Mercedes CLS V8 5.5 W219 |
Autor |
Wiadomość |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-03-2017, 11:17 Mercedes CLS V8 5.5 W219
|
|
|
No to czas pokazać najświeższy mój nabytek. Prawowity następca Galanta, bo stan auta jest tak samo dobry. Środek zadbany i niezużyty. Przebieg 95 tyś km.
Cls w wersji amerykańskiej (produkcja niemiecka, nie meksykańska), rocznik 2007.
Silnik: wymarzone V8. Pojemność 5,5 litra.
Moc: 388 koni.
Przyspieszenie do 100km/h: 5.4s
Co tu dużo pisać. Wsiadłem i już wysiadać nie chciałem. Chociaż wcześniej oglądałem innego Clsa (5.0 litra, białe skóry, masaże), to jego stan pozostawiał wiele do życzenia. Do tego jak wsiadłem, to jak do nowego auta.
Minusy auta to tylko bajery. Wersja jest dość uboga, bo nie ma masażów w fotelach, parktronica i distronica.
Za to cała reszta już jest, czyli:
-pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC z czterema trybami
-skrzynia biegów 7G-TRONIC plus łopatki przy kierownicy
-klimatyzacja 4-strefowa
-wentylowane fotele z trzema trybami wiania po tyłku:D
-grzane fotele
-podświetlanie drogi do domu, klamki, lusterka
-pakiet AMG czyli ospoilerowanie plus cztery wydechy
i wszelkie inne pierdoly, na które już nawet uwagi nie zwracam
W planach mam oklejenie auta folią oraz wywalenie rezonatora, by było słychać bulgotanie silnika:)
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21940 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-03-2017, 11:26
|
|
|
Jest furacz Świetna deska rozdzielcza. Tylko zrób jakieś normalne fotki z zewnątrz, bo nie ma co oglądać. |
|
|
|
 |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-03-2017, 11:31
|
|
|
Jedyne co znalazłem... i to nawet nie przeze robione zdjęcia... ja zrobiłem tylko deske właśnie. Przeszperam jeszcze telefon
Edit: Szybki kontakt do źródła zdjęć i dostałem pare fotek bez dziwnych obróbek
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21940 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-03-2017, 13:59
|
|
|
No! Przednią tablicę rejestracyjną popraw, bo jest strasznie krzywo |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-03-2017, 14:36
|
|
|
z zewnątrz strasznie brzydki - szczególnie ten zapadający się tył i światła z przodu
z boku wygląda jakby się złamał
ale taki teraz mają design
następcą Galanta to teraz może być nowa Bora bo zewnętrznie są bardzo podobne |
|
|
|
 |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-03-2017, 15:02
|
|
|
Krzyzak, kwestia gustu:) Audi A7 ma ten sam design. Jak dla mnie rakieta, ponadczasowy wygląd. No i co tu dużo mówić... na żywo ludzie oglądają się, bo wygląda na droższego niż w rzeczywistości był:D W tych pieniądzach jak szukałem auta, to mogłem audi a5 jedynie zakupić (ale ze wzgledu na diesela, odpadł w przedbiegach), bmw 3 albo 5 (ale że dużo ich jeździ to również, się nie zagłębiałem w poszukiwaniach) no i o mustangu jeszcze rozmyślałem (zniechęcił mnie amerykański środek auta... czyli po prostu tandeta).
Jako, że auta z tylnym napędem nigdy nie miałem (a każdy facet w swoim dorobku samochodowym, powinien mieć RWD), a i moim marzeniem zawsze był silnik V8... padło na mercedesa, który łączy elegancję z zadziorną rajdówką:)
Hugo, wiem wiem, że tablica krzywo zawieszona, ale nie ruszam jej narazie. I tak muszę go przerejestrować, a w planach mam oklejanie folią, więc na wakację (bo budżet dość znacznie mi się nadszarpnął) będą zmiany. |
_________________ Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21940 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-03-2017, 16:04
|
|
|
dorianps2 napisał/a: | każdy facet w swoim dorobku samochodowym, powinien mieć RWD | Ja już miałem 126p |
|
|
|
 |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-03-2017, 19:41
|
|
|
Świetnie wygląda i z zewnątrz i w środku, szczególnie to drewno Gratuluję zakupu i życzę dużo przyjemności z jazdy. Jak dla mnie dobry następca Galanta - 2 cylindry więcej, klasa wyżej, duża fura - dla mnie to jak naturalna ewolucja
Jaka folia na furę pójdzie? Zmiana koloru czy jakaś zabezpieczająca? |
|
|
|
 |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31-03-2017, 09:21
|
|
|
larelijux, plan jest taki że cały kolor do zmiany. Dach czarny połysk, reszta jako biała satyna+niektóre elementy (dodatki) na czarno.
Tak to mniej więcej chce zrobić:
 |
Ostatnio zmieniony przez dorianps2 31-03-2017, 09:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-03-2017, 09:25
|
|
|
Hmm, ciekawy pomysł. Chociaż dla mnie to najbardziej pasuje właśnie taki srebrny albo cały w czerni
Edit: To do mnie akurat nie trafia. Ja bym go tak nie usportawiał, ale wiadomo, Twoje auto więc wykonasz własną wizję bez względu na zdanie jakiegoś forumowicza |
|
|
|
 |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-04-2017, 10:18
|
|
|
Zobaczymy jeszcze co z tego wyjdzie... najpierw i tak muszę zamówić i ściągnąć dolną dokładkę do zderzaka i zainwestować w inny grill (poliftowy albo od amg).
Ostatnio próbowałem jak najmniej go dusić, żeby najmniejsze spalanie na trasie zobaczyć. Trasa Bydgoszcz-Toruń (ok 35km) w tą i spowrotem i przy końcu komputer pokazał 12.6 litra
Ale na prawdę gaz był muskany nogą, a obroty były na poziomie 1100-1200 prędkość 70-90km/h.
Thanks God we got LPG |
_________________ Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-04-2017, 22:05
|
|
|
Gratulacje!
V8 to dobry następca v6. Mi chodzi po głowie cl500 c216. Ale za każdym razem jak spotkam znajomego co ujezdza w221 to mi ochota przechodzi.
A to skrzynia, a to airmatic, a to komputer drzwi i inne duperele, które drenuja portfel. Oby cls sprawował się lepiej silnik ma identyczny jak Twój - to akurat bez zastrzeżeń. Tylko gazownie sobie posprawdzaj. Przy WOT zamraza 2 goldy. Swego czasu stroilem w nim instalację. Na szczęście ma sondy szerokopasmowe i można elegancko w całym zakresie wystroic. |
|
|
|
 |
dorianps2
Forumowicz

Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 112 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-04-2017, 15:33
|
|
|
Owczar, Narazie śmiga wszystko aż miło (oby jak najdłużej). Do regeneracji tylko 2 amory przednie - koszt regeneracji jednego amora z gwarancją na rok 1200zł... ech, za zabawki trzeba płacić niestety.
Ale po jeździe na airmaticu... nie mam zamiaru się przesiadać narazie w nic innego. Ten samochód na trybie comfort po prostu płynie po tych naszych polskich dziurawych drogach... chyba mi po prostu brakowało już tego, po twardym galancie z eibachami i potem maximie z twardymi jak kamień sprezynami obnizajacymi (i przytarcia przy wszystkich progach zwalniających ).
Gazik ma jeszcze gwarancję, więc musi działać. Przy duszeniu go, nie dzieje się nic złego. Jedynie ostatnio przydławił mi się przy 220km/h, ale to może jakieś odcięcie było, bo szyberdach otwarty (wcześniej leciał do 233km/h i nic nie było...a dalej się bałem go bujać ) |
_________________ Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-04-2017, 17:22
|
|
|
Wiem, co masz na myśli - też jeżdzę na pneumatyce Gdzie będziesz regenerował? Nagengast?
Jeśli chodzi o gaz - gwarancja nic nie znaczy. Znajomy był u mnie mercem tuż po montażu - sodoma i gomora pod maską. Poprawili trochę na podstawie tego co im przekazał, ale jeśli chodzi o strojenie to było dla nich pojęcie obce. Kalibracja na biegu jałowym.
Jakie masz reduktory/reduktor? Na gazie powinien ciągnąć do ogranicznika - czyli 250. Mój ciągnie bez problemu do 260 (licznikowe) na LPG bez zadławiania |
|
|
|
 |
|