ma co porównywać niemieckich blach do japońskich. Mam obecnie BMW (jeszcze nie zabezpieczoną) i ogólnie buda jest zdrowa, ma jakieś drobiazgi, których na razie nie ruszam. Rok temu zabrałem się za drobiazgi w Subaru i skończyło się na grubej robocie, gdzie Subarka 5lat młodsza.
Ja wiem jedno pod względem blacharskim to się Japońce nie popisali |
_________________ Toyota odeszła
Jest Imprezka
Galant zgnił
Przygarnąłem BMW
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 30-10-2016, 22:51
|
|
|
adm78 napisał/a: | odsunął sie w gamie własnych produktów |
A w gamie czyich miał się odsunąć? |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-11-2016, 12:03
|
|
|
Marcino, powiedz mi jeszcze ile warstw stosujesz? Rozumiem, że nakładasz pędzlem?
Garaż zawsze może być większy, a to żeby był dostęp z przodu i z tyłu, żeby się dało otworzyć drzwi z dwóch stron, żeby wstawić podnośnik itd. itd. |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-11-2016, 19:15
|
|
|
Dałem dwie warstwy Elastometal pedzlem. Na to dam jeszcze Nouxudol 900 bo mam kupiony tak samo jak 700 w profile zamknięte.
Zastanawiam się czy we wnęki kół nie dać Nouxudola 1600 albo APP u210 2 in1 który chce dać na progi za kołem jako baranek i polakierować. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-11-2016, 11:49
|
|
|
Marcino, daj sobie coś na ranty błotników. Tylko nie Noxudol 900, bo on strasznie długo łapie piach i kiepsko to wygląda potem. |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-11-2016, 12:01
|
|
|
Mówisz o rantach wewnatrz... Może ten APP u210 i polakierować to nie bedzie się odznaczał a zabezpieczy.
Czym pomalować wypiaskowane wahacze? Dam chyba reaktywny bo nie wszedzie doszło, ale co na to pożniej? Poiluretan, chlorokauczuk czy ten Elastometal? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-11-2016, 00:11
|
|
|
Mówie o tym rancie jak i tej wewnętrznej jego krawędzi: http://images76.fotosik.p...ea2ed58705c.jpg
Zapomniałem Ty masz jeszcze lakierowanie przed sobą. To dawaj baranka i w kolor
Wahacze możesz dać podkład epoksyd i na to konserwa, albo sam ten elastometal. |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 04-11-2016, 02:24
|
|
|
Nie stosuje się epoksydu na reaktywny!
Novol walnął kilka lat temu taki błąd w swoich kartach, ba! błędnie szkolił! a potem niezbyt chętnie przyznał się do błędu tworząc różne mity, teorie, zabiegi, żeby jakoś wyjść z twarzą, bo szkód przez to narobił mnóstwo...
Przez tyle lat się to ciągnie...
Pamiętam jakie swego czasu było święte oburzenie Novolowych techników, gdy zwracało się uwagę, że chyba coś pokiełbasili.... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-11-2016, 08:34
|
|
|
Wewnętrzna krawędz jest zapodkłądowana epoxydem na 3 warstwy, poóżniej jest skleojone wewnetrzne i zewnętrzne nadkole na masę poliuretanową i uszczelnione masą na pędzel dodatkowo. Na to wszytko jest zamalowane Elastometalem i jeszcze chce konserwacje prysnać z pstoletu.
Wachacze chyba walne cynkiem w spray'u bo mam i na to albo ten elestomtal, albo mam jakś inną farbę czarną w połysku:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20978 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-11-2016, 09:29
|
|
|
Marcino napisał/a: | Wewnętrzna krawędz jest zapodkłądowana epoxydem na 3 warstwy, poóżniej jest skleojone wewnetrzne i zewnętrzne nadkole na masę poliuretanową i uszczelnione masą na pędzel dodatkowo. Na to wszytko jest zamalowane Elastometalem i jeszcze chce konserwacje prysnać z pstoletu. |
Jestem ciekawy ile mu przybędzie kg po takich zabiegach . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-11-2016, 09:37
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Jestem ciekawy ile mu przybędzie kg po takich zabiegach . |
Szkoda ze nie wazyłem ile rdzy odbiłem z samochodu... ale było tego z kawaląteczkami "blachy" ze 4x po dobre pół wiadra po tynku..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-11-2016, 00:54
|
|
|
mkm napisał/a: | Nie stosuje się epoksydu na reaktywny!
|
MKM, mógłbyś rozjaśnić jeszcze czy nie stosuje się na elementy do lakierowania, czy ogólnie się nie stosuje? Jeśli tak to co grozi? |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
|