Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Lancer 92' prędkość maxymalna 110 km/h
Autor Wiadomość
Sibilak
[Usunięty]

  Wysłany: 21-04-2007, 18:57   [C62A 1.5] Lancer 92' prędkość maxymalna 110 km/h

Witam. Problem mojego lancerka jest taki że muli. Zarówno na gazie jak i na bezynie. Na niskich obrotach dławi się (trzęsie całym autem), natomiast dając mu gazu do dechy, na wysokich obrotach powyżej 3,7 tys staci moc i już kiepsko idzie. Prędkość jaką da sie z niego wyciągnąć to 110-120 km/h dalej nie chce mimo że obroty są dosyć niskie. Poprostu dodaje gazu a on muli.

To co już zrobiłem - wymienione świece, przewody, filtr powietrza, wyregulowane obroty, przeczyszczona przepustnica, komputer resetowany.

Musze dodać że misiek ma kiepskie ciśnienie na cylindrach - kolejno 14,10,10,8. Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ na prędkość, w co wątpie, ale podaje dla informacji. Dodatkowo miskiek sporo pali od początku 13-15 L gazu w mieście. Co mu jest?
Ostatnio zmieniony przez akbi 31-05-2007, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-04-2007, 19:25   

Na prędkość bezpośrednio nie ma wpływu ciśnienie - ma zasadniczy na rozwijaną MOC silnika.

Pracuje on praktycznie na jednym cylinrdze (zakładając, że te 14 atm. nie powstało z uszczelnienia się pierścieni olejem)

W skrócie - silnik DEAD.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 22:24   

Mechanik mówi że to ciśnienie to nie jest tragedia i jeszcze dłuuuugo można jeździć. Co więc ma wpływ na to że auto muli? Silnik krokowy?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-04-2007, 22:43   

Zmień mechanika..... 4G15 z 8 bar sprężania praktycznie nie pracuje na takim cylindrze. Najprawdopodobniej masz wypalone zawory wydechowe - efekt oszczędzaniu na paliwie.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 22:46   

Sibilak ... posluchaj Bartka bo ma racje , twoj silnik pracuje praktycznie tylko na jednym zaworze , silnik jest zajechany i chyba juz go nie uratujesz
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 23:04   

Więc co ja mam z tym zrobić?
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 23:11   

Sibilak napisał/a:
Więc co ja mam z tym zrobić?


Na poczatek odwiedz innego mechanika i niech przejrzy te zawory ,moze jakims cudem uda sie z tego silnika cos jeszcze zrobic , a jak sie nie uda to trzeba sie rozgladac za nowym silnikiem
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-04-2007, 00:47   

Uważam, że silnik "zrobiony" porządnie jest lepszą inwestycją (choć większą niestety) niż używany z niewiadomym przebiegiem i stanem.

Niestety porządne graty (pierścienie, zawory 12 szt., prowadnice zaworów 12 szt, uszczelki, uszczelniacze, rozrząd z pompą wody) kosztują - w przypadku 4g15 12v to wydatek ok. 1700 zł wraz z obróbką mechaniczną głowicy (wymiana prowadnic, szlif gniazd, zarównanie powierzchni) ale zyskujesz pewność braku jakichkolwiek problemów z silnikiem na min. 200 000 km - nie licząc okresowych wymian oleju i rozrządu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2007, 14:49   

No to sie zdziwicie panowie:). Wyregulowałem zawory - idzie 150 km/h na 3-cim biegu (dalej nie próbowałem bo droga mi sie skończyła). 12 s do setki. Nie trzęsie się na niskich obrotach wogóle (nie dławi się jak tobyło wcześniej), ogólnie chodzi lepiej niż lanos mojego brata :) . Dodatkowo mechanik powiedział że teraz o wiele mniej będzie palił. Wcześniej silnik na obrotach się trząsł bardzo, aż całym samochodem chebotało. Teraz wogóle się nie trzęsie. Regulacja 50 zł + uszczelka pod zaworami 30 zł.
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2007, 15:49   

No to cale szczescie ze tak sie ta sprawa rozwinela - dlugiego uzytkowania Lancerka :wink:
 
 
subishi
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2007, 17:41   

no teraz to się będzie młodszy braciszek Lansował po okolicy hehe, taką ma mordę szczęśliwą po regulacj zaworów jak mister Maska w filmie :mrgreen:

jak zwykle szacuneczek dla wszystkich :toothy10:
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-04-2007, 19:33   

Sibilak napisał/a:
Wyregulowałem zawory


Pewnikiem były podparte...... stąd słaba kompresja.....ale zmartwić Cię muszę - podparte zawory to oznaka końca zaworów (lub absolutnego ignoranctwa kogoś, kto ustawiał je wcześniej)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Suchar
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2007, 00:19   

Podobno na gazie zawory szybciej "siadaja"...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2007, 00:23   

Wypalenie sie zaworu/gniazda z powodu LPG ze zle ustawiona mieszanka ma malo wspolnego z regulacja zaworow :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Optic 
Mitsumaniak
00693/KMM :)


Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 149
Skąd: bardziej na południe
Wysłany: 27-04-2007, 12:55   

Sibilak napisał/a:
Wyregulowałem zawory - idzie 150 km/h na 3-cim biegu

Ty masz automat? :P
Jesli nie, to nie dociskaj go tak, bo kolejny Twoj wydatek to bedzie min. 500zl na wydech...
_________________

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.