Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 DiD] Spadek mocy
Autor Wiadomość
patryk_2212 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2017, 12:02   [2.0 DiD] Spadek mocy

Drugi raz w ciągu ostatniego tygodnia miałem problem z spadkiem mocy po wcześniejszym przyciśnięciu mojego Outlandera. Po zatrzymaniu wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika problem zniknął. Czy ktoś wcześniej miał ten problem? Jaką diagnozę zrobić i jaka może być prawdopodobna przyczyna?
 
 
Maciek3737 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-03-2017, 12:17   

podepnę się pod temat bo mam podobny problem .

Rozwijam prędkość normalnie do 110 km/h ( 5 bieg) i nagle moc się kończy. Misiek nie buja się dalej :(

Ktoś coś podpowie ? w czym jest problem ? co poszło?
_________________
Maciek
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-03-2017, 13:04   

Zdemontujcie rurę po chłodnej stronie turbo i spróbujcie poruszać sztangą turbo. Musi swobodnie opadać. Jak się przycina umyjcie dokładnie preparatem do usuwania zabrudzeń nagarów i dokładnie osuszcie. Sprawdźcie też gumowe wężyki czy gdzieś nie mają dziury przetarcia itp, kupuje się je na metry i łatwo zmienia. Jak to nie pomoże trzeba szukać usterki głębiej. Może turbo jeszcze do uratowania.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
patryk_2212 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2017, 08:07   

Dzięki za odpowiedz, sprawdzę w weekend to co opisałeś. Czy uważasz, że warto też sprawdzić przepływomierz albo zawór EGR czy raczej nie są to objawy zużycia tych elementów?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 02-03-2017, 17:12   

patryk_2212, EGR nigdy nie ruszałem nie chcę się wypowiadać, ale przepływomierz wypinasz wtyczkę, odkręcasz śrubki które go mocują w dolocie i kąpiesz w benzynie ekstrakcyjnej. Potem trzeba go wysuszyć czymś co nie zostawia syfu i gotowe. Parę minut roboty a dużo może pomóc.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
patryk_2212 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-03-2017, 08:43   

Wyczyściłem przepływomierz ale niestety problem nie ustał, więc chyba muszę wybrać się na diagnostykę komputerową. Czy ktoś miałby do polecenia jakiś dobry warsztat na terenie Warszawy, najlepiej specjalizujący się w mitsubishi?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-03-2017, 09:18   

Serwis Mitsumaniaków :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 07-03-2017, 20:28   

ehr jest razem z przepustnica :) , jedz pod komputer sprawdz czy turbo pompujem jak działa egr i przepustnica
dpf czy nie jest zatkany
 
 
patryk_2212 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2017, 10:49   

Jestem już po serwisie. Mechanik sprawdził pod komputerem, że był to błąd związany z turbiną (chyba dotyczący przeładowania). Skasował błąd na postoju, później przejechał się samochodem przeciągając go powyżej 4 tys obrotów, błąd wyskoczył i skasował go ponownie. Sprawdzałem osobiście kilka razy nie oszczędzając pedału gazu i ani razu nie zauważyłem spadku mocy jak wcześniej, dopiero jak go przeciągnąłem do granicy 5 tys obrotów. Czy w tym silniku jest jakaś blokada przy zbyt dużej wartości obrotów która odłącza turbinę?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-03-2017, 16:14   

A może trzeba wgrać nowy program w ASO koszt to 150 zł .
_________________

 
 
patryk_2212 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-03-2017, 10:06   

Nowy program dotyczący samej turbiny czy ogólnie samochodu (może to głupie pytanie ale jestem laikiem)? Samochód był serwisowany w ASO do 2016 jakby co, więc być może jakaś aktualizacja była wgrywana podczas serwisowania.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-03-2017, 12:19   

poczytaj tu ,; Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna » Mitsubishi 4x4 » Outlander » Outlander II GEN » Outlander II GEN Techniczne » [II 2.0 DID] gwałtowny przemijajacy spadek mocy
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.