 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Silnik, pompa |
Autor |
Wiadomość |
Pat3362
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 3 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 20-12-2016, 17:29 [II 2.0 DID] Silnik, pompa
|
|
|
Witam,
jak wygląda sprawa z silnikiem z VW? Mam model Outka z końca 2007 r. i zastanawiam się jaka jest pompa w tym modelu, czy jest to taka sama konstrukcja jak w VW? Przebieg to 160kkm, potwierdzony, udokumentowany. Proszę o opis mniej więcej jak wygląda serwis tych elementów, jakie oleje itp.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-12-2016, 12:08
|
|
|
Napewno poprawiona ,zdaje się na łancuch a nie na walek jeśli silnik BSY to poprawiony vw bez problemów wieku młodzieńczego vw |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pat3362
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 3 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 22-12-2016, 18:38
|
|
|
Mogłbyś opisać ten silnik? Bo nie mogę na forum/innych portalach znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Dokładniej pytam o to, czy ten zestaw ma wałki wyrównoważające? Czy to jest silnik 16-zaworowy? Czy masz jakieś przykre doświadczenia/wydatki z tą jednostką? Na co uważać i co sprawdzać? Na jakim oleju jeździ Twój Outek? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-12-2016, 19:39
|
|
|
16V bez wałków. Podobny silnik to BKD. Uważać na turbinę - czyli jeździć bez pałowania na zimnym i gaszenia na gorącym bez ostudzenia turbiny. Od czasu do czasu przegonić i rozruszać łopatki turbiny. Sprawdzać tylne hamulce, bo się zacinają - a sorry, to nie silnik |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-12-2016, 16:41
|
|
|
na razie przy 136 tyś tylko zmiana przepustnicy reszta w normie nic się nie dzieje |
_________________
 |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 23-12-2016, 17:05
|
|
|
Ja mam przebieg 158 tys. i latem wymieniałem rozrusznik, chyba poprzedni właściciel dużo odpalał . Ponad to mimo że dwu-masa i sprzęgło ma się jeszcze dobrze trzeba będzie wymienić,jak na starym tak i na nowym rozruszniku zdarza się poślizg tzw zębnika /bendiks/na kole zamachowym. Pomaga przepchanie samochodu parę cm na 4 biegu bo wtedy podejdą lepsze zęby koła zamachowego pod rozrusznik ale ... spojrzenia przechodniów bezcenne. |
_________________ 126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/ |
|
|
|
 |
|
|