Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
toldi 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11-11-2016, 11:34   [3.2 DID] Gaśnie na wolnych obrotach

Witam, od miesiąca sporadycznie mam taki przypadek że moje auto gaśnie na wolnych obrotach. podczas jazdy to się nie zdarza, ale gdy tylko np dojadę do świateł obroty spadną to silnik gaśnie. Zaczęło się to po wymianie filtra paliwa, więc tydzień temu kupiłem nowy i wymieniłem, bo myślałem ze tamten jest felerny i gdzieś łapie powietrze, tylko po wymianie problem pozostał. Mocie pomysł co to może być?
 
 
 
bylet 
Mitsumaniak

Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-11-2016, 09:03   

Czy podczas wymiany filtra na pewno poprawnie odpowietrzyłeś układ paliwowy? Może też być tak, że po odpowietrzeniu i odpaleniu silnika po chwili cofa się do filtra powietrze z reszty układu i trzeba powtórzyć proces. Mógł też paść jeden przewód od podgrzewania filtra, w PII tak miałem. Sprawdź też czy poskładałeś wszystko poprawnie, w sensie dobrze skręcone odpowiednio i podpięte podgrzewanie filtra i daj znać czy coś zlokalizowałeś.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-11-2016, 09:17   

Może być kilka przyczyn. Dziura w układzie paliwowym. Czujnik w pompie. EGR itd.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.