Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
olej w baku
Autor Wiadomość
wolfcsss 
Nowy Forumowicz

Auto: Misiek pajero II - 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Kierzkowo
Wysłany: 18-12-2016, 11:37   olej w baku

Potrzebuje pomocy/rady. Usuwalem problem z gasnacym silnikiem i nierownymi obrotami. Pomoglo wymiana filtra i nowa pompka paliwowa. Przy okazji zobaczyem, iz ropa z baku ma kolor ciemniejszy niz cocacola. Zlalem cala zawartosc zbiornika, zalalem do pelna czystym paliwem. Samochod dziala na 5, ale.... no wlasnie paliwo znowu jest czarne!! nie jst geste, nie ubywa mi znaczaco oleju w silniku. Domyslam sie, ze zabrudzone paliwo do baku dostaje sie wezem powrotnym. tylko gdzie szukac nieszczelnosci?? Ktos przerabial taki problem
z gory dzieki
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-12-2016, 12:28   

Zrób test... powrót z pompy przewodem powrotnym uzyj dodatkowego pojemnika tzn obejscie zbiornika i sprawdz jaki bedzie kolor ON , moze zbiornik jest mocno zabrudzony
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-12-2016, 09:41   

Witam
U mnie to był pierwszy objaw zużytego uszczelniacza pompy wtryskowej,
potem doszło zapowietrzanie układu paliwowego i gaśniecie silnika (po jakimś czasie)
Jak pisałem w poprzednim poście "paliwo w oleju"
Polecam uszczelnić PW u fachowców od pomp wtryskowych

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.