Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
E15 i przewody hydrauliczne maglownicy.
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-09-2011, 22:14   

gondoljerzy napisał/a:
Końcówki mają malusie gumowe oringi i wyglądają jak poniżej
Od maglownicy z Galanta E5x też takie mają. Dzisiaj rozkrecałem sobie starą maglownicę, tak dla poznania czegoś nowego.
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-09-2011, 22:40   

Mam taką kompletną maglownicę. Mogę oddać w całości lub same przewody. Tylko maglownica jest w innym miejscu niż ja obecnie mieszkam. To tez nie jest problem. Jeżeli możesz się trochę wstrzymać jeszcze to sprawdzę w jakim są stanie i wyślę fotki. Jak będą Ok to się dogadamy. Mi po remoncie E16 zostało trochę części.
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
gondoljerzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 23
Skąd: Łomża
Wysłany: 17-09-2011, 23:42   

Jak na razie moje poszukiwania oryginalnych przewodów są bezskuteczne. Pytałem u Japaneze, ale po wymianie kilku "emalii" (przesłanie fotek numeru nadwozia i różnych tabliczek z numerkami) dość enigmatycznie podał cenę nowego przewodu na 200-300zł. Dla mnie cena abstrakcyjna.
_________________
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera.
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-09-2011, 17:55   

W sobotę 24.09.2011 prześlę Ci fotki. Odkręcę przewody i zobaczę w jaki są stanie. Sam zadecydujesz czy chcesz czy też nie. Oczywiście przewody są oryginalne.

[ Dodano: 24-09-2011, 13:26 ]
Mam przełożony urlop na początek października. Nie wyślę dzisiaj zdjęć. Ale mogę Ci napisać, że przewody mają jeszcze ori lakierowanie. Jeden przewód na odcinku 2cm ma powierzchniową rdzę. Jesteś zainteresowany?
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-12-2016, 13:30   

Przypadkiem trafiłem na ten temat, pomyślałem że napiszę coś, bo też miałem ten problem. Może komuś kiedyś przyda się ta wiedza. Przerdzewiał mi dłuższy przewód stalowy od magla, taki sam jak u gondoljerzy. Na tyle mocno było to skorodowane, że przy odkręcaniu musiałem czymś "kontrować" gniazdo maglownicy, bo normalnie bałem się że urwę całe gniazdo :mrgreen: Potem magiel w rękę na wzór i tournee po okolicy. Co się naszukałem i najeździłem to moje :roll: Ostatecznie dorobiono mi takie przewody (wymieniłem od razu oba) w Warszawie na Grochowskiej. Z tym, że NIGDZIE NIKT nie miał takich końcówek, jakie są w oryginale (z oringami), albo mieli, ale na tyle masywne, że nie mieściły się w swoim miejscu (a tam przy maglu jest bardzo ciasno i niestety to mocno komplikuje sprawę). Kombinowaliśmy też z różnymi przelotkami, końcówkami, przewodami gumowymi, NIC nie pasowało. Alternatywą było wykorzystanie takiej końcówki w kształcie ucha, gdzie śrubę trzymającą wkręca się w środek, a płyn biegnie sobie bokami (coś takiego jak przy pompie wspomagania albo układzie paliwowym, nie wiem jak to się nazywa, to jest ta sferyczna?) i założenie na to przewodu gumowego, ale byłyby z tym pewne komplikacje (wspominałem już że tam jest ciasno?). Dorobiono mi więc normalne przewody (stalowe) z typowymi hydraulicznymi końcówkami, takie jakby spłaszczone stożki. Dokręcone, przetestowane, nic nie cieknie, jest super :) Kosztowało mnie to 70zł za oba. Maglownicę ze starymi przewodami musiałem im zostawić na wzór, na następny dzień miałem już gotowe do odebrania.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.