Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
elektrozawór wyprzedzenia kąta wtrysku pompa lucas
Autor Wiadomość
benny67 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,9td clasic 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: ruszów
Wysłany: 06-02-2017, 22:04   elektrozawór wyprzedzenia kąta wtrysku pompa lucas

mam pytanie czy w/w zawór ma pracować cały czas czy tylko jak świece grzeją

zrobiłem mały eksperyment i odłączyłęm ten zawór i silnik wprawdzie klekota al chodzi równo i nie dymi ,z zaworem który pracuje ze świecami potem się wyłącza silnik pracuje dziwnie tzn w czasie jazdy klekota za chwilę nie i dostaje powera ale silnik zaczyna szarpać i dymić

ma ktoś z kolegów jakieś pomysły-dzieki za sugestie
_________________
benny67
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-02-2017, 17:30   

benny67 napisał/a:
mam pytanie czy w/w zawór ma pracować cały czas czy tylko jak świece grzeją

Zawór działa odpowiednio od obrotów silnika czym wyższe przestawia kąt wtrysku za pomoca cisnienia tzn reguluje przepływ cisnienia do przestawiacza kata wtrysku , można wyczyścić czasem nie wiele pomoże lub wymienić , jak odłaczysz kąt wtrysku nie będzie wyrabiał sie co do obrotów i bedzie spadek mocy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
benny67 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,9td clasic 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 12
Skąd: ruszów
Wysłany: 08-03-2017, 06:29   

długo mi to zeszło ale przyczyną był zawór o raz wtrysk sterujący
dla pewności wymieniłem wszystkie wtryski i zawór i jak ręką odjoł, autko chodzi równo i nie dymi.ma odpowiednią moc a kontrolka silnika zgasła i już się nie zapala.
temat zamknięty dzięki za podpowiedzi
_________________
benny67
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.