Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Auto traci moc powyżej 130k/h
Autor Wiadomość
gst 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-10-2014, 18:57   Auto traci moc powyżej 130k/h

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam problem, z Pajero Sport 2003 rok, 2.5 TD

Przy prędkości ok. 130km/h auto traci moc, włącza się tak jakby blokada prędkości. Zapala się kontrolka silnika. Wciskam gaz ale auto tylko zwalnia na prędkości. Przy ok 80/90km/h ciągnie normalnie. Kontrolka gaśnie po chwilowym wystudzeniu silnika i jego restarcie.




Co to może być? Proszę o poradę, to strasznie irytujące, raz mi się zdarzyło na wyprzedzaniu i nie było kolorowo.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-10-2014, 21:56   

Trzeba podpiąć pod komputer, i sprawdzić co to za błąd. W tej chwili jest to niestety wróżenie z fusów.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
gst 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-10-2014, 04:38   

apg2312 napisał/a:
Trzeba podpiąć pod komputer, i sprawdzić co to za błąd. W tej chwili jest to niestety wróżenie z fusów.


Ale jak pojadę podpiąć auto pod komputer bez wcześniejszego przekroczenia 130km/h to kontrolka się nie zaświeci, czyli komputer może nie wykryć błędu zgadza się?

Drugie pytanie, czy ktoś wie, gdzie w Lublinie jest taka diagnostyka? Zapewne w oficjalnym salonie/serwisie Mitsubishi ale czy jeszcze gdzieś, nieoficjalnie?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-10-2014, 06:28   

Skoro check się zapala to błąd będzie zapisany w pamięci komputera :wink: .

gst napisał/a:
Drugie pytanie, czy ktoś wie, gdzie w Lublinie jest taka diagnostyka?

Spytaj w dziale regionalnym:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=59
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
gst 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-12-2014, 04:45   

Byłem na teście, bo przy okazji kasowałem błędy z ABSu i nic nie wykryło, więc chyba trzeba jednak się najpierw rozpędzić do 130km/h i tam podjechać, co jest ciężkie do wykonania, bo punkt ten jest w mieście, na jednym z osiedli mieszkaniowych.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2014, 11:20   

Błąd jest zapisany w pamięci sterownika.
Podjedź na skanowanie MUTem do ASO i bedziesz wiedział w czym problem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gst 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-08-2016, 09:00   

Dobra, wracam do tematu:

Błąd 49 - zbyt wysokie ciśnienie doładowania.

Co ciekawe, ostatnio robi się to głównie podczas podjazdu pod strome góry, na 4 lub 5 biegu, gdy mocno wciska się "gaz".
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 20-08-2016, 12:20   

kolego albo masz uszkodzony czujnik cisnienia doladowania albo zaciela sie kierownica turbiny tylko nie wiem czy pajero mialo turbo ze zmienna geometria.to juz musza koledzy sie wypowiedziec bardziej obcykani;)
 
 
gst 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-08-2016, 16:35   

kubaeso napisał/a:
kolego albo masz uszkodzony czujnik cisnienia doladowania albo zaciela sie kierownica turbiny tylko nie wiem czy pajero mialo turbo ze zmienna geometria.to juz musza koledzy sie wypowiedziec bardziej obcykani;)

Tak tam jest turbo ze zmienną geometrią :)
 
 
mrbooss 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: lubaczow
Wysłany: 28-03-2017, 21:53   

Witam,

mam ten sam problem, auto traci moc. Zazwyczaj jest to z przyczepką. Wywala kontrolkę, zatrzymuje się na chwile i odpalam znowu i jadę dalej, czasem zaświeci się po kilku kilometrach czasem po chwili.
Po podłączeniu do komputera pokazuje błędy:
12 doładowanie SNSR
49 za duże BOOST
52 NIEPRZERW. CIŚNIENIE VGT
51 CZUJNIK POŁOżENIA EGR

Co moze być przyczyna turno jest świeżo po regeneracji
 
 
carsontaxi 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: rzeszow
Wysłany: 29-03-2017, 12:36   

niewiem czy tam jest egr ale mialem taki sam problem w innym dieslu i wyczyscilem egr i jest narazie ok .
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 30-03-2017, 10:11   

Jest tam egr, taki mały z tyłu silnika ;)
I tak, lubi się przetykać i wtedy jakiś głupi błąd wywala.
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
pajerosport 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-08-2017, 16:27   

Mam identyczny problem jak koledzy wyżej. Po zapaleniu kontrolki auto wpada w tryb bez turbiny czyli ma ok. 40% mocy i to chyba ona stwarza ten cały problem.
Jak ktoś znajdzie rozwiązanie problemu to proszę tutaj wszystko opisać.
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 29-08-2017, 22:19   

Miałem podobnie, wymiana zaworów na klawiaturze rozwiązała problem - czarny i brązowy. Na kompie widniał wtedy błąd 49.
_________________
PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.