Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Silnik, pompa
Autor Wiadomość
Pat3362 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 20-12-2016, 17:29   [II 2.0 DID] Silnik, pompa

Witam,

jak wygląda sprawa z silnikiem z VW? Mam model Outka z końca 2007 r. i zastanawiam się jaka jest pompa w tym modelu, czy jest to taka sama konstrukcja jak w VW? Przebieg to 160kkm, potwierdzony, udokumentowany. Proszę o opis mniej więcej jak wygląda serwis tych elementów, jakie oleje itp.

Pozdrawiam
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-12-2016, 12:08   

Napewno poprawiona ,zdaje się na łancuch a nie na walek jeśli silnik BSY to poprawiony vw bez problemów wieku młodzieńczego vw
_________________

 
 
Pat3362 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 22-12-2016, 18:38   

Mogłbyś opisać ten silnik? Bo nie mogę na forum/innych portalach znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Dokładniej pytam o to, czy ten zestaw ma wałki wyrównoważające? Czy to jest silnik 16-zaworowy? Czy masz jakieś przykre doświadczenia/wydatki z tą jednostką? Na co uważać i co sprawdzać? Na jakim oleju jeździ Twój Outek?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-12-2016, 19:39   

16V bez wałków. Podobny silnik to BKD. Uważać na turbinę - czyli jeździć bez pałowania na zimnym i gaszenia na gorącym bez ostudzenia turbiny. Od czasu do czasu przegonić i rozruszać łopatki turbiny. Sprawdzać tylne hamulce, bo się zacinają - a sorry, to nie silnik :D
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-12-2016, 16:41   

na razie przy 136 tyś tylko zmiana przepustnicy reszta w normie nic się nie dzieje
_________________

 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 23-12-2016, 17:05   

Ja mam przebieg 158 tys. i latem wymieniałem rozrusznik, chyba poprzedni właściciel dużo odpalał . Ponad to mimo że dwu-masa i sprzęgło ma się jeszcze dobrze trzeba będzie wymienić,jak na starym tak i na nowym rozruszniku zdarza się poślizg tzw zębnika /bendiks/na kole zamachowym. Pomaga przepchanie samochodu parę cm na 4 biegu bo wtedy podejdą lepsze zęby koła zamachowego pod rozrusznik ale ... spojrzenia przechodniów bezcenne.
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.