Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer sedan.. Wątpliwości co do egzemplarza (2.0 DiD).
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-12-2016, 07:21   

macko555 napisał/a:
Warto szukac jednostki z wstawionym LPG czy raczej samemu zamontowac?

Lepiej samemu wstawić bo będziesz wiedział jak długo śmigasz na lpg i będziesz miał parę lat spokoju :wink: .
Swoją drogą lancery nie do końca lubią współpracować z lpg i musisz wziąć pod uwagę częstsze kontrole silnika.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2016, 09:15   

Jak wyżej Koledzy pisali.
Niemcy latają po 20-150km w jedną stronę do pracy - i to jest normalne (no może 150km to rzadkość, ale się zdarza) - oczywiście większość to diesle.
Poszukaj chociażby paroletnich BMW czy Audi - 80% to diesle.
Jeżeli przeliczasz każdą złotówkę, to może szukaj krajowego 1.5 i montuj gaz - taniej nie będzie :)
Wiesz - albo to albo tamto - tzn. dobrej wersji z dobrym silnikiem i małym przebiegiem nie kupisz tanio :) Już w szczególności z Niemiec.

Więc szukaj może krajowego, w miarę pewnego - np. 3 latka i montuj gaz samemu.

A jakie przebiegi będziesz robił?

PS Każdy nowoczesna wolnossąca benzyna powinna przejeździć bez problemu 200kkm przy normalnej eksploatacji
 
 
macko555 
Forumowicz

Auto: Seat Toledo II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-12-2016, 11:17   

W okolicy mam goscia ktory sprzedaje Lancera z LPG (gosc naprawde spoko, prywatna oferta) ale na gazie wyjezdzil juz 100kk.. Przynajmniej gosc nic nie ukrywa. Nie bede jezdzil jakos bardzo duzo, ale jak odpalam auto to araczej na troszke dluzsza trase. Szukam jakiegos kompromisu - troche mocy i nie największego spalania. Wiadomo - nie musi byc krol ekonomii :D Lubie tez czasem przycisnac.. Szczerze poza Lancerem bralem jeszcze inne opcje pod uwage - ogladalem np. Leona II fr z silnikiem 2.0TD 170km.. Jezdzilo sie tym niesamowicie przyjemnie ale czytalem o niesamowitych problemach z wtryskami.. Jednak najbardziej jestem za mitsu - szanuje ta marke a lancer mi sie bardzo podoba... No ale 1.8 bez lpg to jednak za duze koszta.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2016, 11:28   

ważne żeby kupować "stan auta", a nie cenę.

Jeżeli stan tego Lancera, co facet wyjeździł 100kkm jest ok, to go bierz i już.
Były też Lancery co miały przystosowaną głowicę i gniazda do gazu (fabrycznie) - po numerze VIN można dojść czy to wersja pod czy nie pod LPG. (wydaje mi się, że we wszystkich sklepach z częściami ten Lancer to 1.8 Bifuel).
Co więcej - wyjeździłrm ok. 134kkm w tym 131kkm na gazie i silnik trzyma parametry.

A jeśli chcesz diesla, który wiadomo - lepiej bez 2 zdań sprawuje się w trasie (1.8 Pb jest zwyczajnie męcząco głośny powyżej 120km/h) więc na trasę brałbym diesla - 3 letniegeo z Niemiec - powinien mieć w granicach 200kkm+-100kkm, ale przynajmniej wiesz, że pewny.

I ostatnia uwaga. Lancer 1.8 jest fajny, ale tak do 200km - większe trasy są naprawdę męczące i większość z użytkowników to potwierdza.
Good luck!
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 10-12-2016, 14:59   

RalfPi napisał/a:
więc na trasę brałbym diesla - 3 letniegeo z Niemiec
I do tego zatyczki do uszu. :wink:
Jeżeli mogę coś polecić to szukaj 1.6 L i będziesz zadowolony. Spalanie małe, silnik bardzo elastyczny(nie to co 1.8L). :wink:
Jeżeli dojazd do pracy w granicach 25km, to 1.8L też potrafi spalić przyzwoicie. Niestety ni jak się to ma do 1.6L. Osiągów nie ma żadnych w 1.8L i w 1.6L. Nie wiem jak w klekotach, ale podejrzewam, że szału też nie ma patrząc na fabryczne dane. :roll:
Na koniec smutny wniosek, jeżeli dużo podróżujesz autostradami to nie bierz pod uwagę tej klasy samochodu. Szukaj w segmencie D. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Onimaru 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo S40 2.5 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 6
Skąd: ...
Wysłany: 29-12-2016, 22:50   

W klekotach są osiągi - wystarczy wywalić ekologie i masz 200 koni pod maską ale musisz to zrobić u porządnego specjalisty. Pytanie czy Niemiec wytrzyma taki "but", tym bardziej dwumasa :? Poza tym Lancery średnio nadają się do gazu, 1.8 pali dużo jeśli lubisz przycisnąć, 1.5 - wiadomo, oszczędny ale słaby, idealny do miasta.

No i najważniejsze - benzyny w tych pieniądzach nie kupisz. Za intense musisz dopłacić tak z 10k. Nie jestem pewien czy warto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.