 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
E15 i przewody hydrauliczne maglownicy. |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-09-2011, 22:14
|
|
|
gondoljerzy napisał/a: | Końcówki mają malusie gumowe oringi i wyglądają jak poniżej | Od maglownicy z Galanta E5x też takie mają. Dzisiaj rozkrecałem sobie starą maglownicę, tak dla poznania czegoś nowego. |
|
|
|
 |
kwazar1
Forumowicz
Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 08-09-2011, 22:40
|
|
|
Mam taką kompletną maglownicę. Mogę oddać w całości lub same przewody. Tylko maglownica jest w innym miejscu niż ja obecnie mieszkam. To tez nie jest problem. Jeżeli możesz się trochę wstrzymać jeszcze to sprawdzę w jakim są stanie i wyślę fotki. Jak będą Ok to się dogadamy. Mi po remoncie E16 zostało trochę części. |
_________________ Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 23 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 17-09-2011, 23:42
|
|
|
Jak na razie moje poszukiwania oryginalnych przewodów są bezskuteczne. Pytałem u Japaneze, ale po wymianie kilku "emalii" (przesłanie fotek numeru nadwozia i różnych tabliczek z numerkami) dość enigmatycznie podał cenę nowego przewodu na 200-300zł. Dla mnie cena abstrakcyjna. |
_________________ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera. |
|
|
|
 |
kwazar1
Forumowicz
Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-09-2011, 17:55
|
|
|
W sobotę 24.09.2011 prześlę Ci fotki. Odkręcę przewody i zobaczę w jaki są stanie. Sam zadecydujesz czy chcesz czy też nie. Oczywiście przewody są oryginalne.
[ Dodano: 24-09-2011, 13:26 ]
Mam przełożony urlop na początek października. Nie wyślę dzisiaj zdjęć. Ale mogę Ci napisać, że przewody mają jeszcze ori lakierowanie. Jeden przewód na odcinku 2cm ma powierzchniową rdzę. Jesteś zainteresowany? |
_________________ Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 07-12-2016, 13:30
|
|
|
Przypadkiem trafiłem na ten temat, pomyślałem że napiszę coś, bo też miałem ten problem. Może komuś kiedyś przyda się ta wiedza. Przerdzewiał mi dłuższy przewód stalowy od magla, taki sam jak u gondoljerzy. Na tyle mocno było to skorodowane, że przy odkręcaniu musiałem czymś "kontrować" gniazdo maglownicy, bo normalnie bałem się że urwę całe gniazdo Potem magiel w rękę na wzór i tournee po okolicy. Co się naszukałem i najeździłem to moje Ostatecznie dorobiono mi takie przewody (wymieniłem od razu oba) w Warszawie na Grochowskiej. Z tym, że NIGDZIE NIKT nie miał takich końcówek, jakie są w oryginale (z oringami), albo mieli, ale na tyle masywne, że nie mieściły się w swoim miejscu (a tam przy maglu jest bardzo ciasno i niestety to mocno komplikuje sprawę). Kombinowaliśmy też z różnymi przelotkami, końcówkami, przewodami gumowymi, NIC nie pasowało. Alternatywą było wykorzystanie takiej końcówki w kształcie ucha, gdzie śrubę trzymającą wkręca się w środek, a płyn biegnie sobie bokami (coś takiego jak przy pompie wspomagania albo układzie paliwowym, nie wiem jak to się nazywa, to jest ta sferyczna?) i założenie na to przewodu gumowego, ale byłyby z tym pewne komplikacje (wspominałem już że tam jest ciasno?). Dorobiono mi więc normalne przewody (stalowe) z typowymi hydraulicznymi końcówkami, takie jakby spłaszczone stożki. Dokręcone, przetestowane, nic nie cieknie, jest super Kosztowało mnie to 70zł za oba. Maglownicę ze starymi przewodami musiałem im zostawić na wzór, na następny dzień miałem już gotowe do odebrania. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
|
|