Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Żywotność silników MSS
Autor Wiadomość
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2016, 09:27   

Mój 4G18 napędzający Lancera ma już 230 tyś km i też nic nie zapowiada tragedii.
Ale olejem nie wzgardza... Z moich obserwacji wynika, że z mieście ma większe pragnienie na olej.
 
 
Ratownick76 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.3 99r / MSS 1.8 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Lublin
  Wysłany: 06-11-2016, 00:16   

mkm napisał/a:
Faworyt, biorąc pod uwagę, że 90% SS ma przekręcone liczniki (niektóre nawet kilkukrotnie) to przebiegiem się nie przejmuj.
Rekord na zegarze w momencie ściągania jaki widziałem to w przedliftowym 1.6 600tys na pierwszym silniku.
Ponad 300tyś ma sporo (żeby nie napisać większość) SS na naszym rynku :wink:


99r 1.3 - 561 tys :) i nie jest to wszystko. Rok śmigał bez licznika....obstawiam,że ma jakieś 620-630 tys :) bo wtedy codziennie była robiona trasa Lubartów-Kraśnik-Lubartów + ok 20-30km w okolicach Kraśnika....cały czas nim jeżdżę... Nowe świece i kable przed zimą i odpalam go od razu na gazie przy -20 stopniach. Niestety ruda zrobiła swoje :( ale silnik pewnie jeszcze ze 100 tys. pośmigałby... Jeśli , ktoś jeździ jak człowiek a nie gaz-hamulec-gaz-hamulec to 400 tys. bez najmniejszych problemów zrobi (sam Stec z Urzędowa to powiedział kiedy w swoim miałem 300 tys. - i nie pomylił się). Jeśli ktoś nie wierzy,że takie coś jeździ to zapraszam... :) W maju wyprawiam mu 18-nastkę i jedzie na zasłużone złomowisko... Od wczoraj pod domem stoi drugi :) 1.8 2004r :) Gdyby ktoś miał Miśka z tego roku z pewnością 100% przebiegu to chętnie porównam. Ten nowszy ma 130tys. na budziku - mocno dziwne jak na 12-13 latka.....ale nie niemożliwe. Pamiętam jak w staruszku po kolei wycierały się elementy wyposażenia (a kupiony był jako półroczny) i stan tego nowszego odpowiadałby jego przebiegowi... Posiada ktoś z Wasz maszynę ok 150tys prawdziwego przebiegu ?? :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-11-2016, 10:40   

Ratownick76 napisał/a:
Posiada ktoś z Wasz maszynę ok 150tys prawdziwego przebiegu ?? :)

Mój 1.3 2001r. ma na dzień dzisiejszy oryginalny przebieg 203kkm.
Może w przyszłym roku na spocie w Suścu będę to będziesz mógł ocenić, jeśli zawitasz 8) .
Oczywiście zapraszam na comiesięczne spoty lubelskich mitsumaniaków w Lublinie :D .
http://forum.mitsumaniaki...t=44588&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Ghostman
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2016, 13:18   

Ratownick76 napisał/a:
Posiada ktoś z Wasz maszynę ok 150tys prawdziwego przebiegu ?? :)


Posiadam - 158kkm, 1.6, 2002 rok.
 
 
Ratownick76 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.3 99r / MSS 1.8 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-11-2016, 13:53   

Dzięki koledzy za odpowiedź , sprawa pilna nie jest więc kręcąc się gdzieś po kraju kiedyś chętnie podjadę - z czystej ciekawości - i miło byłoby gdyby ktoś inny swoim "chłodnym" okiem na niego spojrzał. Próbuję się dogrzebać informacji na temat instalacji LPG w silnikach 1.8 (nie GDI - te chyba przestali wstawiać w 02 lub 03 w SpaceStar'y) i jakoś opornie mi idzie... Czy da się tam wstawić najprostszą z możliwych, niesekwencyjną jak do silnika 1.3 ??
 
 
tomwasz 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 221
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-11-2016, 17:14   

Ja mam taki silnika ale LPG sekwencja. Jest ok. Formalnie 145kkm przebiegu ale kto wie jaka jest prawda?
_________________
Archiwum:
- Galant EA2W '97
 
 
 
Ratownick76 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.3 99r / MSS 1.8 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-11-2016, 23:43   

A no właśnie....jeśli na tarczach hamulcowych są nabijane daty produkcji (jak w niektórych autach) i przy 150 tys tarcze zgadzają się z rokiem produkcji to może to być oryginalny przebieg , ale przecież wszystko zależy od stylu jazdy a stan kierownicy,drążka zmiany biegów czy ręcznego np od tego czy jeździła kobieta z 20-stoma pierścionkami czy nie , fotel kierowcy od tego czy jeździła osoba ważąca 100kg czy 60 :) Może kolega Bizi78 ma pojęcie jak wyglądają tarcze w Miśku ?? Ja na oryginalnych przeleciałem prawie 200 tys. ale nogę mam lekką a tarcze były na totalnym ukończeniu.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-11-2016, 07:11   

Co do tarcz i daty to nie wiem, mojego MSS kupiłem z przebiegiem +-140kkm i były już wymienione :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
honor 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 122
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-11-2016, 23:14   

Z tymi tarczami to rożnie, w swoim wymieniałem je pierwszy raz przy przebiegu 56 tys. km. Od wewnętrznej strony były prawie całe zardzewiałe. Kierownica, gałka, pedały igła, po fotelu kierowcy widać już lekkie ślady zużycia, aktualnie lekko ponad 74 tys. km.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-11-2016, 07:53   

U mnie fotel kierowcy nie jest wyznacznikiem przebiegu ponad 200kkm.
Tylko w jednym miejscu ma małą dziurkę a tak po wypraniu, wymiany drutów i gąbki jak nówka :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
pawlow83 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star ' 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 23-11-2016, 20:12   

Mam MSS 1.3 od ok 3 lat i powiem jedno.Silnik to jego mocna strona,choć czasem brakuje mu mocy to kultura pracy jest wysoka.W służbowo jeżdże Fabią z 08' i dostawczymi VW nierzadko 3-4 letnimi i kiedy wsiadam do MSS jest tak samo a nawet lepiej.Wszystko śmiga bez zarzutu,gdyby nie rdza którą musiałem usuwac w tym roku to prawie tylko miałem wymiany eksploatacyjne(łacznik stablizatora,sworzeń wahacza).Od roku świeci mi sie kontrolka check ,jest to sonda lambda która nie styka grzałki(spalanie mam 6-7 zależności czy lato zima)wiec sie tym zbytnio nie przejmuje.Ogólnie auto udane,choc ma na liczniku 200000 to nic nie wskazuje na to że następne 200tys nie będę mogł na nim zrobic
 
 
cakp 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 Comfort 2004 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 346
Skąd: Mazury
Wysłany: 30-11-2016, 14:51   

Obecnie 210tys. Odkąd kupiłem sprowadzany ( niby 160tys) to od wymiany do wymiany nie bierze oleju. Jeżdżę nonstop na 5w30. Słychać łożysko sprzęgła ale już słychać było przy 160tys. Rok temu pociła się uszczelka pokrywy zaworów. Wymienione i cisza. Na bieżaco co rok szukam wycieków. Warto zabezpieczyć podwozie w zakładzie, mi już brała ruda tylną część podwozia w miejscu koła zapasowego. Trochę się martwiłem że silnik nie jest żywotny ale jak czytam wasze komentarze to trochę pojeżdzę
 
 
majstersim 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.3 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 14
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 01-12-2016, 14:26   

cakp , silnik pojeździ jeszcze długo, znam osobiście przypadek gdzie space star 1.3 miał przejechanie ponad 400 tyś. km
 
 
Ratownick76 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.3 99r / MSS 1.8 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-12-2016, 22:23   

cakp , chłopie....Ty masz ledwo dotarty silnik :P Mój 1.3 ma obecnie 563 tys. przy czym rok bez licznika jeździł....więc realnie z przodu jest 6... :) do 400 tys nawet nie masz się o co martwić :) Jeśli szukasz wycieków to miskę olejową obejrzyj....u mnie właśnie tam kapie....

[ Dodano: 01-12-2016, 22:38 ]
Pytałem tutaj kolegów o zużycie środka przy przebiegach 150-200 tys....dzisiaj znalazłem kartkę z wymiany oleju....w 2013r miał 91 tys teraz jest 130 - i tak go kupiłem. Na kartce był adres serwisu w Niemczech , okazuje się,że to serwis Mitsubishi więc naskrobałem mail'a z pytaniami o przebiegi i rodzaj oleju , zobaczymy czy helmuty odpiszą. Muszę wymienić olej i nie wiem co zrobić....ślad urywa się na 2013 roku i wtedy był Castrol 5W40. Zastanawiam się czy zalać syntetykiem.....czy wlać 10W40 - bo nie wiem co przez te 3 lata było do niego wlewane :( Co o tym sądzicie ??
 
 
kamil6123 
Nowy Forumowicz

Auto: space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-12-2016, 14:18   

1.3 silnik i juz 330tyś przebiegu 2000rocznik :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.