 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Problem z elektryką |
Autor |
Wiadomość |
Sweter
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 74 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-03-2017, 08:31 [E54A 2.0 V6] Problem z elektryką
|
|
|
Witam. Od dłuższego czasu mam dość poważny problem z elektryką w samochodzie. Mianowicie zaczęło się od tego, że postawiłem samochód w garażu na parę dni, i po przyjściu aby nim pojechać okazało się, że akumulator jest padnięty, w związku z tym, że miał już 7 lat to go wymieniłem. Niestety gdy samochód znów stał w garażu ze 3 dni, znów był wyładowany. Dodatkowo w tym samym czasie zaczął się problem z centralnym zamkiem. Po podłączeniu akumulatora do samochodu, centralny z automatu zamyka wszystkie zamki i praktycznie nie da się otworzyć drzwi (raz musiałem wchodzić do auta przez bagażnik ). Mam zewnętrzny alarm i z pilota też nie reaguje na otwieranie ani zamykanie. Jest to dość problematyczne, ponieważ niestety na dłużej nie mogę nigdzie auta zostawić bo nie można go zamknąć, a jak już się zamyka to samoistnie i wtedy niestety już sie robią schody. Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc |
_________________ JDM |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 12-03-2017, 00:34
|
|
|
Musisz sprawdzić co powoduje rozładowanie akumulatora. Może to być radio,lub lampka w bagażniku nie gaśnie.Sprawdzeniu podlega również alternator.Zmierz również ładowanie akumulatora.
Co do zamka,to sprawa jest prosta.Automatyczne zamykanie jest spowodowane procedurą zewnętrznego alarmu.Za to powinien się otworzyć z kluczyka.Sprawdź jaki jest model alarmu,i poszukaj wiadomości jakie ma opcje.Zapewne można pewne funkcje usunąć kodami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-03-2017, 07:50
|
|
|
Jeśli coś kradnie prąd to można to sprawdzić w taki sposób, że na zgaszonym silniku po między jedną klemę a słupek akumulatora czyli w szereg wpinamy amperomierz lub multimetr uniwersalny ustawiony na pomiar natężenia czyli amper i sprawdzamy jaki pokazuje prąd. Jeśli będzie to powiedzmy 0,1A lub więcej to po kolei wyjmujemy bezpieczniki. Kiedy zauważmy znaczny spadek to będzie oznaczało, że jest coś nie tak z obwodem zabezpieczanym przez ten konkretny bezpiecznik. |
|
|
|
 |
|
|