 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:54 |
[CK1A 1.3] luz ma kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
lewap2
Nowy Forumowicz lewap2
Auto: Lancer 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 18 Skąd: z Wa-wy
|
Wysłany: 23-04-2007, 22:19 [CK1A 1.3] luz ma kierownicy
|
|
|
Vitam !!
Dziś zauważyłem, dziwne zachowanie kierownicy w moim aucie.
Przy skręcaniu w lewo kierownica nie ma luzu i auto "szybko reaguje" na ruchy kierownicą.
Przy skręcaniu w prawo jest bardzo miękka i jak by miała zanczący luz, auto na drodze zachowuje sie dobrze. Inny obiaw jest taki, że cofając i skecając w prawo (kierownicą kręce w prawo) mam wrażenie, jakby trzeba było dużo zadużo kręcić kierownica, bo auto słabo reaguje na ruchy kierownicą. (sorry za drugi opis).
Co może być przyczyną?
Czy mogę coś samemu sprawdzić?
Czy też odrazu wycieczka do mechanika? (odrazu jak odrazu, w tym miesiącu to już kasa się skończyła)
Dzięki za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez akbi 31-05-2007, 19:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2007, 22:31
|
|
|
Może końcówka drążka kierowniczego jest juz wybita - to możesz sam sprawdzić . Połóż sie pod kołem i od środkowej części-lekko nad przegubem masz końcówke-jak nią "powyginasz" to zobaczysz czy lata czy nie |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 27-04-2007, 13:06
|
|
|
To ja mam inny bolec:
Mam luz, ale - jak zwykle - jedyny w swoim rodzaju. Mianowicie gdy krece kierownica, kola reaguja bezblednie (czyli nic z drazkow), ale przy wyjetym kluczyku ze stacyjki (gdy jest kier. zablokowana) moge nia poruszac wraz z cala obudowa kolumny i stacyjka, o jakies 5st. Dokrecalem sruby obudowy u dolu kolumny (pod wajcha regulacji wysokosci) i dalej lata. Niby to wplywu na jazde nie ma, ale jakiz dyskomfort psychiczny!
Czy ktos zna jakas magiczna srubeczke, ktora trzeba by docisnac w tej kwestii?
Pozdrawiam, |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-04-2007, 15:39
|
|
|
Optic napisał/a: | (gdy jest kier. zablokowana) moge nia poruszac wraz z cala obudowa kolumny i stacyjka, o jakies 5st. Dokrecalem sruby obudowy u dolu kolumny (pod wajcha regulacji wysokosci) i dalej lata | Miałem to samo, dokręcałem tak samo i nic. Może kolejne niedomaganie tego modelu przychodzące z wiekiem. |
|
|
|
 |
|
|