| 
		Outlander 1 Turbo ..Nosorożec.. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Fragu  		  
		 
         Mitsumaniak Łukasz
  
  
                  Auto: jest 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-04-2017, 20:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Aha no to posłucham mądrzejszych. W kwestii wybory marki wskaźników również     | 
             
						
				_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
 
_______________________________________
 
 
FIESTA ST150 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 W@sio  		  
		 
         Mitsumaniak Well, hello there!
  
  
                  Auto: Doładowane ;-) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-04-2017, 21:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja mam u siebie AutoGauge SM Peak z serii smoke i dają radę. Zwierzu chyba też takie ma. Generalnie sygnał elektryczny szybciej leci po kabelkach niż zmiana ciśnienia przez wężyk. Prędkość reakcji zależy bardziej od silniczka krokowego wewnątrz zegara   
 
 
Mam Egt i faktycznie bezwładność termiczna termistora jest dość duża    dlatego lepiej kupić AFR. Tylko trzeba pamiętać żeby wziąć z sondą szerokopasmową w zestawie    | 
             
						
				_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
 
 
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
 
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
 
 
Wasiowy cabio spod znaku pieruna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson WM  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-04-2017, 21:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Więc jaki kupić zegar najlepiej ? Może jakiś link wrzucie?    Zajączek wielkanocny już ma chęci zakupu mi prezentu 😀 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson WM  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-04-2017, 22:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki wielkie     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson WM  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-05-2017, 20:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kręciłem trochę ostatnio bączki Outlanderem i przytarlem pompę wspomagania. Wymieniłem olej do wspomagania kierownicy ( tamten był prawie czarny) i było trochę lepiej ale kiedy się nagrzeje to na niskich obrotach ciężko się kręci kierownicą. Na zimno ok .  Regenerować? Wysyłać przez internet,czy samemu znaleźć zestaw naprawczy i zrobić jak dla siebie? Co radzicie ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dynam  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-05-2017, 15:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Regeneracja z 500 zeta, używka trochę mniej. Najtańsza opcja to kupić używkę od Grandisa ok 100zł. Pompa jest taka sama, inne jest koło pasowe, kolanko na węża jest do góry i nie posiada czujnika, ale jest zaślepka. Wszystko da się przekręcić od starej pompy. Jeśli zdecydujesz się na to rozwiązanie to pamiętaj że kółko na pasek jest prasowane. Sprawdź jeszcze chłodniczkę, u mnie była zagięta pod zderzakiem i nie było obiegu.    | 
             
						
				_________________ Zawsze może być gorzej | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson WM  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-05-2017, 17:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki wielkie. Skorzystam z Waszych porad. Odezwę się co i jak. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson WM  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-05-2017, 21:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dynam,  a jaki silnik ma mieć ten Grandis żeby pompa pasowała ? Czy obojętnie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dynam  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-05-2017, 19:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Moja była od diesla 2.0 DID  2006r. | 
             
						
				_________________ Zawsze może być gorzej | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson WM  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-07-2017, 22:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Trochę się nie odzywałem ale natłok pracy mi nie pozwolił.  
 
 
No więc pompa wspomagania wymieniona- wszystko ok ( wstawiłem z diesel-ka grandisa tak jak mi kolega z forum podpowiedzial ).   
 
 
Instalacja LPG też wstawiona bo przy mojej ciężkiej nodze na stacji szukałem numeru do Prowidenta 😀 
 
 Na gazie i benzynie pracuje tak samo tylko świece zapłonowe wymieniłem bo były kiepskie - szarpało powyżej 4 tysięcy obrotów. Ale wpadły nowe NGK Platinum laser i jest ok. 
 
 
Instalacja LPG made im BRC zamontowana w Olsztynie u Pana Predko - porządny fachowiec. Wiem że nie polecaliście BRC  ale w rękach kompetentnego gazownika da się ją wysterować jak trzeba.Dodatkowo dla chłodzenia wtryskiwaczy powyżej 4 tysięcy obrotów jest dotrysk benzyny więc można katować bez litości     
 
 
  Parownik tylko wziąłem z rezerwą mocy (BRCGenius MAX )   bo chce w nie dalekiej przyszłości podnieść moc na mapach i turbince - fachowiec mówił że około 50 KM powinno wskoczyć i 100 Nm więc będzie wesoło.  Ale to we wrześniu bo urlop, remonty w domu itd.....
 
 
https://youtu.be/2nhHIQ0YA8w
 
 
PS. Ten Outlander z filmu jest ciekawy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |