Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Czarny pojemnik za silnikiem
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-01-2014, 09:28   

Ten węzyk ze strzałką, jak się nie myle jest własnie podpiety do puszki par paliwa na grodzi
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 02-01-2014, 09:36   

Podziękował! W takim razie się uspokoiłem, musiałem go nie podłączyć przy demontażu przepustnicy. Teraz tak zastanawiam się czy nie ściągnąć kolektora samemu. Trochę mało tam miejsca.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 03-01-2014, 23:38   

Trochę ściema. A wszystko przez ciepłą benzynę która wraca do baku z listwy. Od kiedy zrobili w autach jeden przewód paliwowy do silnika i regulator ciśnienia w baku, odszedł problem nadmiernego parowania benzyny.

Filtr węglowy zbiera te opary żeby nie uciekały ze zbiornika. Silnik dopala to co jakiś czas po otwarciu elektrozaworu w odpowiednich warunkach. Taki sobie wynalazek, ale z baku nie śmierdzi bo nie ma otwartego obiegu jak w starociach.

EGR to jeszcze nic. Największa ściema to DPF :)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-01-2014, 04:47   

Witek vel Mysza napisał/a:
Największa ściema to DPF
szczerze też tak uważam, ale puki co mam i nie narzekam :)
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 06-02-2017, 16:15   

Witam.Gdzie powinien być podlonczony trzeci ten najgrubszy wąż z filtra weglowego.
 
 
Macka25 
Nowy Forumowicz
Maciej

Auto: Outlander 2.4 4wd plug-in
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 28
Skąd: Friedberg
Wysłany: 19-02-2017, 10:43   

Witam.
Moze nie w temacie ale chcialbym rowniez zapytac o jedna rzecz ktora sie znajduje w moim avance a mianowicie o wtyczke ktora jest dosc sporych rozmiarow w porownaniu do innych a miesci sie pod maska z prawej strony kolo zbiornika spryskiwaczy tak pod lampa. Nie wiem co to a dobrze bylo by wiedziec.
_________________
Maciej
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-02-2017, 12:13   

Macka25, to wtyczka do pompki spryskiwaczy reflektorów i czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy.
 
 
Macka25 
Nowy Forumowicz
Maciej

Auto: Outlander 2.4 4wd plug-in
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 28
Skąd: Friedberg
Wysłany: 19-02-2017, 17:37   

Hugo napisał/a:
Macka25, to wtyczka do pompki spryskiwaczy reflektorów i czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy.

Dziękuję za odpowiedź.
Spryskiwaczy nie mam i chyba nie było.
Czy mogę założyć? Jezeli tak to jakie?
Co mogę wziąć żeby mieć czujnik poziomu płynu? Inny zbiornik?
_________________
Maciej
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-02-2017, 18:10   

Pewnie nie miałeś. Jeśli były to od czoła manetki kierunkowskazów powinieneś mieć przycisk uruchamiający spryskiwacze reflektorów.
Oryginalne spryskiwacze reflektorów wyglądają tak: http://allegro.pl/zderzak...44.html#thumb/1
Wszystkie Galanty z lat 1996-2004 miały tą wtyczkę podciągniętą pod prawy reflektor.
Ja do swojego założyłem wysuwane spryskiwacze reflektorów od Skody Octavii II i osobny włącznik.
Zbiorniczek do wersji ze spryskiwaczami reflektorów był dużo większy od zwykłego, ma z boku wysokociśnieniową pompkę do spryskiwania reflektorów oraz od dołu czujnik poziomu płynu. Wystarczy podpiąć tą dużą wtyczkę do wtyczki od zbiorniczka i kontrolka poziomu płynu od razu działa na zegarach. Nie wiem czy po zmianie manetki kierunkowskazów na tą z przyciskiem spryskiwacza reflektorów spryskiwacze zadziałają, bo ja zrobiłem sobie osobną instalację.
Tak wygląda ten zbiornik: http://allegro.pl/zbiorni...6698073225.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.