Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 inspekcja
Autor Wiadomość
Fazz 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 178KM '11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-01-2017, 17:51   L200 inspekcja

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających

założony przeze mnie temat będzie dość obszerny, ale żeby mnie zrozumieć proszę o chwilkę cierpliwości :) . Z uwagi na zmianę zawodu przyszło mi kupić "na gwałt" auto typu pick-up. Jest to moje pierwsze auto terenowe i kompletnie nie mam pojęcia o rzeczach związanych stricte ze wspomnianym segmentem, kompletny laki. Sama trasa jaką pokonuje ten samochód miesięcznie robi średnio ze 3tyś asfaltu (często mocno dziurawego) i z 100-200 po bezdrożach ( nie mówię tu o szosie). Po zapoznaniu się z budżetem i ofertą rynkową kupiłem L200 z 2011 roku, w automacie. Auto spisuje się super, i chciałbym ów stan utrzymać jak najdłużej. Przejdźmy do konkretów. Auto ma przejechane 80000 km, zrobiono w nim już rozrząd i wymieniono ze srylion uszczelek (przeglądając faktury z serwisu). Z tego co wiem, muszę wymienić olej i tu zaczyna się cała lista pytań, czy znacie, polecacie, opinie itp:
-jaki olej silnikowy? (litrów chyba mniej jak 8l.)
-czy i kiedy zmieniać olej w skrzyni? (automat)
-czy i kiedy zmieniać olej w napędach, mostach ? (nie wiem czy istotne ale to super select)
-problem ze spryskiwaczami, czy to pompka ? (od lewego skrajnego strumienia stopniowo zanika ciśnienie)
-czy były a jak tak to jakie oryginalne czujniki cofania? brakuje jednego
-piszcząca rolka, pewnie dłuższe namierzanie ale co tam spróbowałem,
-jakiś sprawdzony warsztat gdzie zrobią wspomniane usterki bądź przegląd? (Legnica, Jelenia Góra - okolice)

Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem obszernym wywodem albo moim laicyzmem. Dziękuję za poświęcony czas na lekturę.

Pozdrawiam serdecznie,
Konrad.
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 25-01-2017, 20:23   

Instrukcja użytkowania do ręki i kwity z przeglądów ,musisz porównać co zostało zrobione i przy jakim przebiegu. Niedawno pisałem o tzw pakiecie startowym. Na pewno oleje w mostach, paski być może regulacja zaworów i czyszczenie egr. Olej i filtr ,filtry powietrza i paliwa , oleju do silnika wchodzi prawie 10 l . Ja leję 5w40 ,taki był i nie kombinuję. Czy w automacie to nie wiem mam manuala. U mnie popiskiwała rolka napinająca, lekko podciągnięta i spokój. Olej do mostów specyfikacja wg instrukcji. Warsztat znam ale 400km nie będziesz się tarabanił . Miłego użytkowania.
Edita
Czujniki cofania są w oryginale ale znając życie to cena pewnie powali na kolana. Nowy zestaw w salonie coś koło 1,5 k.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.