Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bizi78
03-02-2017, 21:54
[Cari 1.6] Odpowietrzanie hamulców z tyłu
Autor Wiadomość
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2016, 16:59   [Cari 1.6] Odpowietrzanie hamulców z tyłu

Witam, dzisiaj postanowiłem wymienić płyn hamulcowy i wszystko było by okej gdyby nie to ,że nie da się odpowietrzyć tylnych kół w ogóle nie wylatuje z nich płyń.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? tylne przewodem są dobrym stanie nie popękane , te metalowe rurki też są okej.Czyżby aż tak mocno były zapowietrzone i tutaj metoda tradycyjna na niewiele się zda ?

[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 03-02-2017, 21:54 ]
Temat zamknięty na prośbę autora.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-12-2016, 17:20   

Hyzz napisał/a:
wszystko było by okej gdyby nie to ,że nie da się odpowietrzyć tylnych kół w ogóle nie wylatuje z nich płyń.

Moze odpowietrznik zapchany trzeba udrożnić, można też odpowietrzyć przewodem
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2016, 17:32   

milo napisał/a:
Hyzz napisał/a:
wszystko było by okej gdyby nie to ,że nie da się odpowietrzyć tylnych kół w ogóle nie wylatuje z nich płyń.

Moze odpowietrznik zapchany trzeba udrożnić, można też odpowietrzyć przewodem

Odpowietrznik jest nowy.Milo a może powinienem odpowietrzyć najpierw pompę i potem kompresorem te dwie rurki przepchać które idą do tylnych kół jak uważasz ?
Z przodu niema problemu idzie wymienić tylko z tyłu nie da się.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-12-2016, 17:38   

Poluzuj przewody .... masz chyba bebny tak?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2016, 17:44   

milo napisał/a:
Poluzuj przewody .... masz chyba bebny tak?

Bębny mam.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-12-2016, 17:55   

Przy odpowietrzaniu jak jest ABS silnik powinien pracować w tym momencie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2016, 18:20   

milo napisał/a:
Przy odpowietrzaniu jak jest ABS silnik powinien pracować w tym momencie

Nie mam tego.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2016, 19:59   

milo napisał/a:
można też odpowietrzyć przewodem
Nie można, bo kraniec znajduje sie ponizej lustra banki powietrza
Hyzz, Zacznij od tego czy spuszcales wpierw płyn, czy podjales probe odpowietrzania systematycznie uzupełniajac plyn
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-12-2016, 20:16   

robertdg napisał/a:
Nie można, bo kraniec znajduje sie ponizej lustra banki powietrza

Sa przypadki ukrecenia odpowietrznika itp jak nie ma wyjscia to przewodem mozna odpowietrzyc, odpowietrznik znajduje sie niewiele nad przewodem w tloczku
Są pompki do odpowietrzania
https://www.youtube.com/watch?v=09EySSgZ5Qk
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2016, 20:21   

milo napisał/a:
Sa przypadki ukrecenia odpowietrznika itp jak nie ma wyjscia to przewodem mozna odpowietrzyc, odpowietrznik znajduje sie niewiele nad przewodem w tloczku
Weź nie pisz bzdur, nie przebijesz powietrza które jest powyzej linii zasilajacej przewodu. Jak nie wierzysz to zrob sobie pomiar sprawnego hamulca i odpowietrzanego przez przewód, przestaniesz glosić herezje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-12-2016, 20:24   

Jak bym tego nie robił to nawet nic bym nie pisał pisze z wlasnego doswiadczenia juz nie raz takim sposobem odpowietrzyłem i tylko przy niesprawnym -uszkodzonym odpowietrzniku
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2016, 20:36   

robertdg napisał/a:
milo napisał/a:
można też odpowietrzyć przewodem
Nie można, bo kraniec znajduje sie ponizej lustra banki powietrza
Hyzz, Zacznij od tego czy spuszcales wpierw płyn, czy podjales probe odpowietrzania systematycznie uzupełniajac plyn

Znaczy tak spuściłem stary płyn a raczej jakaś substancja z pianą i potem wlałem nowy dot4 tak jak piszę na korku i systematycznie uzupełniałem , udało się z przodu bo z tyłu nie leci.
Odpowietrzałem samemu tradycyjną metodą.
Robert ale powiedz czy powinienem pompę odpowietrzyć i te dwie łułki przepchać kompresorem.

[ Dodano: 02-12-2016, 20:53 ]
milo napisał/a:
Jak bym tego nie robił to nawet nic bym nie pisał pisze z wlasnego doswiadczenia juz nie raz takim sposobem odpowietrzyłem i tylko przy niesprawnym -uszkodzonym odpowietrzniku

Pedał był twardy nawet jak zdemontowałem tylne odpowietrzniki , to chyba z tymi rurkami coś jest chyba zatkane ale jak przecież.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2016, 20:54   

milo napisał/a:
Jak bym tego nie robił to nawet nic bym nie pisał pisze z wlasnego doswiadczenia juz nie raz takim sposobem odpowietrzyłem i tylko przy niesprawnym -uszkodzonym odpowietrzniku
To ze coś robisz nie znaczy ze robisz to dobrze, ale skoro do Ciebie nie dociera ze nie wypchniesz powietrza które znajduje sie powyzej linii zasilajacej przewodem, to już inna sprawa. Już napisalem, możesz sobie zrobić badanei siły hamowania, albo test gdzie zrobisz z butelki po napoju imitacje cylinderka i bedziesz próbował odpowietrzyc przewodem w stalej pozycji ułozenia zbiornika, uda Ci sie zamiesc film z doswiadczenia i złam prawa fizyki, napiszesz nowy rozdzial Hydrostatyki i utrzesz nosa Pascalowi, Archimedesowi, Eulerowi itd
Hyzz, pompe odpowietrzasz w pierwszej kolejnosci, jezeli spusciles plyn, to pompa moze nie miec sily przepchnac banki powietrznej bez odrobiny plynu, odpowietrz pompe i potem kolejno zgodnie z tym co manual prawi bierz sie za kola
Hyzz napisał/a:
Pedał był twardy nawet jak zdemontowałem tylne odpowietrzniki
Coś blokuje przepływ, musisz sprawdzac kolejno na poleczeniu rurki z cylinderkiem, potem rurki z przewodem gumowym, rurki na rozdzielaczu, tam gdzie poplynie plyn uklad jest drozny
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2016, 21:39   

robertdg napisał/a:
milo napisał/a:
Jak bym tego nie robił to nawet nic bym nie pisał pisze z wlasnego doswiadczenia juz nie raz takim sposobem odpowietrzyłem i tylko przy niesprawnym -uszkodzonym odpowietrzniku
To ze coś robisz nie znaczy ze robisz to dobrze, ale skoro do Ciebie nie dociera ze nie wypchniesz powietrza które znajduje sie powyzej linii zasilajacej przewodem, to już inna sprawa. Już napisalem, możesz sobie zrobić badanei siły hamowania, albo test gdzie zrobisz z butelki po napoju imitacje cylinderka i bedziesz próbował odpowietrzyc przewodem w stalej pozycji ułozenia zbiornika, uda Ci sie zamiesc film z doswiadczenia i złam prawa fizyki, napiszesz nowy rozdzial Hydrostatyki i utrzesz nosa Pascalowi, Archimedesowi, Eulerowi itd
Hyzz, pompe odpowietrzasz w pierwszej kolejnosci, jezeli spusciles plyn, to pompa moze nie miec sily przepchnac banki powietrznej bez odrobiny plynu, odpowietrz pompe i potem kolejno zgodnie z tym co manual prawi bierz sie za kola
Hyzz napisał/a:
Pedał był twardy nawet jak zdemontowałem tylne odpowietrzniki
Coś blokuje przepływ, musisz sprawdzac kolejno na poleczeniu rurki z cylinderkiem, potem rurki z przewodem gumowym, rurki na rozdzielaczu, tam gdzie poplynie plyn uklad jest drozny

Tak jutro spróbuje zrobić to , najpierw odpowietrzę pompę (zaślepię te dwa wyjścia z niej i będę pompować pedałem aż do momentu kiedy wyjdą bąbelki), a te rurki które idą do tylnych bębnów sprawdzę po prostu podłączając do nich kompresor i wtedy będzie wiadomo .

[ Dodano: 03-12-2016, 16:29 ]
Sprawa wygląda tak , gdy zacząłem odpowietrzać pompę z tylnych bębnów wyleciał grawitacyjnie płyn czyli według mnie przewody są drożne ale niestety nie jest tak różowo jak miało być gdyż jak z powrotem zamontowałem te rurki po odpowietrzaniu do tej pompy i oczywiście zalałem płynem i poszedłem odpowietrzać z tyłu lecz znowu nie wyleciał płyn.
Pedał nadal jest twardy bez tylnych odpowietrzników a najciekawsze jest to ,że z przodu nie da się odpowietrzyć bo przez godzinę wychodzą bąbelki a nawet jak przestaną to wystarczy poruszać przewodem elastycznym to znowu wychodzą bąbelki.
Co może być zepsute ? czy może pompa brać lewe powietrze ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-12-2016, 17:03   

Hyzz napisał/a:
gdy zacząłem odpowietrzać pompę z tylnych bębnów wyleciał grawitacyjnie płyn czyli według mnie przewody są drożne
Odkreciles rurke od pompy i z odpowietrznika cylinderka wylecial plyn? Jezeli tak to najprawdopodobniej uszkodzona sekcja w pompie i nie pompuje na tylne kola - sprawdź pompe najlepiej manometrem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.