Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Po zmianie silnika nie odpala
Autor Wiadomość
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
  Wysłany: 03-03-2017, 23:12   [EA5A/W 2.5] Po zmianie silnika nie odpala

Witajcie.
Mam gigantyczny problem.
Zmienilem silnik ponieważ w poprzednim zerwał sie pasek rozrządu.
Po przełożeniu silnika i uprzednim założeniu kompletnego nowego rozrządu, czujnika położenia walu itp itd. Rozrząd jest ok, wszystko ustawione na znakach.
Kreci, jest iskra i paliwo ale nie odpala. Zalewa świece i cofa paliwo do dolotu. Gdzie jest problem?
Wypluł bledy TPS i czujnika ciśnienia atmosferycznego.
Przekładka polegała na uzbrojeniu słupka z głowicami w osprzęt, rozrząd, wtryski, kolektory itp
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-03-2017, 07:40   

Sprawdzałęś czy prawidłowo jest zalozony aparat zaplonowy i prawidlowo popdpiete sa przewody zaplonowe :?:
Sciagnij kopulke, ustaw rozrzad na znaki i sprawdz który cylider wskazuje palec na aparacie zaplonowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 04-03-2017, 08:14   

Palec na 6

[ Dodano: 04-03-2017, 12:31 ]
No to się wyjaśniło.
Rozrząd zakładał kolega mechanik. Pomylił się i ustawił dwa znaki dobrze, a jeden obrócony o 90* :?
Gal wrócił do żywych:)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-03-2017, 17:48   

Zdolny, nie rozumiem jak można sie tak pomylic :?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-03-2017, 20:52   

Dread87, jakiej firmy miałeś pasek w tym starym?
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 05-03-2017, 23:27   

Na 80% byl to sun

[ Dodano: 05-03-2017, 23:28 ]
Jaką kompresję powinien mieć silnik 2,5V6?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-03-2017, 23:29   

No to mnie przestraszyłeś z ty SUN-em.

Coś chyba koło 12 atmosfer.
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 06-03-2017, 07:46   pasek

Paski same z siebie nie pękają ,najczęściej jest to spowodowane zatrzymaniem się rolki ,albo pompy wody,już ktoś to na forum poruszał.
_________________
JABKO
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-03-2017, 07:53   

apple1910 napisał/a:
Paski same z siebie nie pękają
* nie dotyczy Gates robionego w Polsce
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 06-03-2017, 09:17   

Trudno powiedzieć co bylo przyczyną. Pompa wody kręciła się w ręce bardzo lekko
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 06-03-2017, 09:39   pasek

A kto robi paski dla INA bo w zestawie rozrzadu na pasku było tylko INA UK,a rolki Koyo.
_________________
JABKO
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 07-03-2017, 14:45   

Dread87 napisał/a:
Trudno powiedzieć co bylo przyczyną. Pompa wody kręciła się w ręce bardzo lekko


A sam pasek ile miał przejechane ? Mozę prosił sie jakiś czas temu o wymianę i dlatego po prostu pękł ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.