Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
03-06-2007, 23:54
[CK1A 1.3] luz ma kierownicy
Autor Wiadomość
lewap2 
Nowy Forumowicz
lewap2

Auto: Lancer 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 18
Skąd: z Wa-wy
  Wysłany: 23-04-2007, 22:19   [CK1A 1.3] luz ma kierownicy

Vitam !!

Dziś zauważyłem, dziwne zachowanie kierownicy w moim aucie.

Przy skręcaniu w lewo kierownica nie ma luzu i auto "szybko reaguje" na ruchy kierownicą.
Przy skręcaniu w prawo jest bardzo miękka i jak by miała zanczący luz, auto na drodze zachowuje sie dobrze. Inny obiaw jest taki, że cofając i skecając w prawo (kierownicą kręce w prawo) mam wrażenie, jakby trzeba było dużo zadużo kręcić kierownica, bo auto słabo reaguje na ruchy kierownicą. (sorry za drugi opis).

Co może być przyczyną?
Czy mogę coś samemu sprawdzić?
Czy też odrazu wycieczka do mechanika? (odrazu jak odrazu, w tym miesiącu to już kasa się skończyła)

Dzięki za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez akbi 31-05-2007, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2007, 22:31   

Może końcówka drążka kierowniczego jest juz wybita - to możesz sam sprawdzić . Połóż sie pod kołem i od środkowej części-lekko nad przegubem masz końcówke-jak nią "powyginasz" to zobaczysz czy lata czy nie
 
 
Optic 
Mitsumaniak
00693/KMM :)


Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 149
Skąd: bardziej na południe
Wysłany: 27-04-2007, 13:06   

To ja mam inny bolec:
Mam luz, ale - jak zwykle - jedyny w swoim rodzaju. Mianowicie gdy krece kierownica, kola reaguja bezblednie (czyli nic z drazkow), ale przy wyjetym kluczyku ze stacyjki (gdy jest kier. zablokowana) moge nia poruszac wraz z cala obudowa kolumny i stacyjka, o jakies 5st. Dokrecalem sruby obudowy u dolu kolumny (pod wajcha regulacji wysokosci) i dalej lata. Niby to wplywu na jazde nie ma, ale jakiz dyskomfort psychiczny!
Czy ktos zna jakas magiczna srubeczke, ktora trzeba by docisnac w tej kwestii?

Pozdrawiam,
_________________

 
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-04-2007, 15:39   

Optic napisał/a:
(gdy jest kier. zablokowana) moge nia poruszac wraz z cala obudowa kolumny i stacyjka, o jakies 5st. Dokrecalem sruby obudowy u dolu kolumny (pod wajcha regulacji wysokosci) i dalej lata
Miałem to samo, dokręcałem tak samo i nic. Może kolejne niedomaganie tego modelu przychodzące z wiekiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.