Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] może nie potrzebnie ale nie mam już siły.
Autor Wiadomość
siwy1990_10 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4GDI 1999R
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 4
Skąd: Namysłów
Wysłany: 04-02-2017, 20:11   [EA3A/W 2.4] może nie potrzebnie ale nie mam już siły.

witam. sorry ze zakładam nowy post klej nie mam już siły do mojego auta. na początku błąd z sonda. wymieniłem i było dobrze przez kilka godzin. poniżej błąd z ciśnieniem w układzie hamulcowym czy coś takiego. zrobione.(urwany przewód od czujnika.) spokój przez 3 dni. teraz błąd z ciśnieniem w układzie paliwowym. auto jak zimne to jedzie. brak mocny ale jakoś się toczy. jak już łapie temperaturę to dlawi się i świeci się check enigine. co najlepsze to wyłącze silnik odpale i znowu jakies czas jest normalnie i powtórka z rozrywki. o co tu chodzi? pomocy!!! wcześniej miałem problemy z odpaleniem na ciepłym silniku. musiał być zimny to odrazu palił. pomoc proszę.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-02-2017, 20:51   

siwy1990_10 napisał/a:
świeci się check enigine

To trzeba sprawdzić, jaki błąd jest wyświetlany.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 04-02-2017, 20:57   

Nie zmieniałeś jakoś rozrządu niedawno?
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
siwy1990_10 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4GDI 1999R
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 4
Skąd: Namysłów
Wysłany: 04-02-2017, 21:02   

błąd 56. pomoc to od układu paliwowego. rozrząd miałem robiony koło września (około 6tys.km temu)

[ Dodano: 04-02-2017, 21:07 ]
czytałem że może być to wina regulatora. tylko nie doczytałem jak go sprawdzić.

[ Dodano: 04-02-2017, 21:13 ]
mam pytanie do posiadacza Gala 2.4GDI

[ Dodano: 04-02-2017, 21:29 ]
błąd 56. pomoc to od układu paliwowego. rozrząd miałem robiony koło września (około 6tys.km temu)
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-02-2017, 22:57   

Błąd 56 w GDI to abnormal fuel pressure system
Czyli do sprawdzenia :
pompa paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia, filtry paliwa
Poczytaj tematy :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78547
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38328
Możesz też poszukać w dziale Carisma, w Cari też montowali silniki GDI
Przykładowo :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 04-02-2017, 23:56   

Czy rozrząd robił ktoś znający się na silnikach GDI?
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
siwy1990_10 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4GDI 1999R
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 4
Skąd: Namysłów
Wysłany: 05-02-2017, 08:44   

rozrząd robił porządny mechanik. nikt żadnych skarg niema. filtr paliwa wymieniłem może rok temu. w zbiorniku czysto bo wyciągnąłem pompke żeby sprawdzić czy działa. zamówiłem filterki do pompy wc te 2 małe ale będę jutro dopiero. a możliwe żeby to była jakaś część elektroniczna sterująca tym? bo jeżeli byłyby zabite fakterki to dlaczego jest tak ze w gdy zacznie już szarpać to nawet w czasie jazdy go zgasze i odpale i jakiś czas znowu jedzie.?

[ Dodano: 05-02-2017, 08:52 ]
co do ciśnienia na pompie wc to sprawdzałem i na wolnych obrotach trzyma 3v gdy dodam gazu spadnie nawet do 1.9v ale zaraz reguluje do 3v i tak trzyma. czyli spada tylko w trakcie wyciskania pedału a później równa nawet gdy trzyma się na 2tys obr. to chyba dobrze tylko nie wiem czy może spadaac
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-02-2017, 21:06   

siwy1990_10 napisał/a:
na wolnych obrotach trzyma 3v gdy dodam gazu spadnie nawet do 1.9v
w woltach się sprawdza napięcie :)
ciśnienie to np. bary albo pascale...
 
 
siwy1990_10 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4GDI 1999R
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 4
Skąd: Namysłów
Wysłany: 05-02-2017, 21:29   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 sugerowalem się tym

[ Dodano: 11-02-2017, 07:32 ]
auto we wtorek ucieka do mechanika. prawdopodobnie mogą to być wtryski. jak zrobi to dam znać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.