[C62A 1.5] Lancer 92' prędkość maxymalna 110 km/h |
Autor |
Wiadomość |
Sibilak [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 18:57 [C62A 1.5] Lancer 92' prędkość maxymalna 110 km/h
|
|
|
Witam. Problem mojego lancerka jest taki że muli. Zarówno na gazie jak i na bezynie. Na niskich obrotach dławi się (trzęsie całym autem), natomiast dając mu gazu do dechy, na wysokich obrotach powyżej 3,7 tys staci moc i już kiepsko idzie. Prędkość jaką da sie z niego wyciągnąć to 110-120 km/h dalej nie chce mimo że obroty są dosyć niskie. Poprostu dodaje gazu a on muli.
To co już zrobiłem - wymienione świece, przewody, filtr powietrza, wyregulowane obroty, przeczyszczona przepustnica, komputer resetowany.
Musze dodać że misiek ma kiepskie ciśnienie na cylindrach - kolejno 14,10,10,8. Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ na prędkość, w co wątpie, ale podaje dla informacji. Dodatkowo miskiek sporo pali od początku 13-15 L gazu w mieście. Co mu jest? |
Ostatnio zmieniony przez akbi 31-05-2007, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-04-2007, 19:25
|
|
|
Na prędkość bezpośrednio nie ma wpływu ciśnienie - ma zasadniczy na rozwijaną MOC silnika.
Pracuje on praktycznie na jednym cylinrdze (zakładając, że te 14 atm. nie powstało z uszczelnienia się pierścieni olejem)
W skrócie - silnik DEAD..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Sibilak [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 22:24
|
|
|
Mechanik mówi że to ciśnienie to nie jest tragedia i jeszcze dłuuuugo można jeździć. Co więc ma wpływ na to że auto muli? Silnik krokowy? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-04-2007, 22:43
|
|
|
Zmień mechanika..... 4G15 z 8 bar sprężania praktycznie nie pracuje na takim cylindrze. Najprawdopodobniej masz wypalone zawory wydechowe - efekt oszczędzaniu na paliwie....... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 22:46
|
|
|
Sibilak ... posluchaj Bartka bo ma racje , twoj silnik pracuje praktycznie tylko na jednym zaworze , silnik jest zajechany i chyba juz go nie uratujesz |
|
|
|
 |
Sibilak [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 23:04
|
|
|
Więc co ja mam z tym zrobić? |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 23:11
|
|
|
Sibilak napisał/a: | Więc co ja mam z tym zrobić? |
Na poczatek odwiedz innego mechanika i niech przejrzy te zawory ,moze jakims cudem uda sie z tego silnika cos jeszcze zrobic , a jak sie nie uda to trzeba sie rozgladac za nowym silnikiem |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 22-04-2007, 00:47
|
|
|
Uważam, że silnik "zrobiony" porządnie jest lepszą inwestycją (choć większą niestety) niż używany z niewiadomym przebiegiem i stanem.
Niestety porządne graty (pierścienie, zawory 12 szt., prowadnice zaworów 12 szt, uszczelki, uszczelniacze, rozrząd z pompą wody) kosztują - w przypadku 4g15 12v to wydatek ok. 1700 zł wraz z obróbką mechaniczną głowicy (wymiana prowadnic, szlif gniazd, zarównanie powierzchni) ale zyskujesz pewność braku jakichkolwiek problemów z silnikiem na min. 200 000 km - nie licząc okresowych wymian oleju i rozrządu |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Sibilak [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2007, 14:49
|
|
|
No to sie zdziwicie panowie:). Wyregulowałem zawory - idzie 150 km/h na 3-cim biegu (dalej nie próbowałem bo droga mi sie skończyła). 12 s do setki. Nie trzęsie się na niskich obrotach wogóle (nie dławi się jak tobyło wcześniej), ogólnie chodzi lepiej niż lanos mojego brata . Dodatkowo mechanik powiedział że teraz o wiele mniej będzie palił. Wcześniej silnik na obrotach się trząsł bardzo, aż całym samochodem chebotało. Teraz wogóle się nie trzęsie. Regulacja 50 zł + uszczelka pod zaworami 30 zł. |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2007, 15:49
|
|
|
No to cale szczescie ze tak sie ta sprawa rozwinela - dlugiego uzytkowania Lancerka |
|
|
|
 |
subishi [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2007, 17:41
|
|
|
no teraz to się będzie młodszy braciszek Lansował po okolicy hehe, taką ma mordę szczęśliwą po regulacj zaworów jak mister Maska w filmie
jak zwykle szacuneczek dla wszystkich |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 23-04-2007, 19:33
|
|
|
Sibilak napisał/a: | Wyregulowałem zawory |
Pewnikiem były podparte...... stąd słaba kompresja.....ale zmartwić Cię muszę - podparte zawory to oznaka końca zaworów (lub absolutnego ignoranctwa kogoś, kto ustawiał je wcześniej) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Suchar [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2007, 00:19
|
|
|
Podobno na gazie zawory szybciej "siadaja"... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2007, 00:23
|
|
|
Wypalenie sie zaworu/gniazda z powodu LPG ze zle ustawiona mieszanka ma malo wspolnego z regulacja zaworow |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 27-04-2007, 12:55
|
|
|
Sibilak napisał/a: | Wyregulowałem zawory - idzie 150 km/h na 3-cim biegu |
Ty masz automat?
Jesli nie, to nie dociskaj go tak, bo kolejny Twoj wydatek to bedzie min. 500zl na wydech... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|