Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pękł przewód od chłodnicy
Autor Wiadomość
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2017, 18:54   

Owczar napisał/a:
Do wymiany korek chłodnicy. Zawór w korku jest zatkany i nie puszcza płynu że zbiorniczka gdy w układzie robi się podcisnienie.


Dzięki za info. Jutro przyjrzę się temu bliżej i może pomoczę w jakiejś nafcie czy coś.

Sprawdzę też czy wężyk do zbiorniczka jest drożny, bo może w nim leży problem.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-03-2017, 19:04   

Raczej wątpię by była to przyczyna w wezyku. Te korki się psują, a kosztują 20zl więc nie wiem czy warto moczyc w nafcie.
 
 
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-04-2017, 23:49   

Owczar napisał/a:
Raczej wątpię by była to przyczyna w wezyku. Te korki się psują, a kosztują 20zl więc nie wiem czy warto moczyc w nafcie.


A jednak wężyk :)

https://scr.hu/mKjyX9
wydmuchałem ten szlam kompresorem.

Zrobiłem dwa razy trasę 100km i wąż chłodnicy się nie zassał.

Jeszcze odnośnie sylikonowej samoróbki, musiałem niestety uzbroić go peszlem, bo z niewielkiego zagięcia robiło się coraz większe. Teraz powinno być ok :)

https://scr.hu/vWJm2O

i po montażu

https://scr.hu/KN9eGa
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-04-2017, 08:38   

Lepiej włóż do środka sprezyne. Latem w korku ten peszel może być pronlemowy. Temp w tych okolicach będzie około 120-130 stopni.
 
 
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-05-2017, 19:46   

Owczar napisał/a:
Lepiej włóż do środka sprezyne. Latem w korku ten peszel może być pronlemowy. Temp w tych okolicach będzie około 120-130 stopni.


miałeś rację 8)

Peszel poddał się temperaturze i odkształcił razem z wężem. Po demontażu widać już było pęknięcie.

Kombinowałem ze sprężyną do środka, ale niestety nie mogłem dobrać wystarczająco dobrej. Jedna miała za gruby zwój i nie chciała się w ogóle poddać zagięciom, druga miała cieniutki zwój i się zaginała razem z wężem.

Ostatecznie sprężyna poszła na zewnątrz. Mam nadzieję, że to załatwi problem na dłużej :D uzbroiłem obydwa wężyki, tak się prezentują przed i po montażu:




 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-05-2017, 20:44   

Muszę Cię zmartwic, ale to nie załatwi sprawy. Sprężyna będzie się masakrycznie nagrzewac a przewód w środku i tak może się załamac. Są sprężyny do lpg dedykowane. W necie znajdziesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.