Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2,5V6 Avance Bydgoszcz 1999rok LPG kombi
Autor Wiadomość
alienx 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A - Galant V6 2.5 163KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 5
Skąd: z nikad
Wysłany: 28-10-2016, 21:46   [EAx 97-04] Galant 2,5V6 Avance Bydgoszcz 1999rok LPG kombi

Witam,
prośba o opinie. Ja zauważyłem ze robiony był lewy kielich, warto tyle kasy jak już kielichy leca?

http://otomoto.pl/oferta/...html#1e0181e915



Cytat:

Witam.

Na sprzedaż posiadam samochód Mitsubishi Galant 2.5 V6 1999r, wersja Avance z automatyczną skrzynią biegów Invecs II z możliwością ręcznej zmiany biegów (Tiptronic). Posiadam go od 3 lat. Galant jest bezwypadkowy, wszystkie elementy oprócz nadkoli tył( wspawane nowe reparaturki Klokkerholm za mojej kadencji) są w oryginalnym lakierze 70-160 μm. Posiadam miernik lakieru więc nie ma problemu aby na miejscu sprawdzić elementy. Wszystkie szyby oprócz przedniej są oryginalne i z tego samego rocznika. Mitsubishi posiada instalację gazową Stag-300 ISA2 (zamontowana 5 lat temu przy przebiegu ok. 150000km, butla ważna do 2021r), która jest bardzo dobrze wystrojona, praktycznie brak różnicy między benzyną a lpg. Galant dobrze trzyma się drogi, brak jakichkolwiek przechyłów itp. Stylistycznie oryginał, poprzedni właściciel dodatkowo zamontował dedykowaną do tego modelu lotkę na tylną klapę, wymienił również konwerter w skrzyni biegów na mocniejszy z wersji 2.4 GDI. Jestem drugim właścicielem w Polsce. Zakupiłem go przy przebiegu 179000km. Historia:

2014r

- sworzeń górny lewy przód 555 - wyświetl numer - km)
- końcówka drążka kierowniczego lewy przód CTR (183700km)
- wahacz prosty prawy przód CTR (183700km)
- opony Uniroyal Rainsport 3 2szt. 225/45/17 nowe 8mm (183700km)
- opony Nankang NS-2 235/45/17 2szt. 2011r 6,5mm (183700km)
- olej Mobil 1 5w30 ESP formula + filtr VIC Japan (183650km)
- świece 6szt. Denso K20TT (188270km)
- przewody zapłonowe NGK 2555 niebieskie (188270km)
- łącznik stabilizatora Yamato prawy przód (188400km)

Dodatkowo 07/2014r wspawane zostały reparaturki tylnych nadkoli firmy Klokkerholm w ocynku. Zabieg wg. mnie przeprowadzony dobrze ponieważ cały czas brak jakichkolwiek objawów. Postaram się poszukać zdjęcia.

2015r

- regeneracja alternatora (regulator, koło pasowe, 2 łożyska) (196000 km) R
- akumulator Yuasa 65ah 550A (196000 km) R
- przegub zewnętrzny bodajże prawy NTY (196000km)
- łącznik stabilizatora lewy przód CTR (196000km)
- regeneracja tłoczka prawy tył (199000km)
- łożysko lewy przód Koyo (200300km
- olej Mobil 1 5w30 ESP formula + filtr oleju Mann W610/ 320 - wyświetl numer - km)

2016r

Przy przebiegu 207000 km zrobione następujące rzeczy:
- pompa wody GMB R
- pasek SUN R
- rolka 1 i 2 Koyo R
- napinacz hydrauliczny fabryczny R
- rolka paska klimy + wspomagania koyo R
- rolka paska alternatora Dokuji R
- pasek wielorowkowy Gates R
- pasek wielklinowy Gates R
- uszczelki wałków rozrządu Elring R
- uszczelki pokryw zaworów + świec Victor Reinz R
- simmering wału korbowego Corteco R
- filtr kabinowy + powietrza Ashika R
- łączniki stabilizatora tył Original- MCS R
- filtr paliwa JC Premium R
- śruby mimośrodowe Febest R
- tuleje wahaczy tył Febest 3x2szt R
- olej Mobil 1 5w30 ESP formula + filtr oleju Mann W610/3 R
- tarcze + klocki hamulcowe przód Zimmermann R
- zmiana niektórych elementów plastikowych wnętrza na polift-marmurek

210 - wyświetl numer - 0 km

- cewka zapłonowa Mobiletron
- regeneracja modułu zapłonowego
- chłodnica wody Koyorad
- skraplacz klimatyzacji Nissens
- osłona przegubu wewnętrznego prawa GKN LÖBRO

R- rachunki do wglądu

Wszystkie rzeczy robione z uwagi na to iż był już ich czas na wymianę, nie pod sprzedaż. Jest to na prawdę solidny pakiet wymienionych podzespołów, nowy właściciel będzie miał na długi czas spokój, Wymiana oleju w skrzyni biegów przeprowadzona przy przebiegu 170000km.

Żeby nie było tak kolorowo to w najbliższym czasie wypadałoby się zająć:
- wahacz prosty dolny prawy przód, poci się guma sworznia
- niedawno przestała działać jedna żarówka od świateł długich, nie dochodzi napięcie, bezpieczniki sprawdzone, prawdopodobnie coś z kostką

Poprzedni właściciel miał przygodę z sarną( zdjęcie uszkodzeń do wglądu) i została wymieniona maska oraz błotniki przód, niestety od wersji GDI- przy odpowiednim świetle jest minimalna różnica w odcieniu lakieru.

Galant nie jest nowym samochodem, ma 17 lat, posiada bolączki typowe dla tego modelu.

Proszę o kontakt wyłącznie telefoniczny. Zdecydowanej osobie przedstawię wszystkie zalety jak i wady. Posiadam dużo zdjęć. Cena do negocjacji
_________________
------------
Galant 2.5v6 '97 manual: 2008 - 2016, sprzedany
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10700
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 29-10-2016, 12:23   

Kielichy i nadkola to standard widać ze dbanne i naprawiane na bieżąco.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-10-2016, 14:36   

Jak dla mnie na tyle rzeczy co jest zrobione w aucie to nie ma się nad czym zastanawiać tylko jechać i kupować :wink:
_________________

 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 04-11-2016, 18:32   

Kiedyś byłem właścicielem tego auta.... Generalnie wszystko co pisze sprzedający, to raczej prawda. (Piszę "raczej" bo nie znam historii auta przez ostatnie 3 lata-od sprzedaży...) Chociaż po jakimś czasie odzywał się i pytał :"czy to , czy tamto " bylo wymienione, bo chciałby wymienić....Także raczej dbał o auto.
Tą przygodę z sarną opisaną miałem ja. Wymieniłem wtedy maskę , botnik i atrapę, nie było to mocne udeżenie, jednak nie lubię szpachli dlatego wymieniłem . Po za tym auto bylo raczej bezwypadkowe i zadbane.
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.