[2.0 DiD] Spadek mocy |
Autor |
Wiadomość |
patryk_2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-03-2017, 12:02 [2.0 DiD] Spadek mocy
|
|
|
Drugi raz w ciągu ostatniego tygodnia miałem problem z spadkiem mocy po wcześniejszym przyciśnięciu mojego Outlandera. Po zatrzymaniu wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika problem zniknął. Czy ktoś wcześniej miał ten problem? Jaką diagnozę zrobić i jaka może być prawdopodobna przyczyna? |
|
|
|
 |
Maciek3737
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-03-2017, 12:17
|
|
|
podepnę się pod temat bo mam podobny problem .
Rozwijam prędkość normalnie do 110 km/h ( 5 bieg) i nagle moc się kończy. Misiek nie buja się dalej
Ktoś coś podpowie ? w czym jest problem ? co poszło? |
_________________ Maciek |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5362 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 01-03-2017, 13:04
|
|
|
Zdemontujcie rurę po chłodnej stronie turbo i spróbujcie poruszać sztangą turbo. Musi swobodnie opadać. Jak się przycina umyjcie dokładnie preparatem do usuwania zabrudzeń nagarów i dokładnie osuszcie. Sprawdźcie też gumowe wężyki czy gdzieś nie mają dziury przetarcia itp, kupuje się je na metry i łatwo zmienia. Jak to nie pomoże trzeba szukać usterki głębiej. Może turbo jeszcze do uratowania. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
patryk_2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2017, 08:07
|
|
|
Dzięki za odpowiedz, sprawdzę w weekend to co opisałeś. Czy uważasz, że warto też sprawdzić przepływomierz albo zawór EGR czy raczej nie są to objawy zużycia tych elementów? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5362 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-03-2017, 17:12
|
|
|
patryk_2212, EGR nigdy nie ruszałem nie chcę się wypowiadać, ale przepływomierz wypinasz wtyczkę, odkręcasz śrubki które go mocują w dolocie i kąpiesz w benzynie ekstrakcyjnej. Potem trzeba go wysuszyć czymś co nie zostawia syfu i gotowe. Parę minut roboty a dużo może pomóc. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
patryk_2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-03-2017, 08:43
|
|
|
Wyczyściłem przepływomierz ale niestety problem nie ustał, więc chyba muszę wybrać się na diagnostykę komputerową. Czy ktoś miałby do polecenia jakiś dobry warsztat na terenie Warszawy, najlepiej specjalizujący się w mitsubishi? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21004 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
enea
Forumowicz
Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 138 Skąd: Zg
|
Wysłany: 07-03-2017, 20:28
|
|
|
ehr jest razem z przepustnica , jedz pod komputer sprawdz czy turbo pompujem jak działa egr i przepustnica
dpf czy nie jest zatkany |
|
|
|
 |
patryk_2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-03-2017, 10:49
|
|
|
Jestem już po serwisie. Mechanik sprawdził pod komputerem, że był to błąd związany z turbiną (chyba dotyczący przeładowania). Skasował błąd na postoju, później przejechał się samochodem przeciągając go powyżej 4 tys obrotów, błąd wyskoczył i skasował go ponownie. Sprawdzałem osobiście kilka razy nie oszczędzając pedału gazu i ani razu nie zauważyłem spadku mocy jak wcześniej, dopiero jak go przeciągnąłem do granicy 5 tys obrotów. Czy w tym silniku jest jakaś blokada przy zbyt dużej wartości obrotów która odłącza turbinę? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-03-2017, 16:14
|
|
|
A może trzeba wgrać nowy program w ASO koszt to 150 zł . |
_________________
 |
|
|
|
 |
patryk_2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-03-2017, 10:06
|
|
|
Nowy program dotyczący samej turbiny czy ogólnie samochodu (może to głupie pytanie ale jestem laikiem)? Samochód był serwisowany w ASO do 2016 jakby co, więc być może jakaś aktualizacja była wgrywana podczas serwisowania. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2017, 12:19
|
|
|
poczytaj tu ,; Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna » Mitsubishi 4x4 » Outlander » Outlander II GEN » Outlander II GEN Techniczne » [II 2.0 DID] gwałtowny przemijajacy spadek mocy |
_________________
 |
|
|
|
 |
|