Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa 4g63
Autor Wiadomość
skater202 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: słupsk
  Wysłany: 19-02-2017, 15:38   Budowa 4g63

Witam zrzeszonych miłośników Gala 😊 Mam pytanie takie czy ktoś z was wie może czy w silniku z 94 2 l sohc znajdują się natryski na denka tłoków czy nie ma? Jeśli ich nie ma Czy mogę uturbić silnik chociaż do 0 5 bara Czy ktoś wie próbował Podobny temat i mniej więcej wie ile ten silnik może z powodzeniem mieć podniesione ze 137 koni :D [/quote]
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-02-2017, 16:11   

nie ma
można, ale koszty przewyższą sens operacji
 
 
skater202 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: słupsk
Wysłany: 21-02-2017, 05:31   

No tak,ale poza zakupem ecumastet,turbo oferowania, wydechu, kolektora wydechowego, niewiem czy w tym wypadku korba z tlokami od Lancera o krótszym skoku dobodprezenia głowicy i co prócz tego jeszcze?

[ Dodano: 21-02-2017, 05:35 ]
No i finalnie do ilu można podnieść moc?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-02-2017, 11:28   

wątpię by ktoś to robił - z powodu kosztów
można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2017, 20:25   

Krzyzak napisał/a:
można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze


6G72

A 4G63 dohc z E3 i do tego turbo.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22-02-2017, 22:51   

Poczytaj tutaj: http://pawel000.blogspot....li-solidna.html
Co prawda to auto generację młodsze,ale silniki podobne.
_________________

 
 
 
skater202 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: słupsk
Wysłany: 22-02-2017, 23:38   

Nie no super super 😁 a czy jest ktoś w wiedzy np silnik kompa wiązkę itp od evo3 skąd wziąć? Ciężki temat albo niewiem jak szukać albo praktycznie nie ma nic

[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?

[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-02-2017, 09:05   

Będzie, ale jeśli dobrze pamiętam, to kształt tłoka był inny i miał natrysk na jego denko. Więc sama głowica nie wystarczy. To są dane dla silnika z lat 88-92, nie wiem jakie zmiany były potem...
Inne było też sterowanie - w sensie braku aparatu kontra zapłon elektroniczny, zegary do 9000 rpm, inna wiązka (masa komputera na innym kablu).
Więcej niewiadomych i brak osób, które robiły taki deal w praktyce...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.