| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Aktywny mechanizm różnicowy. AYC, S-AYC. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Sayem   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Lancer Evo IV
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Kwi 2017
 Posty: 1
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-04-2017, 09:29   Aktywny mechanizm różnicowy. AYC, S-AYC. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie! Jestem studentem Politechniki Warszawskiej i obecnie piszę pracę inżynierską o aktywnych mechanizmach różnicowych. Planuję wykonać swój projekt takiego mechanizmu, bazując m. in. na rozwiązaniu MMC stosowanym w Lancerze Evo. Stąd moje pytanie.
 Czy posiada ktoś materiały serwisowe lub podobne dot. AYC?
 Może ktoś ma lub orientuje się, gdzie mógłbym fizycznie obejrzeć taki mechanizm (jakiś serwis, warsztat)? Najlepszy byłby wyjęty, ale gdyby ktoś zechciał pokazać swój w aucie, również nie pogardzę
   
 Za wszelkie informacje i pomoc gorąco dziękuję!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | LukasiusPomorze   Mitsumaniak
 
 Auto: Ralliart 2009
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 02 Mar 2016
 Posty: 114
 Skąd: Pomorze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2017, 10:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy możesz pochwalić się założeniami do twojego projektu aktywnego mechanizmu różnicowego ? 
 Daj znać jak już napiszesz pracę, chętnie poczytamy może nawet zostanie zamieszczona na forum w celach dydaktycznych.
 
 Muszę przyznać że od dzisiaj jesteś moim idolem.
 
 Samo zrozumienie z czego wynika konkretna budowa aktywnego mechanizmu różnicowego może zmienić kolor włosów u niejednego inżyniera, a co dopiero zaprojektowanie własnego systemu.
 
 Pamiętam jak szukałem informacji na zagranicznych forach o AYC i masa ludzi powielała zasłyszaną bzdurę i nie przyjmowała innej wersji dopiero pewien jegomość wyprostował wątek odkopując prasówkę od Mitsubishi.
 
 Tak z ciekawości dlaczego chcesz wzorować się na systemie w EVO, a nie na np. Haldex'ie ?
 |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |