Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:54
EGR- i co dalej?
Autor Wiadomość
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 19-04-2017, 20:13   EGR- i co dalej?

Witam,

od paru dni silnik w moim O1 (2.0, 100KW) zaczal dziwnie pracowac zarwno na PB jak i LPG. Spalanie wg kompa od razu poszlo w gore + 2 litry.
Na wolnych falowal, utrzymywal 500 obrotow, silnik caly drgal. W koncu wywalilo check'a i silnik juz obroty trzymal (na obrotomierzu) ale dalej nim telepalo.
Powyzej 2tys obrotow bylo powiedzmy OK..


Dzis podjechalem na kompa;

Blad P0403 obwod sterujacy recyrkulacja spalin A
Blad P0300 nieregularne wypadania zaplonu

Dodatkowo przetarty przewod (fotka).

Co ciekawe gdy jest sciagniety- jak na zdjeciu - auto chodzi w miare normalnie, silnik nie wariuje etc. Gdy sie go zalozy- zaczyna gasnac, drgac etc. Niestety nie bylo dzis jak sie tym zajac, mechanik konczyl robote..
Zatem poki co jezdze z przewodem "zdjetym".

Temat bedzie ruszony po niedzieli, i tu mam pytanie:
Co powinno sie wykonac dokladnie, chce asekurowac mechanika.. bedzie sprawniej;)
Cos jeszcze sprawdzac poza zaworem? On mowil o krokowcu/czyszczeniu przepustnicy od razu. Bez obaw, to znajomy wiec nie ma proby naciagniecia na zbedna robote.
Ale, ze jako z reguly siedzi w "niemcach i francuzach" niekoniecznie bedzie znal ciag przypadlosci/zaleznosci w Mitsubishi..

_________________

 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-04-2017, 22:43   Re: EGR- i co dalej?

heer75 napisał/a:
Dodatkowo przetarty przewod (fotka).
Co ciekawe gdy jest sciagniety- jak na zdjeciu - auto chodzi w miare normalnie, silnik nie wariuje etc. Gdy sie go zalozy- zaczyna gasnac, drgac etc. Niestety nie bylo dzis jak sie tym zajac, mechanik konczyl robote..
Zatem poki co jezdze z przewodem "zdjetym".
Ten przewód po zdjęciu wpuszcza lewe powietrze, IMHO to albo przepływka albo silniczek krokowy. Jak mechanik zdejmie przepustnice to może zobaczyć czy ten wężyk prowadzi przed czy za przepustnicą, wtedy będzie lepiej można zgadywać. Piszę żeby sprawdzić czy przed czy po, bo obudowa przepustnicy jest tak zrobiona że niektóre z tych 3 rurek prowadzą przed a niektóre po.
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-04-2017, 19:57   

bo powiem Ci, ze teraz o wiele lepiej jezdzi.. gdy przewod wisi..
skoczylo sie tez poranne szarpanie. Spalanie jakos nie wzroslo.. bo czy moze bardziej?;D

W srode auto idzie do roboty.
Myslisz, ze jest sens zaslepiac egr? nie ebdzie wariowal komp pozniej? pewnie trzebaby wgrac jakis soft nowy.. ASO? Chyba niebardzo bo to w sumie nielegal.. jak ciecie kata.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.