Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wywala uszelniacz wału
Autor Wiadomość
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 02-11-2016, 20:24   Wywala uszelniacz wału

Czy ma ktoś pomysł co to może być?
Drugi już raz wywaliło mi uszczelniacz wału. Za pierszym razem założony przejechane kilka tyś km i wypchnęło go. Za drugim razem wsadzony nowy, dodatkowo został wklejony i dziś przy zmianie oleju zauważyłem że znowu z niego cieknie.....
Ki diabeł może być? Przecież nie ma tam ciśnienia... Może to ODMA ale zaworek niby działa bo sprawdzałem.
Jakieś pomysły?


Po rozbiórce widać, że uszczelniacz wypchnięty...
Wywaliłem zaworek PCV i zaślepiłem króciec za przepustnica na wszelki wypadek.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to ta ODMA....
_________________
SMK
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-11-2016, 21:09   

smk napisał/a:
Jedyne co mi przychodzi do głowy to ta ODMA....

Nie ma dobrego odpowietrzenia silnika zbiera sie cisnienie i gdzie musi wypchnac w vw tak samo jest i jest to sprawa odmy glównie zimą brak drożności więc tu szukaj przyczyny odma
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 14-11-2016, 22:25   

To tylko mi wychodzi. Wywaliłem zaworek PCV i zaślepieniem króciec za przepustnica i teraz w pełni oddycha. 1000km przelatane i narazie jest OK.
Zobaczymy dalej.
_________________
SMK
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-11-2016, 17:01   

Lepiej doprowadz stan odmy do używalności
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 15-11-2016, 19:03   

Problem w tym że odma jest czysta i drożna. To są tylko dwie gumowe rurki idące z pokrywy zaworów do dolotu, jedna przed przepustnice druga za przepustnice i wszytko.
W bloku silnika nie ma opcji żeby były kanały zatkane....
Zaworek PCV wywaliłem i wsadziłem filterek żeby zwiększyć mu średnice (lepiej oddycha).
Dlatego się zastanawiałem czy to w ogóle może być przyczyną, ale nic innego mi nie przychodzi do głowy.
_________________
SMK
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-11-2016, 21:24   

smk napisał/a:
Problem w tym że odma jest czysta i drożna

Jak sprawdzałeś ? odpal silnik i zobacz czy z odmy wydostaje sie tzw cisnienie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 15-11-2016, 23:02   

Tak na odpalonym dmucha sobie powietrze z obydwóch króćców.
Za przepustnica cały czas dmucha a przed przepustnica tylko na jałowych.

Dziś zdjąłem wężyk ten przed przepustnica i na pierwszy rzut oka było ok ale jak zaświeciłem w niego latarka to było tam pełno osadu na ściankach, takiego jakby kefiru tylko na palcach był tłusty. Osad też był na króćcu przed przepustnica (na dolocie)

Dmuchałem też na zgaszonym silniku raz w jeden raz w drugi waż i po zdjęciu zaworka PCV dmucha się swobodnie a z zaworkiem już ciężko, mimo że działa (zatrzymuje w jedn stronę powietrze) i waż od zaworka PCV czysty.

Dmuchałem w różne strony. Najciężej było dmuchać w stronę pokrywy zaworów (w wężyk tam gdzie nie ma zaworka) jak był założony zaworek PCV to trzeba było się sporo natrudzić żeby zaworek ruszył, dlatego go wywaliłem.

Olej świeży. Teraz Valvoline, wcześniej millers.

Zastanawiam się skąd ten osad tam się bierze?


Zdjęcie poglądowe:

http://i.ebayimg.com/00/s...dZWfehy/$_1.JPG
_________________
SMK
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-11-2016, 16:45   

smk napisał/a:
Najciężej było dmuchać w stronę pokrywy zaworów

Lepiej w ta strone nie dmuchac cały syf idzie do silnika
smk napisał/a:
Zastanawiam się skąd ten osad tam się bierze?

Opary oleju zmieszane z wodą , zimny silnik ogrzewa sie w pokrywie zaworów skrapla sie woda zmiana temperatury wiadomo powstaje mix głównie w chłodne dni to normalne ,czasem warto zajrzeć i w razie wyczyścić
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.